M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:meinaatko kerrostaloja vai omakotitaloja?
no, rauhallinen paikka kuitenkin asua...ainakin omakotiloalue.
empä ole pahaa sanottavaa kerrostaloalueestakaan kuullut..
koko lapsuuteni peltolassa asunut
talot lähekkäin toisia, siistiä ympäristöä. nokia vieressä, marketit pikkumatkan päässä,uimahalli,ouluhalli(urheiluhalli),jäähalli, kaupunkiin menee hyvin busseja yms..uimarannalle ei ole pitkästi..
suosittelen myös värttöä(peltolan takana),lähellä oulujokea