Ovatko omat lapsesi mielestäsi tavallista kauniimpia/komeampia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Ehkä ne äidit näkee siinä rumassa/vaatimattoman näköisessä lapsessaan myös kauniita/komeita piirteitä, niin että voi sanoa lastaan kauniiksi!

Noin se on pakko olla kun jotkut ovat todella rumia, ei millään löydä mitään kaunista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Eivätkös kaikki lapset ole keskivertoa kauniimpia?

Nyt on pakko sanoa että alkuviikosta näin kyllä yhden tosi ruman lapsen ja oli vielä tyttö. Kauhea sanoa mutta kävi vähän jopa sääliksi lasta. Oli jotenkin apinan näköinen ja sellainen viidakkolapsi olemus kun oli vielä tukka tosi törkeästi leikattu ja sekainen.

Mun lapset kyllä eroavat joukosta. Tytöllä on pitkä tumma kihara tukka, tummat kulmakarvat ja tummat silmät. On todella nätti tyttö. Pojalla myös tummat kiharat hiukset ja tummat silmät. Ovat myös tavallista sosiaalisempia, joten saavat paljon huomiota ihmisiltä.

Ja kauneus on isän perua :)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Eivätkös kaikki lapset ole keskivertoa kauniimpia?

Miten se on mahdollista? Vai tarkoitatko lainausmerkeissä? :)

Se vain on mahdollista. Ensinnäkin: empiirinen havainto: en muista ikinä nähneeni rumaa lasta. Toiseksi: tilastoanalyysi. Tässä ketjussa 16 vastaajaa on ollut sitä mieltä, että heidän lapsensa on keskivertoa selvästi kauniimpi. Neljä taas sitä mieltä, että omat lapset (tai ainakin joku heistä) ovat ulkonäöltään keskitasoa.

Ja muutama totesi viisaasti, ettei asialla ole väliä, koska oma lapsi on omaan silmään joka tapauksessa se maailman ihanin.

Mun mielestä ovat. Heillä on lisäksi aika pitkät jalat ja muutenkin kauniit vartalonmallit. Lapsillakin kun näkee paljon erilaisia. Tosin mun mielestä mun sisko ja velikin on keskimääräistä paremman näköisiä. Kai kun näyttävät samanoloisilta, kuin minä. Ehkä se on se tuttuus ja omat perintötekijät, mitkä viehättää.

Lapsilla on myös minun mieheltä saadut kauniit huulet molemmilla ja ihanat korvat. Ovat vahvemman näköisiä, kuin minä lapsena.

Ainakin lapseni on pidempi ja jäntevämpi kuin muut lapset. Tukassakin on väriä toisin kuin lähes kellään muulla ellei ole ulkomaalaisia geenejä.
Kasvot ovat minun makuuni kauniit mutta muilta en aio kysyä mielipidettä. Kasvot ovat symmetriset ja ns. ei mitään "persoonallisia " piirteitä .

Täytyy lisätä etten todellakaan ajattele rumasti muiden lapsista tuolla liikkuessani. Arvostan ja huomaan silti oman lapseni ulkomuodon väheksymättä muita tai nostamatta omaani liikaa jalustalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mun mielestä ovat. Heillä on lisäksi aika pitkät jalat ja muutenkin kauniit vartalonmallit. Lapsillakin kun näkee paljon erilaisia. Tosin mun mielestä mun sisko ja velikin on keskimääräistä paremman näköisiä. Kai kun näyttävät samanoloisilta, kuin minä. Ehkä se on se tuttuus ja omat perintötekijät, mitkä viehättää.

Lapsilla on myös minun mieheltä saadut kauniit huulet molemmilla ja ihanat korvat. Ovat vahvemman näköisiä, kuin minä lapsena.

Hörökorvat?! :(

Periaatteessa rumia/kauniita ihmisiä ei ole olemassa, siis absoluuttisen rumia tai kauniita. Kaikki ovat jonkun mielestä rumia/kauniita/taviksia. Ei ole ketään, jota kaikki pitäisi kauniina tai toisaalta ketään, joka olisi kaikkien mielestä ruma.

Alkuperäinen kirjoittaja totta on:
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:
Ehkä ne äidit näkee siinä rumassa/vaatimattoman näköisessä lapsessaan myös kauniita/komeita piirteitä, niin että voi sanoa lastaan kauniiksi!

Noin se on pakko olla kun jotkut ovat todella rumia, ei millään löydä mitään kaunista.

Niin, _sinun_ mielestäsi joissain lapsissa ei ole mitään kaunista. Jonkun toisen mielestä ne samaiset lapset voivat olla keskivertoa kauniimpia. Kauneus on katsojan silmissä.

Alkuperäinen kirjoittaja svieras:
Taviksia nuo on. Valkotukkaisia, sinisilmäisiä ja kulmakarvattomia, niinkuin äitinsä :D Tietty varmaan jonkun vaaleutta arvostavan mielestä todella kauniita :D

Esimerkiksi Italiassa olisitte tosi kauniita, ja sä saisit juosta gigoloja karkuun. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

Pitkäjalkaiset miehet on out! Eli toivottavasti ovat tyttöjä...

Yhteistyössä