Pääsin nyt sitten virallisesti alle 100 kg:n

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos tossuliini. Taidan ottaa kans maanantain "tilityspäiväksi". Kiva että on joku jolle olla "tilivelvollinen" se tavallaan jo tsemppaa.

Asiasta puujalkaan. one se kumma ettei kukaan oo vielä tullu tänne kommentoimaan että "hyiiii,kuin työ voitte olla tollasia tankkeja" tms....

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva:
Kiitos tossuliini. Taidan ottaa kans maanantain "tilityspäiväksi". Kiva että on joku jolle olla "tilivelvollinen" se tavallaan jo tsemppaa.

Asiasta puujalkaan. one se kumma ettei kukaan oo vielä tullu tänne kommentoimaan että "hyiiii,kuin työ voitte olla tollasia tankkeja" tms....

Siksi, kun täällä on muitakin tankkeja :D Kuten mäkin, tai oikeastaan olin. Mutta laihdutin ja nyt olen ok, vielä vähän niin hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Onnea hienosta saavutuksesta :flower:

mulla lähtöpäaino mulle järkyttävät 100kg :ashamed: :ashamed: tammikuussa, nyt n.82kg, vielä jos ainakin 10kg sais tiristettyä pois, tuskaa vaan :kieh: Alku olikin tosi helppoa.

mitä tossuliini suunnilleen syöt päivän aikana?

Aamulla kahvin kanssa pari ruisleipää, siihen kevyesti siveltynä kevytlevitettä, salaatinlehti, kalkkunaleikettä tai sitten kevyt kinkkuleikettä (3 %), kurkkua.

Lounaaksi joko kaurapuuron kevytlevitesilmän ja rasvattoman maidon kanssa tai sitten täysjyvämuroja.

Välipalaksi juon kahvia ja otan pari tavallista pullasiivua tai sitten ruisleipää, päälliset samat kuin aamulla.

Päivälliset vaihtelee eli mitä milloinkin olen tehnyt ruoaksi, tänään söin 2 perunaa, pari desiä makaronia, vähäsen nakkikastiketta ja light-mehua ja jälkkäriksi pari desiä kerroskiisseliä.

Iltapala on sitten teetä (valkoinen) ja sen kanssa ruisleipää taas pari palaa
ruisleipää ja samat päälliset kuin aamulla ja päivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Eli tänä aamuna oli punnitus ja virallisesti olen nyt sitten alle 100-kiloinen. Eli painoa on pudonnut 13.4 kg. Tästä mennään kohti joulua ja 90 kg:n painoa joka on mun seuraava tavoitteeni. Se viime perjantain alotus oli sen takia kun kävin terkkarilla ja siellä vaaka jo näytti alle 100 kg mutta nyt se on virallista koska aloitin silloin maaliskuussa punnituksen maanantaina ja se on mun virallinen punnituspäivä.

Järkyttävää!!! Miten ihminen voi päästää itsensä yli 100kg??? *HYI iletys!!! Ja toiset onnittelee, kun ei paina enää "kuin" 99 kg.Ei kai mulla onnistus vaikka söisin pelkkää voita suoraan rasiasta..

Alkuperäinen kirjoittaja yäk!:
Järkyttävää!!! Miten ihminen voi päästää itsensä yli 100kg??? *HYI iletys!!! Ja toiset onnittelee, kun ei paina enää "kuin" 99 kg.Ei kai mulla onnistus vaikka söisin pelkkää voita suoraan rasiasta..

Musta paljon järkyttävämpää on se, että joku voi kommentoida näin typerästi ja tunteettomasti!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Musta paljon järkyttävämpää on se, että joku voi kommentoida näin typerästi ja tunteettomasti!

Ihan normaali kommentti, toi paino on oikeesti oksettavaa!

