-Oudoin paikka jossa sinut on isketty tai koitettu iskeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iskeä voi missä vain,nähtävästi ei edes paikkaakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhelimessa.. Kahdessakin eri työpaikassa joutunut soittamaan eri ikäisille miehille ja nämä sitten ovat koittaneet iskeä. Yksi jopa yritti poikansa kanssa parittaa :D Tuputti väkisin poikansa numeronkin, sanoi että ei anna haastattelua jossen ota numeroa ylös. Kyllä minä sen sitten paperilappuselle raapustinkin, mutta heitin samaisena iltana roskikseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Entäs jos naisella silmässä elohiiri? luuleeko miehet iskuyritystä?
Voi joku pöpi näin kuvitellakin :laugh:

Itse en kyllä tilannetta kuvitellut kun toinen haluaa tarjota kyytiä ja ehdotteli jopa illalliselle menoa ym.

Pitää alkaa kulkee lappu silmällä ettei tule vääriä luuloja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Puhelimessa.. Kahdessakin eri työpaikassa joutunut soittamaan eri ikäisille miehille ja nämä sitten ovat koittaneet iskeä. Yksi jopa yritti poikansa kanssa parittaa :D Tuputti väkisin poikansa numeronkin, sanoi että ei anna haastattelua jossen ota numeroa ylös. Kyllä minä sen sitten paperilappuselle raapustinkin, mutta heitin samaisena iltana roskikseen :D

Tiedä kuinka hyvä peräkammarin poika olisi ollut :D

Kerran en tajunnut homman nimeä, kun minua yritettiin iskeä. Kyseessä oli tuttu nainen, joka eli parisuhteessa, mutta harrasti silti muita miehiä. Tietämättäni hän oli iskenyt silmänsä minuun ja ilmaantui yhtenä iltana kotiini mukamas bussista myöhästyneenä. Olin lähinnä ärsyyntynyt odottamattomasta rauhanhäirinnästä. Hän jutusteli aikansa ja häipyi sitten kun en tajunnut käyttää tilaisuutta hyväkseni :) Kertoi sitten myöhemmin jo ohimenneestä ihastuksestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Kaupan kassajonossa.

jos jonossa puristellaan peräpäästä, niin mua on sitten isketty kanssa kassajonossa ... :x

Joo sama täällä :x Hyi helvetti.

en ole kauheen tottunu muutenkaan tollaseen puristeluun, eriasia voi olla naisilla ...

No en todellakaan halua tottua siihen että tuntematon käy perseeseen kiinni! Miksi hitossa olisin tottunut siihen vain, koska olen nainen?

-Työhaastattelussa haastatteleva pomo, (en sitten ottanut sitä paikkaa vaikka olisin saanut)
- päiväkodin keittiössä eräs lasta hakeva ukki
- ja kirkossa jumalanpalveluksessa viereen sattunut niljake
nää tuli ekana mieleen

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
navetassa :whistle:

aika paha, eihän ollut sonni :laugh:
sorry.. :ashamed:

no kai sitä sonniksikin voi sanoa ;) mutta ei sillä ollu kun kolme jalkaa ja varsin mukava se keskimmäinen :whistle:

Aa, laatusonni siis... :D

Varsinainen valioastuttaja! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yyhot retostelevat armottomalla viennillä:D

En mä noilla mun tapauksilla kovin voi retostella... Kaks niistä on ollu ostoskeskuksessa hengaavia maahanmuuttajia jotka varmaan iskee kaikkia vähänkin vaaleita. Ja yks oli narkkari. Jeiii, mitä vientiä mulla on :laugh:

Aijuu, sit mäkkärin vessassa siivonnu poika pisti poikki tyttöytävänsä kanssa kun sai mun numeron. Mut siitä on 15 vuotta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Yyhot retostelevat armottomalla viennillä:D

Ööh...Aika monet täällä ovat ihan naimisissa.... :whistle:

Ei voi kuin oikeasti nauraa mitä teille muillekin on sattunut :laugh:

Ja mitä yh:oiden retosteluun tulee niin onko joku jossakin retosteltu? Itse luulen että tämä nimimerkillä -vieras-
ei ole saanut yhtään iskuyritystä joten siksi on niin kateellinen jopa yh-äideille joita koiteaan valmiina peheenä pokata :laugh:

navetassa :whistle:

aika paha, eihän ollut sonni :laugh:
sorry.. :ashamed:

no kai sitä sonniksikin voi sanoa ;) mutta ei sillä ollu kun kolme jalkaa ja varsin mukava se keskimmäinen :whistle:

Aa, laatusonni siis... :D

Varsinainen valioastuttaja! :D

ei se valiosonni ollu, niillä pitää olla jälkeläisnäyttöä, nuorsonniksi se luokiteltais :D

Metrossa kahdesti. Eka kerralla vastapäätä istuva iski säästä yms jutunjuurta ja ehti matkalla Kampista Herttoniemeen käydä läpi koko kurjan naishistoriansa, nykyisen työnkuvansa ja elämäntilanteesa ja ehdottaa vielä kahveja. Koska ei ollut silloin muuta tekemistä, lähdinkin kahville. Vetästiin pahvikupilliset Herttoniemen Mäkkärillä ja sitten pahoitellen poistuin kun hän olisi toivonut enemmänkin kontaktia:-) Toka kerralla metrossa söpö nuori poika (20+ kuitenkin) tuli kehumaan silmiä, vaatteita yms yms ja hetken jutustelun jälkeen kävi ilmi että se oli mun miehen oppilas!!!!! En paljastanut tätä vaan jatkoin iloisena juttua ja kerroin miehelle kotona virnuillen ...

Yhteistyössä