Ovatko kaksosystäväni mielestänne samannäköisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kylläpä mammat taas vaahtoo heti, viittiivätkin. Kyllä täällä jauhetaan monesti samoja juttuja, mitä sitten ??!
Mutta siis nämä tytöt, aikas saman näköisiltä näyttää, en kyllä erottaisi, kumpi on kumpi. Toisella leveämmät kasvot, kun toisella, hiukan erimalliset. Ja hampaat on erilaiset...

Lopettakaa se turhien kommenttien laitto, tyyliin: onko sulla lupa laittaa niitä kuvia...ON lupa kuten ekasta viestistä näkyy! Jos ette halua keskustella kaksosista, älkää lukeko ketjua tai kommentoiko mitään. Mitä se teiltä on pois, jos olen (sairaalloisen ) innostunut kaksosuudesta? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olsenin kaksoset muuten ovat sanoneet olevansa identtisiä, ja toisella kerralla taas etteivät ole. Liekö tietävät itsekään varmasti.
Samannäköisten kaksosten identtisyyttä ei voi varmistaa ilman dna-testiä.

Mary-katella oli kyllä lapsena vaaleammat hiukset kuin Ashleyllä.

Hiusten värin vaalenemiseen riittää muutama tunti auringossa, hiusten tummumiseen huonolaatuinen tai rautapitoinen vesijohtovesi. Identtisillä kaksosillakin pituus voi olla eri ja luomia tai pisamia eri paikoissa sillä sekä pituuteen että luomien ja pisamien syntyyn vaikuttavat geneettisten tekijöiden lisäksi myös ulkoiset tekijät eivätkä ne ole täysin samat edes identtisillä kaksosilla. Leuan kokoin voi vaihdella sillä myös hampaiston kehitykseen vaikuttavat mahdolliset peukalon tai tutin imemiset, kaatumiset, ruokailutavat...

Kaksosten identtisyyttä ei täten voida arvioida ulkoisten tekijöiden perusteella kovinkaan luotettavasti vaan dna-testin tekeminen on se seikka jolla varmuuden saa mikäli asialla jotain väliä sattuu olemaan. Muussa tapauksessa kuin siinä että toinen luovuttaa toiselle munuaisen, asialla ei liene kovin suurta merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Olsenin kaksoset muuten ovat sanoneet olevansa identtisiä, ja toisella kerralla taas etteivät ole. Liekö tietävät itsekään varmasti.
Samannäköisten kaksosten identtisyyttä ei voi varmistaa ilman dna-testiä.

Mary-katella oli kyllä lapsena vaaleammat hiukset kuin Ashleyllä.

No näinhän se olikin ;)

eroavuudet mitä mä huomaan näin äkkiseltään on että toisella isommat huule(suurempi suu),toisella erinlaiset sieraimet kun toisella ja toisella suoremmat hampaat.

Tunnistatteko muuten jokaisesta kolmesta kuvasta, kumpi on kumpi? Eli, jos esim. ekassa kuvassa vasen näyttää pyöreäkasvoisemmalta, tunnistatteko kahdesta muusta kuvasta, kumpi oli tämä vasen?

Alkuperäinen kirjoittaja mode hoi:
Miksei tätä koko typerää ketjua voi poistaa?
Voisko joku mode selittää?
Tää ei tunnu kovin terveeltä enää tää ap:n kiinnostus....

No mitäs niin pahaa tässä ketjussa nyt on, kyllä niitä törkeempiäkin ketjuja on jätetty poistamatta.
Ei muakaan aihe kiinnosta, mut niitä ei ole pakko lukea. Outoa, että yhden nikin kimppuun hyökätään oikeen urakalla

Oli sitten tervettä tai ei, tässä ei olla luokattu ketään. Siis Tytsin toimesta.

Tiedän, itseänikin nämä ärsyttävät, ei olisi kuitenkaan pitänyt avata ketjua sillä kyllähän otsikko jo kertoo mistä (taas) tuulee. Mutta poistamiselle en näe kuitenkaan syytä. Se oli kuitenkin hyvä idea minkä joku kirjoitti, ettei vastattaisi enää näihin. Varmaan aikansa yksin kirjoiteltuaan Tytsi rauhoittuisi.

