R
"rakentaja"
Vieras
Otsikossa se kysymys tulikin.
Nyt on vaihtoehtoja mietitty ja mietitään, et pitäisikö ostaa:
a)kallis tontti (kaupungista) ja siihen halvahko talopaketti
b)halpa tontti 10km kauempaa ja siihen vois rakentaa taas upean talon
Halpa tontti maksaisi tässä tapauksessa noin 70 000e ja siihen sit joku 200m2 talo.
Kaupungissa oleva tontti taas maksaisi 160 000e ja siihen tehtäisiin sit joku halpa talopaketti max 200 000e.
Mä en millään halauisi lähteä kauemmas, jossa ei ole kauppoja, naapureita, leikkipaikkoja, hyvää julkista liikennettä eikä kävelyteitä. Mä maksiaisin mieluummin sijainnista kuin asuisin hienossa talossa.
Mies taas haluaa omaa rauhaa, isomman tontin, eikä ole valmis maksamaan sijainnista, koska ei halua asua kaupungissa.
Mitään noiden väliltä emme ole löytäneet, vaikka olemma tässä vuoden etsineet.
Nyt on vaihtoehtoja mietitty ja mietitään, et pitäisikö ostaa:
a)kallis tontti (kaupungista) ja siihen halvahko talopaketti
b)halpa tontti 10km kauempaa ja siihen vois rakentaa taas upean talon
Halpa tontti maksaisi tässä tapauksessa noin 70 000e ja siihen sit joku 200m2 talo.
Kaupungissa oleva tontti taas maksaisi 160 000e ja siihen tehtäisiin sit joku halpa talopaketti max 200 000e.
Mä en millään halauisi lähteä kauemmas, jossa ei ole kauppoja, naapureita, leikkipaikkoja, hyvää julkista liikennettä eikä kävelyteitä. Mä maksiaisin mieluummin sijainnista kuin asuisin hienossa talossa.
Mies taas haluaa omaa rauhaa, isomman tontin, eikä ole valmis maksamaan sijainnista, koska ei halua asua kaupungissa.
Mitään noiden väliltä emme ole löytäneet, vaikka olemma tässä vuoden etsineet.