Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jejuli:meinaako joku pankki ihan oikeesti antaa tollasen määrän noilla tuloilla??
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja jejuli:meinaako joku pankki ihan oikeesti antaa tollasen määrän noilla tuloilla??
on myöntänyt jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja jejuli:meinaako joku pankki ihan oikeesti antaa tollasen määrän noilla tuloilla??
on myöntänyt jo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja jejuli:meinaako joku pankki ihan oikeesti antaa tollasen määrän noilla tuloilla??
on myöntänyt jo![]()
en ottas..paljos ois kuukausi erä??
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja määää:Oletan että kun kyseinen laina on myönnetty pankista niin takaajat on kyllä tsekattu tarkkaan ja kyllä on hyvin todennäköistä että tuossa kuviossa takaajat myös maksumiehiksi päätyvät. Tuntuu holtittomalta lainanannolta kun eihän noille tuloilla tuosta lainasta selvitä ja eletä vielä samalla!
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja määää:Oletan että kun kyseinen laina on myönnetty pankista niin takaajat on kyllä tsekattu tarkkaan ja kyllä on hyvin todennäköistä että tuossa kuviossa takaajat myös maksumiehiksi päätyvät. Tuntuu holtittomalta lainanannolta kun eihän noille tuloilla tuosta lainasta selvitä ja eletä vielä samalla!
kuulemma vain talo vakuutena
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja jejuli:meinaako joku pankki ihan oikeesti antaa tollasen määrän noilla tuloilla??
on myöntänyt jo![]()
en ottas..paljos ois kuukausi erä??
![]()
no korkoja jo yli tonnin, olikohan 1300-1400?kk
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja jejuli:meinaako joku pankki ihan oikeesti antaa tollasen määrän noilla tuloilla??
on myöntänyt jo![]()
en ottas..paljos ois kuukausi erä??
![]()
no korkoja jo yli tonnin, olikohan 1300-1400?kk
Mä muuten tiiän yhen nuorenparin joka otti vastaavan lainan, lyhennystä 1700e/kk. Ja ne ei oo mitenkään hyvätuloisia. Se oli säälittävää/surullista jotenkin, kun vaimo joutui jo äitiyslomalla töihin, yötöitä vielä et tienaa paremmin. Ja siis kun tilanne oli se että hän ei olisi halunnut töihin niin pienen vauvan äitinä vielä, mutta oli pakko.
Aika erikoista et on pakko painaa ympäripyöreitä päiviä että on fiini koti, mut sitte syödään pelkkää makaroonia. Luulis että joskus ois kiva ostaa pullatkin kahvin kera..