Ostaako kukaan enää vanhoja vaunuja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vain

Vieras
Siis jotain 2002 vuoden esim. Ootteko saaneet kaupaksi?

Meillä ois hyväkuntoiset...mut en tiiä, jaksanko niitä mihinkään huutonettiin ruveta laittaan jos ei kukaan ees osta *sääl sääl* :D

Tai onko kukaan vienyt esim anton&ninaan, mitä hyvittivät???

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Samaa mietin. Meillä olis Brion Kombit vm.08. Ne on punasella tikatulla kankaalla, mikä varmaan karsii ostajia aika lailla. Itse tykätään kyllä ja mainiot pelit on ja käytössä vieläkin.

Siis 2008? Noihan on ihan tuliterät! Ap kyseli VANHOISTA vaunuista.

Meillä on 01 Gessut, kolmella lapsella olleet ja edelleen ovat kuin uudet (heti kun jaksaisin pestä :D)!! Ja toivottavasti vielä saavat neljännen käyttäjän jossain vaiheessa ;)

Et kai se on vaan siitä kiinni kuinka huolella vaunujaan hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Riippuu varmaan kunnosta ja hinnasta. Jos ei merkillä oo niin väliä niin uusia yhdistelmiähän saa jo 200?:lla.

Juu, mutta sen huomaa, että ne on halpiskamaa, rattaat lenkkasee pian yms. Suosittelen mieluummin vanhempia merkkivaunuja, kestävät kulutusta pitkään! ja varustetaso on parempi hintaan nähden.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Samaa mietin. Meillä olis Brion Kombit vm.08. Ne on punasella tikatulla kankaalla, mikä varmaan karsii ostajia aika lailla. Itse tykätään kyllä ja mainiot pelit on ja käytössä vieläkin.

Siis 2008? Noihan on ihan tuliterät! Ap kyseli VANHOISTA vaunuista.

Jaa, no onhan noikin vanhat, kun joku ne ostaa. Luulin, et tarkotti sitä.

Riippuu varmaan kunnosta ja hinnasta. Jos ei merkillä oo niin väliä niin uusia yhdistelmiähän saa jo 200?:lla.

kerros mistä noin halvalla saa?vai onko niitä jotka hajoaa heti ekan käyttökerran jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kerros mistä noin halvalla saa?vai onko niitä jotka hajoaa heti ekan käyttökerran jälkeen

Hajoavat heti. me tilattiin haberkorn -merkkiset rattaat vajaa 300euroa maksoi ja takuuseen on pitänyt tilata milloin mitäkin osaa. osta käytetyt MERKKIVAUNUT.

Kaikki vastaukset vaunuasiaan liittyen tervetulleita :)

Ja itse oon samaa mieltä, että jos on laittaa 200e vaunuihin,kannattaa hankkii sit käytetyt ja hyväkuntoiset luotettavan merkkiset. Esim emmaljunga tai brio...muitakin varmasti on, mutta omat kokemukset noista vaunuista. Itse kans ostin käytettynä oisko 2004 vuoden emmaljungat ja varsinkin runko on ihan priimakunnossa vielä.
Kuomun kangas alkaa olla haalistunut jo, mutta ratasosan kankaat vielä hyvät. Mietin just, että kun sais nuo briot myytyä (säilytystilan puute, se on ensimmäinen syy miksi vois jo osasta rattaita luopua :D) voisin ostaa jostakin uudet kankaat noihin emmaljungiin ja kenties sen koppaosan.