Orgasmi, lateksipylly ja fallossymboli – Erika Vikman räjäytti someraivon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Super-Setis on taas liekeissä. Toivottavasti terveyskeskuksen verenpainemittari on huollettu, ja antaa oikeat tulokset. Yle aamussa kerrottiin, että laitteiden huolloissa on paljon laiminlyöntejä.
Minusta on ihanan ilkikurista heittää vettä kiukaalle, ja lisätä löylyä mammapalstalla.
Annie sitten hoitaa saunomisen jälkeiset ongelmat.

Huohh, tämähän on toivotonta kun et ymmärrä/halua ymmärtää ja kaikki menee hilseesi yli.

Ei kyse ollut ollenkaan luokitteluni vapaudesta, sehän on itsestään selvyys, vaan siitä että taas olit ”lupaa minulle antamassa” *)

Elämänkokemusta katsos löytyy, ja olen työssäni kohdannut valtaisan määrän ihmisiä, joten kyky lukea toista on erittäin hyvällä tasolla, vaikka nyt itse sanonkin **)

Jälleen alennut dissaamiseen, ja latelemaan ”viisauksia”
Jokainen palstalainen ymmärtää, että seksi myy, ja yritit vääntää kömpelösti, etten minä muka sitä tietäisi ***)

Turha jatkaa tämän enempää, koska vääristelysi tulee tietysti jatkumaan, kun et osaa myöntää mitään. Ja onnittelut, hoviisi kuuluu näköjään yksi rekkautunut ””

1. Jonkin faktan toteaminen ei ole luvan antamista. En usko, että tarvitset minun siunaustani yhtään mihinkään.
2. Älä luota liikaa "elämänkokemukseesi" ja kykyysi "lukea" ihmisiä. Useimmiten ne, jotka tällaisella asialla retostelevat ovat varsin kyvyttömiä hahmottamaan kenenkään persoonaa.
3. Omat alemmuudentunteesi taitavat tulla järjen edelle. Mielestäni en ole missään kohtaa sanonut, ettäkö epäilisin sinun kykyäsi ymmärtää seksin myyvän.
4. Olen samaa mieltä siitä, että asiaa on turha jauhaa. Annetaan Eerikan esiintyä juuri valitsemallaan tavalla ja sinä voit olla katsomatta/kuuntelematta häntä. En usko Eerikan innostuvan sinusta yhtään sen enmpää kuin sinä hänestä, joten kaikki voittaa.

• Haha
Reactions: Setis.
1. Jonkin faktan toteaminen ei ole luvan antamista. En usko, että tarvitset minun siunaustani yhtään mihinkään.
2. Älä luota liikaa "elämänkokemukseesi" ja kykyysi "lukea" ihmisiä. Useimmiten ne, jotka tällaisella asialla retostelevat ovat varsin kyvyttömiä hahmottamaan kenenkään persoonaa.
3. Omat alemmuudentunteesi taitavat tulla järjen edelle. Mielestäni en ole missään kohtaa sanonut, ettäkö epäilisin sinun kykyäsi ymmärtää seksin myyvän.
4. Olen samaa mieltä siitä, että asiaa on turha jauhaa. Annetaan Eerikan esiintyä juuri valitsemallaan tavalla ja sinä voit olla katsomatta/kuuntelematta häntä. En usko Eerikan innostuvan sinusta yhtään sen enmpää kuin sinä hänestä, joten kaikki voittaa.
Olet näköjään menettänyt otteesi viime vuosien aikana.

👍 Napakkaa tekstiä!

• Haha
Super-Setis on taas liekeissä. Toivottavasti terveyskeskuksen verenpainemittari on huollettu, ja antaa oikeat tulokset. Yle aamussa kerrottiin, että laitteiden huolloissa on paljon laiminlyöntejä.
Minusta on ihanan ilkikurista heittää vettä kiukaalle, ja lisätä löylyä mammapalstalla.
Annie sitten hoitaa saunomisen jälkeiset ongelmat.
Hyvää ystävänpäivää myös Alepa-🪰lle
Verenpaineeni on ollut aina hyvällä mallilla, mutta Annie varmaan nostattaa sitä tänään miellyttävästi 🥰
Vietetään kuukausittaista deittipäivää, ja tarjoan parempaa kuin pelkästään lounaslistalta. Eli pihviä, eikä mitään possunlihaa, en pidä siitä.
Pukeudutaan juhlamme kunniaksi smart casuaaleihin, Anniella on taatusti taas joku sykähdyttävä mekko päällä 😍, siitä johtuu
💗💓

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Miksi Erika on meikannut itsensä tuksun näköiseksi? Ihmettelin tuota punertavaa ihonväriä, mutta se on nähtävästi purkista tullutta, samoin kasvojen irvokkaat ilmeet ja suu, miten on osannut noin tarkasti kopioida tuksua?

