Otanko tosissani?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäileväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäileväinen

Vieras
Mua vaivaa tämmönen asia,että kun meillä nuo petipuuhat vaan vähenee vähenemistään,miehen halut kai hävinneet lääkityksen vuoksi,mutta mies oli joku aika sitten työkamuineen baarissa jne. ja kun tuli kotiin,kertoi sanoneen kaverilleen ikävöivänsä mua ja halusi kotiin.No,eipä tuossa mitään,mutta kun siinä juteltiin ja mies kertoi kaverinsa pettäneen lupauksensa baariin lähtemisestä,koska oli menossa saamaan "sitä" naiseltaan.No,minä sitten kysyin mieheltä että haluaako hänkin,mies pamautti : EN,MÄ OON HOMO!? Mies kertoi miespuolisine kavereineen koheltaneen kännissä:tanssivat jonkun työkamunsa kanssa ja mies oli itse tanssinut tälle toiselle miehelle..Tämä on kyllä ihan tavallista meidän kaveri-porukassa :D,kaikki ovat tunteneet toisensa polvenkorkuisesta ja mikään mitä tekee oli kännissä tai selvinpäin,ei tunnu oudolta tai iljettävältä.
Aloinpa sitten miettiä kaikkia asioita ja kun meillä (siis yhteinen) on aikuisviihde-kokoelma tietskarilla,monet niistä sisältävät erittäin hyvin varustettuja miehiä ja pelkkää suuseksiä noista monet,niin onkohan tämä nyt sitten totta?Mies ei halua mua,koska ei tiedä onko ns. lintu vai kala...vai molempia,niinkö?

Kenenkään kanssa en ole pystynyt tästä puhumaan,vaivaa tosi paljon!
Mitä mieltä olette?Kysyinkin kyllä mieheltä tässä eräs ilta että miksi sanoi olevansa homo,vastasi hiljaisuuden jälkeen: en tiedä..

Ja jos vaan ei asiallista mietintää tule,niin ällös vaivaudu edes vastaamaan..ajattelet ensin omalle kohdallesi tilanne.Ei pahalla,mutta niin harvoin täältä saa mitään asiallista "tukea" ja ymmärrystä ja apuja hankaliin kysymyksiin..

Onhan se hyvin mahdollista, näitä tapahtuu, mutta mitäpä jos kirjoittaisit miehellesi vaikka kirjeen, jos miehesi ei uskalla asiasta tosiaan puhua. Kerrot fiiliksesi?
Ainakin asia selviää varmastikin, mikäli mies uskaltautuisi sen myöntämään jos näin on.

Hmm... Melko paha sanoa, ja kun ei mies itsekään tiedä... Mutta mutta, sinnikästä keskustelua vaan, ei siinä muu auta. Ja kun se tosiaan voi olla niin ettei mies itsekään tiedä kumpi sukupuoli kiinnostaa enemmän... Voisit kertoa hälle että ei tarvitsekaan tiedää, on olemassa myös biseksuaaleja :)

No tuo en tiedä kertoo jo aika paljon..
Kannattaisi varmaan varata kahden keskistä aikaa ja jutella oikeasti asia puhki..ja yrittää suhtautua avoimesti asiaan nin totuuskin miehen olisi helpompi kertoa ja että onko bi vai homo jne.. :hug:

meillä hiukan sama tilanne.. mies voi fantasioida miehistä mutta ei kuitenkaan halua livenä toimia samoin,näin meillä ainakin on. joten mies saa fantasioida mitä haluaa ja kenen kanssa tahtoo,kunhan ei mulle yksityis kohtia ala kertomaan. tämä toimii meillä,en mieti asiaa ensi järkytyksen mentyä ohi,mies kuitenkin on ihana ja olkoon sitten lintu tai kala sama mulle! koita nyt puhua kuitenkin miehes kanssa asiasta,meilläkin oli pitkät puhumiset kun mulle kännissä paljasti aisan ja kyllä me välillä vieläkin asiasta puhutaan..

niinpä,sehän se pistikin miettimään kun kännissä tuon sanoi ja yleensähän kännissä tuppaa puhumaan kaikenmoisis "ohi suunsa",olen yleensä törmännyt totta puhuviin humalaisiin..Voi,kamala kun saisin jotenkin asian pöydälle!Juuri silloin kun kysyin mieheltä miksi sanoi niin,oli tunnelma tiivistymässä meidän kahden välillä,muttei se kyllä päässyt kunnolla lämpenemään kun jo läsähti kasaan...tämäkin sai siitä vauhdin kun katselin aikuisviihdettä,jossa hyvinvarustelun miehen varustelu näkyi koko ajan,mieskin katsoi...
Ei se muakaan haittaa jos mies on bi tai homo,mutta jos on jälkimmäistä,olisin kiitollinen jos hän kertoisi sen.Mutta kuten sanoittekin ja kuten sen itsekin tiedän:mieheni ei itsekään tiedä.

Yhteistyössä