Tulihan se yökötys sieltä joltain! Joku tässä ihmettelikin että ei ole kukaan sanonut yöks mutta tuli joku ja sanoi sen: YÄK! Enpähän viitti enempää tässä sanoa mitään ettei tuo ihminen jolle niin ottaa henkeen meidän läskit niin ettei ottaisi itteensä pahemman kerran. Voi se on kiva jos jollakin on asiat paremmalla mallilla ettei paina kuin hyvä jos 50-60 kg. Ole ihminen tyytyväinen itteesi äläkä murehdi meidän kiloja. Kyllä ne siitä lähtee ilman sun huolehtimistasikin.

Musta toi sun asenne on tässä oksettavinta. Ja ei, en ole itse lähelläkään ap:n painoa ja hyvin suurella todennäköisyydellä painan vähemmän kuin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja samoi:
Kuinka paljon sä liikut tossuliini? mullakin ois n. 15 kg pudotettavaa mut millään ei vaan saa aloitettua... ja liikunta on mulle aika pakkopullaa.

mä pyöräilen (hyötyliikuntaa) 2 kt/vko, tanssin 2-3 krt/vko, kävelen joko sauvoilla tai ilman sekä jumppaan vatsalihasliikkeitä aamuin illoin joko punttien kanssa tai ilman

Kannattaa ihan miettiä mitä sylki tuo :headwall:

Musta toi sun asenne on tässä oksettavinta. Ja ei, en ole itse lähelläkään ap:n painoa ja hyvin suurella todennäköisyydellä painan vähemmän kuin sinä.

Ei mulla ole asennetta, se vaan on oksettavaa kun ihra hyllyy ..
Mä olen normaalipainoinen 50kg ja 159cm. Langan laiha on toinen oksetus!!

En mä välitä tuon yhen ihmisen kommenteista, mua vaan suuresti huvittaa kun ressukka luulee olevansa joku joka vihaa niin suurettomasti meitä läskejä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

En vihaa lihavia, minusta vaan on hirveää, miksi antaa itsensä lihoa muodottomaksi, se on terveysriski ja myös oksettavan näköistä. Ihmisistä sen sisällä en ole sanonut mitään..

:D Heh, mäkin pääsin sun oksetuslistalle :D
Musta oksettavinta on tyhmyys ja ilkeys. Ylipaino on ihan pientä sellaisen rinnalla. ;)

En mä välitä tuon yhen ihmisen kommenteista, mua vaan suuresti huvittaa kun ressukka luulee olevansa joku joka vihaa niin suurettomasti meitä läskejä. :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

En vihaa lihavia, minusta vaan on hirveää, miksi antaa itsensä lihoa muodottomaksi, se on terveysriski ja myös oksettavan näköistä. Ihmisistä sen sisällä en ole sanonut mitään..

Näkemättä toista on vaikea sanoa onko läski.Itse voin sanoa ap ei ole läski vaan tasaisen pyöreä kaunis nainen. Joten se siitä sun kommentistasi.Paino ei aina kerro sitä totuutta ulkonäöstä.

Se on kiva että saa enemmän puolustavia kannanottoja kuin haukkuja. Ei käy kateeksi tota Yäk:n kirjotusta vaikka on tollanen kirppunen. Siinähän haukkuu, ei haukkuva koira pure, joskus tietysti pännii kun tulee paskaa niskaan mutta tänään on ollut hieno päivä, kiitos kaikille onnittelijoille! Ei muuta kuin pistetään omat systeemit pystyyn ja jätetään yäk niitten ulkopuolelle.

Häviskös yäk ketjusta? Eikö kantti enää kestänyt lukea pelkkiä kehuja? Oliskos pitänyt saada vaan haukkuja niin yäk olisi pysynyt ketjussa. Mä sanoin tytölle että jopas ketju hiljeni kummallisesti mutta nyt herätän sen taas eloon ,ei muuta kuin tekstiä kehiin arvon naiset. :laugh: :laugh:

Musta vähän tuntuu että olet itse ylipainonen ja sua v.ituttaa kun toiset pystyy pudottaan painoa ja sä et ;)

Yhteistyössä