• Tykkää
Tiiäkkö mitä tekee maskeeraaja?
Minulla on käsitys, että Erika tekee itse maskinsa. Vuosia sitten katsoin jonkun videon, jossa hän esitteli meikkejäån ja vaatteitaan.
Seiskassa on juttu Tuksun kirpputorilta löytyneistä päiväkirjoista.
Päiväkirjojen valokuvista näkee, että hän oli nuorena kivan näköinen ja oloinen persoona. Eipä ihme, että Ile hänelle tekstaili.
Tuksulla on runsaasti liikakiloja ja luultavasti vielä huonot elämäntavat.
Olkaa armollisia itsellenne ja kanssaihmisille.

Setis näemmä yhä syynää tykkäämiseni.

Oon usein AivanSaman kanssa täysin eri mieltä mutta nyt harvinaisen vahvasti samaa mieltä.

Mutta eikö ole ihanaa, kun voi olla eri mieltä ilman, että tarvitsee mennä henkilöön?

Luulen, että loppujenlopuksi me ollaan useimmista asioista samoilla linjoilla. Ehkä keskustelu on pitkäkestoisempaa, kun näkemykset eroaa toisistaan.

Hyvää ystävänpäivää myös Alepa-🪰lle
Verenpaineeni on ollut aina hyvällä mallilla, mutta Annie varmaan nostattaa sitä tänään miellyttävästi 🥰
Vietetään kuukausittaista deittipäivää, ja tarjoan parempaa kuin pelkästään lounaslistalta. Eli pihviä, eikä mitään possunlihaa, en pidä siitä.
Pukeudutaan juhlamme kunniaksi smart casuaaleihin, Anniella on taatusti taas joku sykähdyttävä mekko päällä 😍, siitä johtuu
💗💓
Lue joskus ihan ajatuksella mitä Alepa, Aivansama tai Roosa kirjoittavat. He kirjoittavat asiaa, mutta sinä vaan retostelet jollain oravalla.

Mutta eikö ole ihanaa, kun voi olla eri mieltä ilman, että tarvitsee mennä henkilöön?

Luulen, että loppujenlopuksi me ollaan useimmista asioista samoilla linjoilla. Ehkä keskustelu on pitkäkestoisempaa, kun näkemykset eroaa toisistaan.

Totta! Joskus on hyvä haastaa itseään näkemään asioita vähän laajemmin, kun tulee vastaa näkemyksiä, jotka eivät ihan vastaa omia.

Oppia ikä kaikki ☺️

Lue joskus ihan ajatuksella mitä Alepa, Aivansama tai Roosa kirjoittavat. He kirjoittavat asiaa, mutta sinä vaan retostelet jollain oravalla.
Kiitos! Katselin videota, jossa ryhäsvalas haukkaa ja sitten sylkäisee melojan.
Googletin mistä Ystävänpäivä-traditio on peräisin.
Pyhimys Valentinus-hahmoja on ollut monta. Roomassa on sen nimisiä kirkkoja.
Eilen Kauniissa ja rohkeissa taas näytettiin tasannetta Roomassa, jossa aikoinaan kävimme.
Minulla on ylläni Kiira Korpi-logolla varustettu urheilupaita. Kiira kyllästyi nopeammin miehiin kuin minä. Elämäni vapaana kuin taivaan lintu on ihanaa.
Voisin tehdä mitä tahansa, mutta lukutuolini vetää aina pisimmän korren.
Muistelin aamulla hiihtolomaamme eli talvilomaa 1998, jolloin olimme mökillä.
Puolisoni sairastui viikolla keuhkokuumeeseen. Olimme tulleet sinne Pohjanmaalta sukulaislapsen kastetilaisuudesta. Lapsen kodissa pappi katsoi minua kuin lasi-ikkunan läpi, ja tuntui kuin hän olisi nähnyt syvälle sieluuni. Mieheni oli kuin tulisilla hiilillä viinanhimossaan, ja kurvasi autolla heti Alkoon mökkipitäjässämme. Siitä alkoivat tragediamme loppukuukuaudet, joka hupentui hänen täydelliseen sekoamiseen elokuussa.
En tiedä onko kirjoituksistani ollut kenellekään lohtua.
En pidä siitä, että jatkuvasti kammoksutaan yksin eläviä ihmisiä ja yksinäisyyttä.
Olen kuin Franz Kafka tv-sarjassa, jolle rauha ja hiljaisuus olivat hyvin tärkeitä.
Äidinkielen opettajani luki aikoinaan tunnilla ääneen Kafkan Muodonmuutosta.
Vasta nyt ymmärrän Kafkan kirjoitusten upeuden.