No minusta toisen nenä on aavistuksen pienempi kuin toisen, nimenomaan tuo sierainten väliin jäävä osa toisella "pidempi". Nauraessa toisen silmät viirut, toisen enemmän avonaiset. Hampaat aivan erilaiset (jonka kans nauru paljastaa). Huomattavin ero on, että toisella näistä on vasen silmäterä suurempi kuin oikea ja toisella ihan toisin päin (joka tämäkin kannattaa tutkituttaa ihan lääkärillä, se ei ole nimittäin normaalia, huolestuttamatta kuitenkaan ketään hulluna..)

Oli sitten tervettä tai ei, tässä ei olla luokattu ketään. Siis Tytsin toimesta.

Tiedän, itseänikin nämä ärsyttävät, ei olisi kuitenkaan pitänyt avata ketjua sillä kyllähän otsikko jo kertoo mistä (taas) tuulee. Mutta poistamiselle en näe kuitenkaan syytä. Se oli kuitenkin hyvä idea minkä joku kirjoitti, ettei vastattaisi enää näihin. Varmaan aikansa yksin kirjoiteltuaan Tytsi rauhoittuisi.

Niin mut vaikka kuulemma onkin näitten tyttöjen lupa linkittää niin tarkottaako se että on lupa vähän väliä linkittää kuvaa ja keskustella (meille) vieraiden ihmisten ulkonäöstä.
Ei musta ainakaan olis kovin kiva jos mun ja systereiden ulkonäöstä keskusteltais kovin usein,mites sun mielestä?

toisella kapeammat kasvot, erilaiset nenät(toisella leveämpi, toisella pystympi). silmät erilaiset.... erottaisin jos näkisi useammin mutta jos kerran laitettais nenän eteen ni en ehkä sit... et silleen..

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
No minusta toisen nenä on aavistuksen pienempi kuin toisen, nimenomaan tuo sierainten väliin jäävä osa toisella "pidempi". Nauraessa toisen silmät viirut, toisen enemmän avonaiset. Hampaat aivan erilaiset (jonka kans nauru paljastaa). Huomattavin ero on, että toisella näistä on vasen silmäterä suurempi kuin oikea ja toisella ihan toisin päin (joka tämäkin kannattaa tutkituttaa ihan lääkärillä, se ei ole nimittäin normaalia, huolestuttamatta kuitenkaan ketään hulluna..)

Mutta liittyykö se jotenkin siihen peilikuvakaksosuuteen? Miten niin ei ole normaalia? Kaikilla ihmisillä toinen silmä on hiukan suurempi.

Siis ihanko oikeasti TAAS laitat noita kuvia tänne?? Ei pahalla, ja mulla ei ole sua vastaan mitään tytsi, mutta JOKA PÄIVÄKÖ noita samoja kuvia tänne täytyy linkittää?? :/ :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:
toisella kapeammat kasvot, erilaiset nenät(toisella leveämpi, toisella pystympi). silmät erilaiset.... erottaisin jos näkisi useammin mutta jos kerran laitettais nenän eteen ni en ehkä sit... et silleen..

Noita eroja ei kyllä näe luonnossa niin helposti kuin valokuvissa, kuvissa erot korostuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:

Mutta liittyykö se jotenkin siihen peilikuvakaksosuuteen? Miten niin ei ole normaalia? Kaikilla ihmisillä toinen silmä on hiukan suurempi.

No en mä tiedä mistään peilikuvakaksosuudesta (joita nämä tytöt ei ole)
:D

Mutta olen vaan neurologilta itse kuullut että silmäterä (siis mustuainen, ei itse silmän koko) paljastaa neurologisia seikkoja. Jos toinen silmäterä laajempi kuin toinen, se kertoo yleensä jostain poikkeamasta aivojen toiminnassa neurologisesti. Joten jos jollakulla on moista niin mars tutkimuksiin (ja sitä näyttää olevan näillä kaksosilla, vastakkaisilla puolilla toisiinsa kylläkin).

Alkuperäinen kirjoittaja ihmeissään:

Kyllä ovat peilikuvakaksosia! :) Voisiko tuo silmäjuttu liittyä siihen, että molemmat ovat synesteetikkoja?

No en mä tiedä mistään peilikuvakaksosuudesta (joita nämä tytöt ei ole)
:D

Mutta olen vaan neurologilta itse kuullut että silmäterä (siis mustuainen, ei itse silmän koko) paljastaa neurologisia seikkoja. Jos toinen silmäterä laajempi kuin toinen, se kertoo yleensä jostain poikkeamasta aivojen toiminnassa neurologisesti. Joten jos jollakulla on moista niin mars tutkimuksiin (ja sitä näyttää olevan näillä kaksosilla, vastakkaisilla puolilla toisiinsa kylläkin).

Yhteistyössä