T
töktök
Vieras
onko mulla aurallinen migreeni vai ei.... mikä vitun diagnoosi tämäkin on "tensiopäänsärky migreeni komponentilla".... ei sitten auttanut meikäläisen asioita yhtään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Niin tai näin;28096131:Kerro mitä auraoireita sinulla on? Eikö niiden pitäisi kertoa, että kyseessä on migreeni
Kuten joku tuossa sanoikin, ei sillä diagnoosilla ole niin kauheasti väliä, kunhan saa vaivan hoidettua jollain konstilla.
No voihyvänenaika!!!!!!
Ja t
...enhän minä mikään patologi ole, mut entinen migreenipotilas kyllä. Ikinä en niitä pillereitä ostanut, mitä määrättiin... Enkä ole tarvinnut. Jos kipuja joskus on, otan kurkumaa![]()
Ei se aurallinen migreeni automaattisesti poissulje ehkäisymenetelmiä, kaikki on kuitenkin tapauskohtaista.
Oireita: näkö sumenee, vasen käsi/poski puutuu, tunnottomuuden tunne, valo ottaa silmään varsinkin vasempaan silmään. pari kertaa tuntunut siltä kun olis ollu vaikea saada sanotuksi jotain oikein piti sanoa lammas niin sanoin mammas. mutta näiden oireiden jälkeen ei aina seuraa välttämättä seuraa päänsärkyä.
ainakin olen saanut sellaisen käsityksen ettei saa käyttäö esim yhdistelmä ehkäisyä.
Niin mutta lääkäri sanoi ettei osaa 100 varmaksi sano etteikö kyseessä vois olla migreeni. Kun tensiopäänsärky voi olla tosi vaikea erottaa migreenistä ja usein ne voi esiintyä päällekkäin.
Suvussani paljon migreeniä....
Kyllä se migreeni voi tulla ilman pillereitäkin, esim pansuolan lysiinihydrokloridista. Aivot vaan on niin herkkä osa elimistöä ja niiden täytyy tasapainottaa kaikiki![]()