• Tykkää
Ritz-lukutuolini on kuin business-luokan lentokonetuoli. Lentelen siinä ajatusteni siivin ympäri maailmaa.
Asuimme Helsingin keskustassa nollaluvulla, ja teinityttäreni raahasivat minut huonekalukauppaan. Ihmettelen miten minulla oli varaa ostaa tämä tuoli siihen aikaan. Jälkeen päin vanhempi tyttäreni tuumi puhuessamme raha-asioista, että hän luuli minun olevan rikas.
Kun vierailin hänen perheen luona ennen joulua, olin kuin filmitähti.
Yhdessä loistohotellissa hummeri oli mielestäni liikaa maustettu valkosipulilla. Kaikki muut jutut olivat perfetto.
Jos Super-Setis jaksaa mollata elämääni, hän nolaa vain itsensä kuin sumopainija otteensa lipsuessa mutavellissä.

• Tykkää
Kiitos! Katselin videota, jossa ryhäsvalas haukkaa ja sitten sylkäisee melojan.
Googletin mistä Ystävänpäivä-traditio on peräisin.
Pyhimys Valentinus-hahmoja on ollut monta. Roomassa on sen nimisiä kirkkoja.
Eilen Kauniissa ja rohkeissa taas näytettiin tasannetta Roomassa, jossa aikoinaan kävimme.
Minulla on ylläni Kiira Korpi-logolla varustettu urheilupaita. Kiira kyllästyi nopeammin miehiin kuin minä. Elämäni vapaana kuin taivaan lintu on ihanaa.
Voisin tehdä mitä tahansa, mutta lukutuolini vetää aina pisimmän korren.
Muistelin aamulla hiihtolomaamme eli talvilomaa 1998, jolloin olimme mökillä.
Puolisoni sairastui viikolla keuhkokuumeeseen. Olimme tulleet sinne Pohjanmaalta sukulaislapsen kastetilaisuudesta. Lapsen kodissa pappi katsoi minua kuin lasi-ikkunan läpi, ja tuntui kuin hän olisi nähnyt syvälle sieluuni. Mieheni oli kuin tulisilla hiilillä viinanhimossaan, ja kurvasi autolla heti Alkoon mökkipitäjässämme. Siitä alkoivat tragediamme loppukuukuaudet, joka hupentui hänen täydelliseen sekoamiseen elokuussa.
En tiedä onko kirjoituksistani ollut kenellekään lohtua.
En pidä siitä, että jatkuvasti kammoksutaan yksin eläviä ihmisiä ja yksinäisyyttä.
Olen kuin Franz Kafka tv-sarjassa, jolle rauha ja hiljaisuus olivat hyvin tärkeitä.
Äidinkielen opettajani luki aikoinaan tunnilla ääneen Kafkan Muodonmuutosta.
Vasta nyt ymmärrän Kafkan kirjoitusten upeuden.
ihan uskomaton kirjoottaja tuossa yllä että ei perääsä pysy

