Ovatko transnaiset mielestäsi oikeita naisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hieman koomista lukea hienon ulkoilusään ylistämisestä ja muiden paheksumisesta keskustelupalstalle osallistumisesta, kun itsekin on juuri sinne viestin kirjoittanut.

Ehkä tähän jossain vaiheessa vastaa joku transnainen tai sellainen ihminen, joka tietää teoreettiset perustelut mediassa esitellylle transpolitiikalle. Olen varma, että sellaisia on. Politiikka ei synny teoreettisessa tyhjiössä. Mutta tähän keskusteluun ei ainakaan toistaiseksi sattunut sellaista henkilöä. Tietty on muutenkin mielenkiintoista lukea ihmisten mielipiteitä aiheesta. Kiitos kaikille keskustelusta ja mukavaa työviikkoa! T. Ap

Ensinnäkin ketkä "te" ja miten niin "kouluja käymättömät"? En ole vastuussa muiden sanomisista.
No siis sinä! Olet selvästi kouluja käymätön kun sinulle ei ole väliä sillä että elämän mielenkiintoisista ja tieteellisistä perusasioista joku tällä valehtelee jatkuvasti. Haluat vaientaa ihmiset jotka oikaisevat täysin metsässä olevien junttien käsityksiä

No siis sinä! Olet selvästi kouluja käymätön kun sinulle ei ole väliä sillä että elämän mielenkiintoisista ja tieteellisistä perusasioista joku tällä valehtelee jatkuvasti. Haluat vaientaa ihmiset jotka oikaisevat täysin metsässä olevien junttien käsityksiä

Erehdyt henkilöstä. On hyvä huomata, että täällä kirjoittaa useampi "vierailija", kuten sinäkin.

Minulla on kyllä koulutuksia takana, useampikin.

Mites itselläsi?

Erehdyt henkilöstä. On hyvä huomata, että täällä kirjoittaa useampi "vierailija", kuten sinäkin.

Minulla on kyllä koulutuksia takana, useampikin.

Mites itselläsi?
Alla olevalle vastasin. Jos kerran se et ollut sinä niin miksi puutut asiaan? Ja juu juu, kyllä kouluja on käyty.

Ihme jankkaamista. Eläkää omaa elämäänne, nauttikaa tulevasta kesästä ja antakaa ihmisten olla.

Yhteistyössä