H
häh
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sori:Jo on lapselleen nimen pukannut.
Anteeksi huomio,pisti hymyilyttämään(ei siis ihanalla tavalla ) vaikka onkin näin vakava asia.
:0
???
Otto, ihan tavallinen nimi??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sori:Jo on lapselleen nimen pukannut.
Anteeksi huomio,pisti hymyilyttämään(ei siis ihanalla tavalla ) vaikka onkin näin vakava asia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oton pikkusisko on kanssa fas-lapsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:En mä varma tulee ymmärtämään ikinä että minkäläinen äiti voi olla joka pilaa lasten terveys noin vaan
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mä en tykkää tosta'äiti rakasti viinaa...' Mä luulen, että tää äiti on ollut monellakin tapaa avun tarpeessa oleva uhri...tai siis joo, näin mä luulen. En jaksa uskoa, että kukaan rakkaudesta viinaan pilaisi lapsensa tulevaisuuden.
Mutta jokuhan taas haluaa lynkata tänkin mamman. Inhimmillinen ja paska tragedia ja Otolle jaksamista omassa elämässään. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, onkos se sittenkään hyvä asia että kaikilla on oikeus saada lapsia. Siis katotaan sormet ristissä kun jotkut vetää viinaa ja ties mitä maha pystyssä. Lastensuojelu pitäis ulottaa raskausaikaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mä en tykkää tosta'äiti rakasti viinaa...' Mä luulen, että tää äiti on ollut monellakin tapaa avun tarpeessa oleva uhri...tai siis joo, näin mä luulen. En jaksa uskoa, että kukaan rakkaudesta viinaan pilaisi lapsensa tulevaisuuden.
Mutta jokuhan taas haluaa lynkata tänkin mamman. Inhimmillinen ja paska tragedia ja Otolle jaksamista omassa elämässään. :hug:
Se että väki päivittelee ja niiskuttaa ei auta ketään.Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja mitä vit:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En. Vaan sitä, miten asiasta kirjoitetaan. Miksei toimittaja (?) voi kirjoittaa asiallisesti, vaan tuollaisella huonolla maulla, tarkoitushakuisesti, leimaten, paasaten. "Hän ei voi koskaan kirjoittaa ylioppilaaksi, eikä kurkottaa kaupan ylähyllylle." Nyyh, niisk.
Tyyli pilaa jutun, vie aiheelta vakavuuden. Tuollainen niiskutarina.
Tänks, Parkula, just niin.
Nuo tarinat kirjoitetaan niiskuiksi juuri siksi että ne vetoaisivat enemmistöön lehden ostajista. Lehteähän pitää myydä jutuilla. Kysehän on tabloi lehdestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:Pakkohoito ei ole mikään ratkaisu. Nämä äidit, joiden ongelmakäyttö on sitä luokkaa, että sikiö vaurioituu eivät sinne pakkohoitoon koskaan päätyisi tai jos päätyisivät niin manipulaation mestareina riippuvaiset kyllä onnistuisivat karkaamaan takaisin elämäänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Se että väki päivittelee ja niiskuttaa ei auta ketään.Alkuperäinen kirjoittaja jääenkeli:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja mitä vit:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
En. Vaan sitä, miten asiasta kirjoitetaan. Miksei toimittaja (?) voi kirjoittaa asiallisesti, vaan tuollaisella huonolla maulla, tarkoitushakuisesti, leimaten, paasaten. "Hän ei voi koskaan kirjoittaa ylioppilaaksi, eikä kurkottaa kaupan ylähyllylle." Nyyh, niisk.
Tyyli pilaa jutun, vie aiheelta vakavuuden. Tuollainen niiskutarina.
Tänks, Parkula, just niin.
Nuo tarinat kirjoitetaan niiskuiksi juuri siksi että ne vetoaisivat enemmistöön lehden ostajista. Lehteähän pitää myydä jutuilla. Kysehän on tabloi lehdestä.
Eli liityn kritiikkiin, miksi tärkeästä aiheesta kirjoitetaan sääliä ruikuttavasti kun voitaisiin antaa todellista tietoa. Ketä se sääli auttaa?