otin sitten tuiki tuntemattoman ihmisen tuomaan mulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s

Vieras
röökiä..kai se nirhee mut tänne tullessaan jee..
mutta tai sitten se onkin hyvä miekkonen jonka kanssa voi tulla jotain muutakin..noh kohta sen näkee..niin netin chatistä se on..

Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
röökiä..kai se nirhee mut tänne tullessaan jee..
mutta tai sitten se onkin hyvä miekkonen jonka kanssa voi tulla jotain muutakin..noh kohta sen näkee..niin netin chatistä se on..

joopa joo :) :laugh: :laugh:

siis mitä joopa joo?
siis oikeasti juteltiin tuo kaupunki chatis ja vaihdettiin tunnin jälkeen tiedot ja se on tulossa tänne,mitä siinä on ihmeelistä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis mitä joopa joo?
siis oikeasti juteltiin tuo kaupunki chatis ja vaihdettiin tunnin jälkeen tiedot ja se on tulossa tänne,mitä siinä on ihmeelistä?

No mä voin uskoakkin.. Jos siis kyse on jostain suomi24:sen kaupunki chatista.. Joskus yövuoroissa oon käynyt siellä ja heti porukka vonkaamassa ja kysymässä yhteystietoja.. Joten tunti on jo pitkä aika :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
siis mitä joopa joo?

No mä voin uskoakkin.. Jos siis kyse on jostain suomi24:sen kaupunki chatista.. Joskus yövuoroissa oon käynyt siellä ja heti porukka vonkaamassa ja kysymässä yhteystietoja.. Joten tunti on jo pitkä aika :D

just se hih..paitti et mä vonkasin sie röökiä:Dsaas nähdä tuleeko se tuomaan sitä:Dsanoin sille jotta jätä kirves kotio ja sen sellaiset--

Miksei toi olis mahdollista? Kerran vuosia sitten yhdessä chatissa yks kirjottaja kysy, kuka lähtis sen kanssa bilettään. Mä vastasin, että mä voin lähteä. Vaihdettiin känänumerot, jotta tunnistimme toisemme yökerhossa. Yks hauskimpia biletysreissuja, mitä mulla on eläissäni ikinä ollut.

jeos tuli ja lähti justiinsa äsken..kateltiin leffa ja juotiin kaljat ja se tarjos savukkeet:)ihan muka heppu oli ja ei olli kirveitä mukana:)tapailaan toistekkin:)
No niin :) Ei tää virtuaalimaailma niin kamala paikka ole etteikö täältä voisi tavata ihan mukaviakin ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
jeos tuli ja lähti justiinsa äsken..kateltiin leffa ja juotiin kaljat ja se tarjos savukkeet:)ihan muka heppu oli ja ei olli kirveitä mukana:)tapailaan toistekkin:)
No niin :) Ei tää virtuaalimaailma niin kamala paikka ole etteikö täältä voisi tavata ihan mukaviakin ihmisiä.

joo ei..mä kyllä varuulta soitin kaverille et soittaa aamulla ja jos en vastaa niin on kirves otassa:Dmutta eipä ollu ihan mukava mies sieltä ilmestu:)

Jeps, tapasin poikaystäväni netin kautta. Vajaa 2v nyt yhessä,asutaan samassa kämpässä jne. :) Hyvin menee! Netti on jees paikka välillä! :) Mutta ei kannata olla kellään yllytyshullu näissäkään hommissa. :D

Mä oon tavannu aviomieheni netissä :D ajo melki 300 kilsaa viikonloppusin mun luo kunnes parin kk päästä muutettiin yhteen ja nyt ollaan kohta 4 vuotta oltu yhdessä ja toinen yhteinen lapsi tulossa, ostettiin yhteinen tönö yms. :) en kyllä vaihtas mihkää.

Yhteistyössä