Ostaisitteko enää tuplarattaita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sini"

Vieras
Kun isompi on 2,5 v ja kuopus 2kk...Oon tässä pähkäilly että ne olis vielä kesällä kivat että pääsee helposti rannalle, kauppaan, puistoon jne, mutta onko järkeä enää hankkia kun kuitenkin ovat melko hinnakkaita ja esikoinen on jo niinkin vanha..

[QUOTE="vieras";26414193]En ostaisi. Hyvin pärjäät ilmankin. Osta sellanen jalkarata eli levy, jossa renkaat pohjassa ja kiinnitä se vaunuihin eli seisomalautaa tarkooitan.[/QUOTE]

Osa lapsista kyllä inhoo seisomalautaa, ainakin mun samanikänen esikoinen. Ja matkat kestää sitten toooosi kauan...

ostaisin ja ostinkin, vielä lähes 3 ja lähes 5v on ollut kaupunkilomilla käyttöä, ja aina mukana,voihan siinä pitää tavaroita jos ei molemmat istu kyydissä.

Tärkein kysymys lienee haluatko että esikoinen nukku vielä päiväunia rattaissa esim kesäreissuila tms. Jos paljon liikkuu busseilla niin rattaissa pienen on toki turvallisempaa jos tulee esim äkkijarrutus.
Osta käytettynä ja myy sitten pois kun et tarvii niin saat melkeempä omas takasin

Meidän lapsilla on kyllä lyhempi ikäero, mutta jos ostat niin suosittelen Phil&Tedsejä. Niillä on pidempi käyttöikä kuin perus tuplilla. Voi käyttää sitten pelkästään sillä pienemmällä kun isompi jo kävelee itse. Ja tarvittaessa voivat molemmatkin olla kyydissä. :)

Yhteistyössä