Ottaisitteko miehen takaisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minka

Vieras
Lyhyesti tilanne tämä,yhdessä oltu 9v ja saldona 3 lasta vanhin 8v,6v ja nuorin 3v.Mies löysi uuden naisen 1.5v sitten ja tyyliin jätti meidät eli perheensä kokonaan ilman sen suurempia suruaikoja vain ilmoitti että muuttaa pois kun on löytänyt uuden naisen.No aika pian muutti naisen kanssa yhteen ja ovat melkein koko tämän 1.5v olleet yhdessä.,naiselle syntyy lapsi näinä päivinä jos ei ole jo syntynyt.Mutta ovat silti nyt kuulema eroamassa kun lapsi ei ole entisen mieheni kuulema ja ilmoitti tyynenä että VOISI tulla kotiin nyt sitten??Olin ihan että mitä hel....ä!!Ei ole juurikaan lapsia käynyt tuota aikana katsomassa ja ne tapaamiset olleet yhden käden sormissa laskettavissa.Itse olen päässyt miehestä yli enkä ole sitä takaisin ottamassa vaikka niin olettaa.Mutta kysymys kuuluukin ottaisitteko te takaisin ihan lasten takia?

No mä olin ihan että ei hyvää päivää ja suunniltaan melkein järkytyksestä kun edes mietin asiaa.Tässä vain on se että miehen äiti eli minun entinen anoppi oli vain sitä mieltä että pitäähän se poika saada takaisin kotiin kun sillä on vaikeaa nyt?! Olin vain että kuule voit ottaa ihan omaan kotiisi poikasi ja opettaa sille tapoja meille hän ei nimittäin tule enään koskaan.Lapsia voi toki tavata mutta että asumaan perheenä ei kiitos.Nyt on miehen suku sitten sitä mieltä että MINÄ olen raukkamainen toista kohtaan,et silleen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minka:
No mä olin ihan että ei hyvää päivää ja suunniltaan melkein järkytyksestä kun edes mietin asiaa.Tässä vain on se että miehen äiti eli minun entinen anoppi oli vain sitä mieltä että pitäähän se poika saada takaisin kotiin kun sillä on vaikeaa nyt?! Olin vain että kuule voit ottaa ihan omaan kotiisi poikasi ja opettaa sille tapoja meille hän ei nimittäin tule enään koskaan.Lapsia voi toki tavata mutta että asumaan perheenä ei kiitos.Nyt on miehen suku sitten sitä mieltä että MINÄ olen raukkamainen toista kohtaan,et silleen.

No mitä miehen suvusta :D Mä olen rakkaan ukkoni kanssa parisuhteessa ja siltikään en välitä hevon vittuakaan miehen suvun mielipiteistä :D

No ne on tietysti omansa puolella, mikä toisaalta on ymmärrettävää, mutta kyllä aikuisten ihmisten pitäisi ymmärtää, ettei muita kohdella ihan miten sattuu.

Ei tollasta paskahousua takasin kannata ottaa, käske vaan anopin ottaa helmoihinsa, jos ei kerta iso mies yksin pärjää.

Tsemppiä sulle! :flower:

En todellakaan ottaisi lasten takia, kun eivät lapset kerta ole tähänkään saakka miestä kiinnostaneet ja lapset ovat jo kertaalleen eron käyneet läpi.

Antamiesi tietojen perusteella en näe lasten etua siinä, että mies nyt yhtäkkiä tulisi takaisin. Melkeinpä päinvastoin.

Tässä vain on se että miehen äiti eli minun entinen anoppi oli vain sitä mieltä että pitäähän se poika saada takaisin kotiin kun sillä on vaikeaa nyt?! Olin vain että kuule voit ottaa ihan omaan kotiisi poikasi ja opettaa sille tapoja meille hän ei nimittäin tule enään koskaan.
Aivan!!! Paapotkoon itse omaa poikaansa.

Missään tapauksessa en ottaisi tuollaista surkimusta takaisin. En haluaisi olla mikään itsestäänselvyys, jonka luokse voi kipittää takaisin, kun uuden naisen kanssa ei homma toimikaan.

Älä ota takaisin, hölmöä oikeastaan edes miettiä sellaista.
Jos ottaisit mies luultavasti totuttelisi jälleen teihin (ja te siihen) ja joku kaunis päivä toistaisi temppunsa. Älä ala enää varavaihtoehdoksi.

Ihanaa että minä en sentään ole väärässä että on muitakin jotka on samaa mieltä asian kanssa. Mutta taitaa olla jonkunlainen prosessi kun käydään asiaan varmaan sen sata kertaa vielä läpi ennen kun ehkä uskoon,menisi ja hakisi uuden "uhrin" baarista ja aloittaisi elämänsä siellä.

Minä kysyin esikoiselta vähän kierrellen ja kaarrellen että mitä mieltä on isästä ja miltä tuntuu kun isä ei ole elämässä mukana,ollaan aikasemminkin tästä puhuttu mutta nyt kun asia pinnalla kysyin uudestaan että mitä ajattelee asiasta ja muka muina naisina kysyin että olisiko kivaa että iskä tulisi takaisin asumaan meille.Niin vastasipa aika hyvin kun sanoi että eihän meille enään mahdu(ollaan muutettu pienempään asuntoon eron jälkeen) lisäsi vielä että eihän meidän koti ole enään iskän koti.

Alkuperäinen kirjoittaja xyz:
Älä ota takaisin, hölmöä oikeastaan edes miettiä sellaista.
Jos ottaisit mies luultavasti totuttelisi jälleen teihin (ja te siihen) ja joku kaunis päivä toistaisi temppunsa. Älä ala enää varavaihtoehdoksi.

En ole ottamassakaan kunhan tässä kyselen mietteitä muilta sillä tosiaan miehen suku nyt on sitä mieltä että me olemme aina velvollisia ottamaan miehen takaisin teki se mitä tahansa.Mutta ehkä ja iso ehkä voisi olla että olisi ollut vain joku viikon tai kuukauden juttu mutta että lähes 2v ollut jo muualla niin ei hyvää päivää eihän kukaan täysijärkinen kai ottaisi?!

Ehdota sille keskenkasvuiselle, että kysyy suostuisiko se uusi nainen imettämään häntä samalla kun sitä toistakin lasta. Äitiä poika vaan kaipaa ja kakkahousun vaihtajaa.

Sun viesteistä päätellen sä oikeesti oot harkitsemassa sen takaisin ottoa :o Tältä pohjalta voin vaan todeta, että turhapa sulle on mitään sanoa, takaisin sä sen otat enivei. (Ja pettymään tulet jälleen)

Yhteistyössä