Ostatteko te noita Racoonin ulkovaatteita minkä ikäisille? Kun ne on vähän vauvamaisia.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, on muitakin merkkejä, mutta enimmäkseen näyttäis olevan noita. Olen selannut yli 10 google hakutulossivua lasten välikausitakkeja ja mieleistä ei vaan löydy! Ei myöskään Molo kidsin mallistosta, josta yleensä olen löytänyt mieleisiä.
 
keltainen kettu?

Tämä on hyvä takki Molokids kuoritakki Wave - pinky - Keltainen Kettu

Ei netistä: Produktvisning - Polarn O. Pyret

Reimatec välikausitakki Copal - keltainen (123) - Keltainen Kettu
Reimatec välikausitakki Breeze - pinkki (306) - Keltainen Kettu
Minymo välikausitakki Eli02 - Blue iris (77643) - Keltainen Kettu

Ticketillä oli jotain kuviollisia ja minusta kyllä melkeimpä parhaimpia sellaisia tällä kaudella.

Ei sinänsä, ei tarjonta ole minusta kyllä kivaa. Moni kauppa tarjoaa vain haalareita. Paras Reiman takki (keltainen) on vauvoille, joten ei se meille tule...
 
Ja tytöllä oli tollanen Molo kidsin pinkki cathy panther takki nyt talvella, et oisko toi sitten jo liikaa.. vaikka en kyllä hevin löydä muita omaa silmää miellyttäviä.
 
[QUOTE="alkup.";25887846]Tota Molo kidsin kuoritakkia itse asiassa katselin, mutta jokin siinä mietitytti.. ehkä toi nimi kuoritakki :D

Se oli jossain alessakin..[/QUOTE]

Siinä muuten ei ole minkäänlaista vuorta, mutta superhengittävä (verrattuna markkinoiden muihin lasten vedenkestäviin takkeihin), hyvä vedenkesto ja juuri sopiva liikuntaan ja ulkoiluun. Mä pidän pojalla fleecetakkia siellä alla kylmillä keleillä.
 
huutiksessa ois yks ihan ok edullinen takki, mutta en sitten tiedä kun olis tarkoitus ainakin kahdelle lapselle mennä, jos ei kolmellekin parhaassa tapauksessa, niin siksi en mielelläni käytettyä ostais esikoiselle..
 
Ääh, kyllä on vaikeeta.. edullinen ja ihan ok takki huutiksesta vai toi molon kuoritakki? En halua et ihmiset pitää mua ihan fanaattisena merkkiuskovaisena, jos tytöllä on melkein samanlainen vk-takki kun talvitakki :D
 
Joo, oikeastaan. Kyllä mulla ainakin pistää silmään, kun esimerkiksi yhden äidin kaikki lapset on puettu aina Ticket to heaveniin :p En siis mitenkään tarkoituksella toisten vaatetusta kyttää, mutta kuten sanottua, se pistää silmään.
 

Yhteistyössä