ne jotka sieltä todella tarpeeseen hakee, ei suututa. mutta nää laiskat kotiäidit kyllä, jotka maksattavat kulunsa ihmisten verorahoilla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Olin pari vuotta sossussa töissä. Ei ollut mun juttuni.
Minkälaista oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Mulle oli harmitus työpaikka, koska olisin halunnut antaa kaikille rahaa. :'(
Saahan käytettynäkin ostetuista tavaroista halutessaan kuitit. Maksa vaikka pankin kautta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Toi oli johtava työntekijä joka päätöksen tekiAlkuperäinen kirjoittaja Jonna:Kun mulla oli vuosia sitten vastaava tilanne, soitin johtavalle sosiaalityöntekijälle joka hoiti rahat samantien tililleni. tee samoin.
Mutta pistän valituksen menemään.
Niin, käytettynä ostaisin mielelläni, mutta täälläpäin sossu haluaa kuitit ensin, käytettynä siis ei ole mahdollisuutta ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:Just oli täällä ketju, jossa kerrottiin että sossu maksaa harrastukset lapselle 90e/kausi.
Kirjoitin siihen että toiset jotka oikeesti apua tarvii niin ei saa mitään. Tätä kovasti ihmeteltiin.
Ei omasta syystäni jouduin erittäin vaikeaan tilanteeseen raskausaikana, olen toimeentulotuella, vaikka raskautta suunniteltaessa minulla oli työpaikka.
Pyysin toimeentulotukea vauvalle tavaroihin. Ei myönnetä.
Sossun mielestä siis vauva pitäisi kuskata sairaalasta keskellä talvea ilman vaunuja/turvakaukaloa.
Vauva ei tarvi sänkyä, eikä ammetta.
Vauva sylissä kovillakin pakkasilla pitää päästä kauppaan ja kuskata ostokset ja lapsi turvallisesti kotiin.
Itse olisin jo tehnyt ls ilmoituksen jos joku noin tekee.
Ja sitten sanotaan että ei kannata olla kateellinen jos joku saa harratukset sossusta. Minä kun joudun kaiken ostamaan vauvalle toimeentulotuen perusosasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Kun mulla oli vuosia sitten vastaava tilanne, soitin johtavalle sosiaalityöntekijälle joka hoiti rahat samantien tililleni. tee samoin.
Toi oli johtava työntekijä joka päätöksen teki
Niin, käytettynä ostaisin mielelläni, mutta täälläpäin sossu haluaa kuitit ensin, käytettynä siis ei ole mahdollisuutta ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Hakekaa ihmiset muutosta päätöksiin, jos ette ole tyytyväisiä. :attn: :attn:
Samanlaisia kokemuksia minullakin. Pakko vaan pystyä perustelemaan ne päätökset, kielteiset ja myönteiset. Niistä kun on ylöspäinkin vastuussa. Paljon mietin juttuja kotonakin ja monia asiakkaita muistelen edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:No hirveen rassaavaa. Ikävä oli sanoa nounou jollekin äidille, joka olis kipeesti tarvinnut rahaa. Mietin niitä asioita vielä kotonakin.Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Olin pari vuotta sossussa töissä. Ei ollut mun juttuni.
Minkälaista oli?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihan vaan ot. jännä homma, että pitää ruveta lisääntyyn, jos vauvalle ei ole varaa laittaa mitään itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihan vaan ot. jännä homma, että pitää ruveta lisääntyyn, jos vauvalle ei ole varaa laittaa mitään itse.
Omilta työajoiltani on kokemus, että kyllä se joskus kannattaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Hakekaa ihmiset muutosta päätöksiin, jos ette ole tyytyväisiä. :attn: :attn:
Tulkoon yksikin tänne, joka on saanut muutoksenhakuun myöntävän päätöksen. Minä ostan sille paukun.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Kun mulla oli vuosia sitten vastaava tilanne, soitin johtavalle sosiaalityöntekijälle joka hoiti rahat samantien tililleni. tee samoin.
