ovatko silmälasipäiset ja kirjoja paljon lukevat miehet hyviä..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Terry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kädet ovat harjaantuneet sivuja käännellessä, ja koska on puolisokea ilman laseja, pitää kopeloida mahdollisimman paljon? :D

Joo. En tiedä, minulla on kokemusta vain silmälasittomista, kumma kyllä.

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;24332750:
Kädet ovat harjaantuneet sivuja käännellessä, ja koska on puolisokea ilman laseja, pitää kopeloida mahdollisimman paljon? :D

Joo. En tiedä, minulla on kokemusta vain silmälasittomista, kumma kyllä.

:laugh:

Oman sangen suppean (sanotaanko että yli kaksi mutta alle 20 :D ) kokemukseni perusteella eivät ole hyviä.

Helliä ehkä, mutta eivät hyviä. Liian arkoja ja ilmeisesti kokemattomiakin.

Yleistäminen kannattaa aina. Halla-aholla on silmälasit ja on tainnut lukea kirjan jos toisenkin, koulutukseltaan tohtori. Ihan samalla lailla Stubbilla on silmälasit, on lukenut eräänkin kirjan ja on myös koulutukseltaan tohtori.
Mustana hevosena voisi heittää Hakkarais Tepin. Ei ole silmälaseja, ei ole tohtorin koulutusta, eikä varmaan kauhean paljoa ole muita kirjoja kuin Raamattua lukenut.

[QUOTE="Terry";24332796]mitä meinaat liian hellällä? eiks se ole just parasta? ;)[/QUOTE]

No semmosta lällyä hidasta erotiikkaa, jossa ei ole eläimellinen panemisen meininki. Ei semmonen oikein sytytä.

[QUOTE="mä";24332819]Yleistäminen kannattaa aina. Halla-aholla on silmälasit ja on tainnut lukea kirjan jos toisenkin, koulutukseltaan tohtori. Ihan samalla lailla Stubbilla on silmälasit, on lukenut eräänkin kirjan ja on myös koulutukseltaan tohtori.
Mustana hevosena voisi heittää Hakkarais Tepin. Ei ole silmälaseja, ei ole tohtorin koulutusta, eikä varmaan kauhean paljoa ole muita kirjoja kuin Raamattua lukenut.[/QUOTE]

Tämän viestin luomat mielikuvat saattoivat hyvinkin tappaa kaiken kiinnostukseni seksiin pitkäksi aikaa :|

[QUOTE="Terry";24332866]ai liian kaavamaista perusseksiäkö?[/QUOTE]

Ei kun liikaa rakastelua, eikä seksiä. Perusseksi on hyvää, kunhan jättää semmosen herkistelyn pois.

Mun kokemuksella... Hyviä? Ei! Helliä? No joo.... Liian arkoja ja "tossukoita". Koko ajan pitää suunnilleen komentaa ja käskeä mitä pitää tehdä, eikä siltikään uskalla mitään."Ei kai toi sun pimppi *tsihii* mene rikki jos työnnän mun pippelin sinne?"...

Mä voisin ottaa sellaisen lempeän miehen, joka ei haluis mennä loppuun asti. Pidettäisiin vaan toisistamme, ihan vaan käsi kädessä tuijottaisimme toisiamme silmiin ja puhuisimme höpöjä. Mitä olen kokemuksia muilta kuunnellut niin miehen uskonnollinen fanaattisuus toteutuu fanaattisuutena myös makkarissa.

Yhteistyössä