Outoa teillä täällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras AV:ltä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
mikä AV?

Vauva-lehden aihe vapaa! Paljon parempi ja kerkeää keskustella.
Ihmettelin kun siellä päivällä porukat mollasi sitä.
Tämä on tällainen sisäpiirijuttu, ei mitään mielenkiintoa käydä, kunhan nyt vain tulin moikkaa.
Joskus on kiva katsella noita kuvia kodeistanne tai jotain muuta vinkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sä luet liian hitaasti tai vääriä aloituksia. Kyllä kiihkeimmät ja kiinnostavimmat keskustelut pysy ylhäällä kauankin.
Sitä paitsi aihe vapaa on ihan tylsä paikka, kun siellä ei ole rekkautuneita oikein nimeksikään.

Rekkauduin kerran tänne enkä päässyt sisälle lainkaan tähän rinkiin.
Kuule, työskentelen kirjallisuuden parissa että olen kyllä nopea lukija ja ymmärrän lukemani.

Joskus olen vauvalla käynyt ja ärsyttää kun kirjoittaa johonkin ketjuun tulee teksti:
linkittäminen kielletty.Enkä ole mitään linkittänyt vaan vastannut johonkin ketjuun :headwall:

Ja täällä saa laittaa linkkejä,kuvia ja hymiöitä.. :)

a084.gif

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus olen vauvalla käynyt ja ärsyttää kun kirjoittaa johonkin ketjuun tulee teksti:
linkittäminen kielletty.Enkä ole mitään linkittänyt vaan vastannut johonkin ketjuun :headwall:

a084.gif

Tuo on kyllä totta! kun olisi tärkeää asiaa, saa sitä muotoilla moneen otteeseen että menee läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras AV:ltä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

a084.gif

Tuo on kyllä totta! kun olisi tärkeää asiaa, saa sitä muotoilla moneen otteeseen että menee läpi.

Mutta sitten taas tämä välillä tökkii tai tulee valkoista sivua :headwall:
Mutta värikkäämpi ulkoasultaan tämä on:)

Yhteistyössä