Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Eivätkös kaikki lapset ole keskivertoa kauniimpia?
Miten se on mahdollista? Vai tarkoitatko lainausmerkeissä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Eivätkös kaikki lapset ole keskivertoa kauniimpia?
Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Ehkä ne äidit näkee siinä rumassa/vaatimattoman näköisessä lapsessaan myös kauniita/komeita piirteitä, niin että voi sanoa lastaan kauniiksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:Eivätkös kaikki lapset ole keskivertoa kauniimpia?
Miten se on mahdollista? Vai tarkoitatko lainausmerkeissä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mun mielestä ovat. Heillä on lisäksi aika pitkät jalat ja muutenkin kauniit vartalonmallit. Lapsillakin kun näkee paljon erilaisia. Tosin mun mielestä mun sisko ja velikin on keskimääräistä paremman näköisiä. Kai kun näyttävät samanoloisilta, kuin minä. Ehkä se on se tuttuus ja omat perintötekijät, mitkä viehättää.
Lapsilla on myös minun mieheltä saadut kauniit huulet molemmilla ja ihanat korvat. Ovat vahvemman näköisiä, kuin minä lapsena.
Alkuperäinen kirjoittaja totta on:Alkuperäinen kirjoittaja lapinonni:Ehkä ne äidit näkee siinä rumassa/vaatimattoman näköisessä lapsessaan myös kauniita/komeita piirteitä, niin että voi sanoa lastaan kauniiksi!
Noin se on pakko olla kun jotkut ovat todella rumia, ei millään löydä mitään kaunista.
Alkuperäinen kirjoittaja svieras:Taviksia nuo on. Valkotukkaisia, sinisilmäisiä ja kulmakarvattomia, niinkuin äitinsäTietty varmaan jonkun vaaleutta arvostavan mielestä todella kauniita
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Mun mielestä ovat. Heillä on lisäksi aika pitkät jalat ja muutenkin kauniit vartalonmallit. Lapsillakin kun näkee paljon erilaisia. Tosin mun mielestä mun sisko ja velikin on keskimääräistä paremman näköisiä. Kai kun näyttävät samanoloisilta, kuin minä. Ehkä se on se tuttuus ja omat perintötekijät, mitkä viehättää.
Lapsilla on myös minun mieheltä saadut kauniit huulet molemmilla ja ihanat korvat. Ovat vahvemman näköisiä, kuin minä lapsena.