ottaa päähän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
no niin kerroin siis aikaisemmin miehestä jonka kanssa olen tekstaillut jo pidempään ja joka viimein mulle toissapäivänä soitti (mitäs nyt puolella). on ollut koko ajan kiva tyyppi ja puhelimessakin tosi mukava. eilen tää mies laittoi mulle viestiä et toivoo et löydän uuden miehen ja lapsille uuden isän. mä vastasin takaisin et kumppani vierelle kelpaa, mutta mitään uutta isää en lapsille etsi. lapsilla on yksi isä. tää mies kimpaantui mulle ja alkoi selittää kuinka mun lasten pitäisi pysyä isästään mahdollisimman kaukana ja että koska mieheni on pettänyt minut niin poikamme oppii heti samanlaiseksi!! mä loukkaannuin tosi paljon. onhan ex satuttanut minua paljon, mutta mielestäni hän on silti hyvä isä, saisi olla vaan enemmän lasten kanssa. en mä halua lapsia isästä erottaa vaikka mua onkin satutettu. ilmoitin miehelle etten keskustelua aiheesta hänen kanssaan jatka kun tulee vaan paha mieli. mä oon nyt vaan ihan törkeän pettynyt! :/ :o

No toisaalta hyvä et heti pääsit näkemään mikä se kaveri oli miehiään, kaikenlaisia sitä täällä maailmassa pyörii :o

Hyvä että jaksat kuitenkin arvostaa exääsi isänä kaikesta huolimatta sillä se on lapsille tärkeää.

Toivottavasti löydät jonkun FIKSUN miehen rinnallesi :hug:

Yhteistyössä