ovatko silmälasipäiset ja kirjoja paljon lukevat miehet hyviä..??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Terry"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa, miun miehellä on silmälasit ja lukee paljon, osaa olla sekä hellä että intohimoinen ja rajukin, himokas mies seksin aikana. :p

[QUOTE="Terry";24333238]mistä sitten tietää, että mies on hellä ja turvallinen rakastaja? :p juuri sellanen herkistelijä.[/QUOTE]

Parasta ois kun mies osais olla molempia. Ottaa rajusti spontaanisti ja sit toisaalta helliä kun siltä tuntuu.

En kyllä oo huomannut, että ulkonäöllä olisi paljon väliä... Tosin aika usein "pahikset" ei pahemmin romantiikasta välitä, saati naisesta muutenkaan.

Oman mieheni kohdalla voin sanoa, että en vaihda pois. Hellä ja tarvittaessa spontaani sekä rajukin ori löytyy samasta paketista. Ja minusta on hottista kun mies lukee kirjoja. Salaa vaklaillut ilmeitä ja ihastellut oman kullan komeaa profiilia vierestä. Ja nyt puhun siis älykkäästä miehestä enkä mistään älykääpiöstä, kuten Halla-aho. Mä olin järkyttyny miten nuori se on. Oon luullu, että se on jotain viiskyt vee. Ja vaimo. Voi raukkaa. Älyispä erota. Saan varmaan kohta turpaani sähköisesti.

Yhteistyössä