Ottaisitko Skinin vai mamun naapuriksesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumpaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Neea";30633426]Skinin. Ei ne viattomille mitään tee, ja niillä on arvot kohdillaan.[/QUOTE]

Muslimien mielestä yksikään vääräuskoinen ei ole viaton, vaan kaikki kuuluvat tappolistalle.

Skinin koska niitten kanssa tulisi kuitenkin toimeen ja tarpeen tullen puhua järkeä. Jos mamu olisi joku muu kuin muslimi niin sitten voisin harkita. Yhtään muslimia en halua lähelleni koskaan enää.

Mä olen tottunut asumaan mamujen kanssa naapureina. Skinit sun muut vihaajat vihaa ja niillä on aina joku kohde mitä ne vihaa ja niitä kohteita on paljon. Juopot on kaikkein pahimmat ja mamuissa tosi harvoin on sellaisia.

Se skini on todennäköisesti tavallinen työssäkäyvä pulliainen. Maahanmuuttaja notkuu kaiket päivät kahviloissa tai kotonaan khattia pureskellen. Kummankohan kanssa sujuisi vaikka pihatalkoot paremmin :D

Ehdottomasti mamun.

Skinit on yleensä todella vastenmielisiä, ällöttäviä ja sellaisia, että matala ÄO paistaa jo kasvoista.
Vaarallisen, typerän ja aggressiivisen näköisiä - ja ilmeisesti haluavatkin olla ts. kokevat nolon habituksensa cooliksi.
Lisäksi ne kuuntelee paskaa musaa ja voisin olettaa, että aika kovallakin varmaan.

Ei kiitos skinille. Onneksi tällä koko alueella ei skinejä näy, paitsi yhtä skiniä olen nähnyt kaupoilla, mutta häntäkin onneksi harvoin.
Puistattaa joka kerta, kun näen sen nuoren miehen. Se viha ja älyllinen vajavaisuus mikä hänestä huokuu on kuvottavaa.

Mulla on ollut molempia naapurissa, mutta vain skineistä on ollut ongelmia. Kerrankin, kun tulin samalla metrolla kotiin, skiniporukka heitteli pulloilla erästä tummaihoista. Soitin poliisit.

Mamuja tässä taloyhtiössä asuukin useampi kappale.

Esim. naapurin venäläiset pikkupojat ovat oikein herttaisia tapauksia ja hyvää leikkiseuraa lapselleni, eikä heidän äitinsäkään yhtään hullumpi ole.
Alakerran nuorimieskin on puoliksi mamu ja oikein viehättävä tapaus.
Tässä on sellaiset naapurit, että jos on jokin ongelma tai vaikka kananmunat loppu, niin naapurit auttavat toisiaan.

[QUOTE="jep";30633471]Jaa tunnen montakin mamua kaikki käy töissä. Pari skiniä viettää aikaansa sossun rahoilla kaljaa juoden.[/QUOTE]

Alle puolet humanitaarisista maahanmuuttajista on työllistynyt. Siinä joukossa pari työtöntä skiniä on pisara meressä.

Kumpi tahansa käy. Parempia kumpikin vaihtoehto, verrattuna noihin järkyttävän uteliaisiin kyylämummoihin, mitä meillä nyt tässä naapurustossa on. :stick:
Mut ei se mitään,kait, kun kerrankin mies käyttöönottolämmitteli tuossa pihalla meidän uutta kiuasta, niin sieltä rynnättiin kännykät kourassa, valmiina soittamaan 112 tulipalosta

Mamuja, niitä asuu meidän talossa nytkin useampia. Ihan tavallisia työssäkäyviä ihmisiä, jotkut korkeamminkin koulutettuja (mm lääkäri). Ei mitään ongelmaa.

Joskus opiskeluaikana asuin vuokralla seudulla jossa oli skinejä (ja vähän toisenlaisia mamuja), oli sen verran levotonta seutua etten kaipaa takaisin.

[QUOTE="Bella";30633493]Mua pelottaa enemmän skinit kuin mamut.[/QUOTE]

Kannattaisi olla toisin päin! Skinien tekemät seksuaali- ja henkirikokset eivät ole kuin murto-osa maahanmuuttajien tekemistä. Ja tämä ihan ilman mitään rasismia, ihan tilastollista faktaa. Mutta jos kuvitellusti sulla rivarin seinänaapureina toisella puolella on mamu ja toisella puolella skini, niin jos sinut hakataan tai raiskataan, on se 99% todennäköisyydellä kylläkin se mamu. Ikävää joo, mutta ihan vain faktaa.

Yhteistyössä