Oulun Peltola

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttoa harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rauhallinen alue, ainaki mun kokemuksen perusteella (itse en asunut, mutta vietin TOSI paljon aikaa). Siinähän on psykiatrinen osasto myös Peltolassa, mutta tuskinpa siitä suurempaa harmia on.
 
meinaatko kerrostaloja vai omakotitaloja?
no, rauhallinen paikka kuitenkin asua...ainakin omakotiloalue.
empä ole pahaa sanottavaa kerrostaloalueestakaan kuullut..
koko lapsuuteni peltolassa asunut :)
talot lähekkäin toisia, siistiä ympäristöä. nokia vieressä, marketit pikkumatkan päässä,uimahalli,ouluhalli(urheiluhalli),jäähalli, kaupunkiin menee hyvin busseja yms..uimarannalle ei ole pitkästi..
suosittelen myös värttöä(peltolan takana),lähellä oulujokea
 
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
meinaatko kerrostaloja vai omakotitaloja?
no, rauhallinen paikka kuitenkin asua...ainakin omakotiloalue.
empä ole pahaa sanottavaa kerrostaloalueestakaan kuullut..
koko lapsuuteni peltolassa asunut :)
talot lähekkäin toisia, siistiä ympäristöä. nokia vieressä, marketit pikkumatkan päässä,uimahalli,ouluhalli(urheiluhalli),jäähalli, kaupunkiin menee hyvin busseja yms..uimarannalle ei ole pitkästi..
suosittelen myös värttöä(peltolan takana),lähellä oulujokea


Tarkoitan sitä uudempaa "puolta" (?) Siis missä on kerrostaloja ja jokunen rivitalo.
 
juu, no vierekkäin nuo alueet kuitenkin on.. uudesta peltolasta kun saisi rivitalon, niin ne taitanee olla siellä ihan reunalla, joten ei ole muita taloja takapihalla "vastassa"..
 

Similar threads

K
Viestiä
8
Luettu
4K
?
M
Viestiä
7
Luettu
1K
Z
T
Viestiä
2
Luettu
143
X

Yhteistyössä