ihan uskomaton kirjoottaja tuossa yllä että ei perääsä pysy
Lue Kafkaa niin alat ymmärtää laatukirjallisuutta.
Gloria-lehdessä on kuvauspaikkana joku kirjasto. Luultavasti Helsingin Rkhardinkadun kirjasto. Siellä viihdyin nuoruudessani ja myöhemmin vuosina, kun ostimme Ritz-lukutuolin. Samanlainen tuoli, jossa edesmennyt lukutoukka Jörn Donner istui kirja kädessään tv-mainoksessa ja sanoi: Lukeminen kannattaa.
Sain tyttäreltäni ihanan viestin. Lapsenlapseni oli hurmannut ravintolan tarjoilijat, ja oli istunut heidän sylissä vuoron perään. Ihana asia pienten lasten äidille syödä rauhassa molemmin käsin.
Puhuin ennen ”diimeistäni”lapsilleni.
Vuodet vierivät. Paavi on joutunut sairaalaan Roomassa. Kun minulla aikoinaan oli ajokoe, silloin paavi vieraili Suomessa, ja jouduimme ajo-opettajan kanssa vaihtamaan paavin takia ajoreittiä.
Laitan viestini loppuun arvoituksen.
Mikä sana tulee minusta mieleenne kirjaimesta A?
Kaikki muut lukijani saavat vasta paitsi viestieni lyttääjä Super-Setis, Sanna-jankkaaja ja Lepan huutelija.
Osallistuin tänään nettiarvontaan.
Kyselyni ei ole arvonta palkintoineen.
Kirjoitan vain mitä sattuu ja mietin samalla käynkö Prismassa. Miksi kävisin, kun ei puutu mitään. Kauppareissuillani tuppaa sattumaan eriskummallisia asioita kuin Mr. Beanille enkä kaipaa elämääni enempää jännitystä. Elän kahden veijarin johtamien maiden välissä. Siinä meillä kaikilla suomalaisilla on äksöniä riittämiin.
Voi kun huomenna Trump meni golfaamaan ja pitäisi turpansa rullalla ja rullan Melanian taskussa.

• Rakkaus
Gloria-lehdessä on kuvauspaikkana joku kirjasto. Luultavasti Helsingin Rkhardinkadun kirjasto. Siellä viihdyin nuoruudessani ja myöhemmin vuosina, kun ostimme Ritz-lukutuolin. Samanlainen tuoli, jossa edesmennyt lukutoukka Jörn Donner istui kirja kädessään tv-mainoksessa ja sanoi: Lukeminen kannattaa.
Sain tyttäreltäni ihanan viestin. Lapsenlapseni oli hurmannut ravintolan tarjoilijat, ja oli istunut heidän sylissä vuoron perään. Ihana asia pienten lasten äidille syödä rauhassa molemmin käsin.
Puhuin ennen ”driimeistäni” lapsilleni.
Vuodet vierivät. Paavi on joutunut sairaalaan Roomassa. Kun minulla aikoinaan oli ajokoe, silloin paavi vieraili Suomessa, ja jouduimme ajo-opettajan kanssa vaihtamaan paavin takia ajoreittiä.
Kaikki muut lukijani saavat vasta paitsi viestieni lyttääjä Super-Setis, Sanna-jankkaaja ja Lepan huutelija.
Kirjoitan vain mitä sattuu ja mietin samalla käynkö Prismassa. Miksi kävisin, kun ei puutu mitään?
Kauppareissuillani tuppaa sattumaan eriskummallisia asioita kuin Mr. Beanille enkä kaipaa elämääni enempää jännitystä. Elän kahden veijarin johtamien maiden välissä. Siinä meillä kaikilla suomalaisilla on äksöniä riittämiin.
Voi kunpa huomenna Trump menisi golfaamaan ja pitäisi turpansa rullalla, ja rullan Melanian taskussa.

cheers-amen.gif

• Rakkaus
Kirjoitan vain mitä sattuu ja mietin samalla käynkö Prismassa. Miksi kävisin, kun ei puutu mitään. Kauppareissuillani tuppaa sattumaan eriskummallisia asioita kuin Mr. Beanille enkä kaipaa elämääni enempää jännitystä. Elän kahden veijarin johtamien maiden välissä. Siinä meillä kaikilla suomalaisilla on äksöniä riittämiin.
Voi kun huomenna Trump meni golfaamaan ja pitäisi turpansa rullalla ja rullan Melanian taskussa.
Ainutkertainen!❤
Mutta, koska tämä on ns. itsestäänselvyys niin lisään vielä arastelematon!

Et kai vaan mieti siellä nimimerkkiä itselles?😍

Ihanaa viikonloppua!❤

tulleeko kafkaa lukemalla noin sekosalle mielelle niin paremp jättää välliin

Yhteistyössä