Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voi joku pöpi näin kuvitellakinAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Entäs jos naisella silmässä elohiiri? luuleeko miehet iskuyritystä?
Itse en kyllä tilannetta kuvitellut kun toinen haluaa tarjota kyytiä ja ehdotteli jopa illalliselle menoa ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Puhelimessa.. Kahdessakin eri työpaikassa joutunut soittamaan eri ikäisille miehille ja nämä sitten ovat koittaneet iskeä. Yksi jopa yritti poikansa kanssa parittaaTuputti väkisin poikansa numeronkin, sanoi että ei anna haastattelua jossen ota numeroa ylös. Kyllä minä sen sitten paperilappuselle raapustinkin, mutta heitin samaisena iltana roskikseen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Kaupan kassajonossa.
jos jonossa puristellaan peräpäästä, niin mua on sitten isketty kanssa kassajonossa ... :x
Joo sama täällä :x Hyi helvetti.
en ole kauheen tottunu muutenkaan tollaseen puristeluun, eriasia voi olla naisilla ...
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:navetassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:navetassa![]()
aika paha, eihän ollut sonni![]()
sorry.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:navetassa![]()
no kai sitä sonniksikin voi sanoamutta ei sillä ollu kun kolme jalkaa ja varsin mukava se keskimmäinen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:navetassa![]()
no kai sitä sonniksikin voi sanoamutta ei sillä ollu kun kolme jalkaa ja varsin mukava se keskimmäinen
![]()
Aa, laatusonni siis...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolla jossa ite olin potilaana. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yyhot retostelevat armottomalla viennillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:uskokaa tai älkää, synnyttäneiden osastolla jossa ite olin potilaana. :xmas:
Kuka yritti?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yyhot retostelevat armottomalla viennillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yyhot retostelevat armottomalla viennillä![]()
Ööh...Aika monet täällä ovat ihan naimisissa....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:navetassa![]()
![]()
Aa, laatusonni siis...![]()
Varsinainen valioastuttaja!![]()