P...a äiti vai p...a auttaja? Mitä mä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
eli vauva on kipeä, mutta voi jo paljon paremmin ollaan kotona. Huomenna tutulla arvioivat Virossa vauvan leikauksen ja mun pitää olla tukena ja tulkijana. Hoidon mun vauvan saa, mun mieskin pyysi että lähden autamaan ihan rauhallisella mielellä, mutta mua pelottaa, vaikka ei se oo kun päivän reissu vaan. Mutta vauvan puolesta vaikka pelottaa, niin kannan syylisyyttä jo etukäteen jos en auta sille tytölle kenen vauva sairas. Mitä teen?:(

Nonni, sulla on ihan äidinvaistot tallella ja voit haistattaa pitkät niille jotka sun äitiyttä ja äidinrakkautta on arvostellut!
Tottakai sulle tulee ikävä vauvaa kun joudut siitä olemaan erossa, sähän rakastat sitä! Ymmärrän hyvin tunteesi.
Mutta hei, se sun vauva varmasti pärjää hyvin jos miehes on hyvä sitä hoitamaan :) Ajattele, että tekee hyvää sun miehen itsetunnolle ja isyydelle että se SAA PÄRJÄTÄ yhden päivän oman vauvansa kanssa :) Teet oikeastaan siis kaksi palvelusta kun menet ystäväsi tueksi.

Rohkein mielin vain!!! Jos et muuta saa palkkioksi niin hyvän mielen ja olet todellinen enkeli :)

• Tykkää
Reactions: moona81
Mielestäni voit tehdä kummin päin vain.

Itse en vauvani luota lähtisi, ihan jo imetyksen takia ja siksi että se tuntuisi ajatuksenakin mahdottomalta. Mutta jos siis koet että pystyisit olemaan pois vauvan luota, kyse on vaan vuorokaudesta ja vauvalla on isä ja ehkä muitakin tuttuja hoitajia paikalla eikä tila ole vakava niin itseasiassa arvostan sitä että tuossa pystyy vielä menemään ystävän tueksi.

P***à et ole sen enempää äitinä kuin ystävänäkään. Jälkimmäisenä olet tehnyt jo enemmän mitä kukaan voisi olettaa.

sun tuttava on siis viroilainen ja menossa kotimaahansa Viroon leikkaukseen...? Eikö asiat nyt jo hoidu ilman sinua ja eikö hänellä ole sukulaisia ja miestä jotka voivat olla henkisenä tukena. Jos oma vauvani olisi sairaalahoidossa, en taatusti lähtisi mihinkään ulkomaille kun kyse ei ole läheisestä ystävästä eikä sukulaisesta. Ystävälläsihan tuskin on hätää, kyse on vauvan kohtalosta, selviääkö vai ei, kauanko ajattelit hänen tukenaan surussa istuskella jos vauva ei selviä (mikä on todennäköistä)?

[QUOTE="nainen";26194226]Ystäväsi on virolainen ja tarvitsee sinut tulkiksi asioidessaan oman maan sairaalassa???!!!
Selitähän lisää?[/QUOTE]

Oliko se nyt niin että se leikkaava lääkäri tulee jostain muusta maasta?

sun päätöshän se on. itse jäisin oman vauvani kanssa, kyllä se ystävä varmasti pärjäisi ilman minuakin jos asiat on jo hoidossa. ja kyllä varmaan ystävät ymmärtää että valitsee mielummin sairaan lapsen kanssa olemisen.

Mikäs sua estäis. Antaa palaa vaan. Itse en jättäis kipeätä vauvaa muiden hoitoon, enkä kyllä tervettäkään monen viikon reissun ajaksi. Enkä kyllä uskaltais jättää miehen hoitoon tuossa kunnossa olevaa, mies ei herää vaikka pommi räjähtäis mutta itse herään jos vaikka tutti puuttuu ja äheltää sitä suuhunsa. Jokainen taplaa tyylillään. Mutta kyllähän sä sinne lähdet joka tapauksessa, oli tilanne mikä hyvänsä. Koitat vaan hakea hyväksyntää täältä niinku muillekin jutuilles.

Yhteistyössä