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Täällä olen ikävä kyllä kuullut sellaista, etteivät tuota harkinnanvaraista kovin helpolla anna. Jos ei ole ollut jo pitkäaikainen asiakas.
Meidän kunnassa oli ainakin neuvotteluvaraa siinä, pitikö ne kuitit toimittaa etu- vai jälkikäteen.Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää..:musta toikin on typerää että tarvii viedä kuitit että saa rahaa... jos ei helvekko ole sitä rahaa ostaa mitään!! siinä sitten odotellaan ihmettä ja sitten viedään kuitteja että saa rahat takaisin?? jos sitä rahaa olisi ni eikai sitä jumalauta pyydettäis!! raivostuttavaa!! sitten kaikki puliukot ja narkkarit saa rahaa, sanomalla "jos ette anna rahaa niin ryöstän ja ostan huumeita, jos annatte rahaa en ryöstä vaan käytän rahat ruokaan" JUST JOO!!!! ja noita paapotaan!! tiedän tasan yhen tapauksen joka teki just noin, ja sai 900 EUROA HELVETTI!! siinä oli "vuokraan ja elämiseen"!! siellä se kerskui kapakassa ja sanoi kuinka tyhmiä ne sossutädit on... hienoa että valehteli ja vielä haukkui päättäjät kaiken päälle, vaikka sai rahansa..
Alkuperäinen kirjoittaja Ex-sossu:Omilta työajoiltani on kokemus, että kyllä se joskus kannattaakin.Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Hakekaa ihmiset muutosta päätöksiin, jos ette ole tyytyväisiä. :attn: :attn:
Tulkoon yksikin tänne, joka on saanut muutoksenhakuun myöntävän päätöksen. Minä ostan sille paukun.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Täällä olen ikävä kyllä kuullut sellaista, etteivät tuota harkinnanvaraista kovin helpolla anna. Jos ei ole ollut jo pitkäaikainen asiakas.
No itse asiassa se täydentävä (harkinnanvarainen) tuki on suunnattu pääasiassa pitkäaikaisille toimeentulotuen saajille, joilla ei ole mahdollisuutta säästää pienistä tuloistaan isompia menoeriä varten.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttävää..:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jonna:Kun mulla oli vuosia sitten vastaava tilanne, soitin johtavalle sosiaalityöntekijälle joka hoiti rahat samantien tililleni. tee samoin.
musta toikin on typerää että tarvii viedä kuitit että saa rahaa... jos ei helvekko ole sitä rahaa ostaa mitään!! siinä sitten odotellaan ihmettä ja sitten viedään kuitteja että saa rahat takaisin?? jos sitä rahaa olisi ni eikai sitä jumalauta pyydettäis!! raivostuttavaa!! sitten kaikki puliukot ja narkkarit saa rahaa, sanomalla "jos ette anna rahaa niin ryöstän ja ostan huumeita, jos annatte rahaa en ryöstä vaan käytän rahat ruokaan" JUST JOO!!!! ja noita paapotaan!! tiedän tasan yhen tapauksen joka teki just noin, ja sai 900 EUROA HELVETTI!! siinä oli "vuokraan ja elämiseen"!! siellä se kerskui kapakassa ja sanoi kuinka tyhmiä ne sossutädit on... hienoa että valehteli ja vielä haukkui päättäjät kaiken päälle, vaikka sai rahansa..
samaa mieltä olen silti, TYHMÄ PÄÄTÖS!!!!! ihankun se oikeesti olis ruokaa ostanut tai laskuja maksanut
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmästi sanoit:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihan vaan ot. jännä homma, että pitää ruveta lisääntyyn, jos vauvalle ei ole varaa laittaa mitään itse.
lue alotus!!
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Täällä olen ikävä kyllä kuullut sellaista, etteivät tuota harkinnanvaraista kovin helpolla anna. Jos ei ole ollut jo pitkäaikainen asiakas.
No itse asiassa se täydentävä (harkinnanvarainen) tuki on suunnattu pääasiassa pitkäaikaisille toimeentulotuen saajille, joilla ei ole mahdollisuutta säästää pienistä tuloistaan isompia menoeriä varten.