Ja voi että tuoksuu hyvälle
Huomista varten vähän "viikonlopunaloitus"hyvää leivoin, saa nähdä jääkö yhtään lapsille kun alan maistelemaan :ashamed: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja viera:Ihan paska pannukakku kuiteski.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Tarkoitatko sellaista, joka reseptissään on nimetty Maailman parhaaksi pannukakuksi, jonka taikinaan tulee rasvaa ja sokeria ihan reilusti.
Lapseni rakastavat sitä ja maistuu se kyllä minullekin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Se on oikeesti maailman parasta pannukakkua. ihan törkeen hyvää.
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Se on oikeesti maailman parasta pannukakkua. ihan törkeen hyvää.
Mä taas en tykkää siitä ollenkaan. Minusta se on liian makea :x
Alkuperäinen kirjoittaja Rea:Minulla ei ole pannaria, mutta on onneksi täytekakkua ja kahvia...nam![]()
Alkuperäinen kirjoittaja a:Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:Se on oikeesti maailman parasta pannukakkua. ihan törkeen hyvää.
Mä taas en tykkää siitä ollenkaan. Minusta se on liian makea :x
Alkuperäinen kirjoittaja Villen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rea:Minulla ei ole pannaria, mutta on onneksi täytekakkua ja kahvia...nam![]()
Täytekakkukin on hyvääMitäs täytekakussa täytteenä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rea:Alkuperäinen kirjoittaja Villen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Rea:Minulla ei ole pannaria, mutta on onneksi täytekakkua ja kahvia...nam![]()
Täytekakkukin on hyvääMitäs täytekakussa täytteenä? =)
Mansikkaa ja kermaa ja päällä kinuskia![]()