Päätin olla kattomatta ja nyt vaan asia pyörii mielessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MySelene

Vieras
elikkä kyse mun polttareissa. häissä mun kaveri kertoi että sillä olis kuvamateriaalia mitä riittäis siihen ettei häitä olis viety loppuun. itellä ei hirveeswti muistikuvaa tapahtuneesta. toinen kaveri sanoi ettei oo semmosta kuvaa. silti mua mietityttää..voinko oikeesti olla niin typerä että olisin tehny jotain niin tyhmää että mies ei olisi menny kanssani naimisiin..

mitä mun pitäis tehä...antaa vaan olla vai kysyä kavereilta mistä oli kyse... :( :ashamed:

teit kummin vain, asia jää aina vaivaamaan sinua.
ojs et katso, mietit mikä se oli, ja jos katsot, koet sitten syyllisyyttä..

Millainen miehesi on, voitko jutella asiasta hänelle, ja päätätte yhdessä katsotteko vai ette ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Millainen miehesi on, voitko jutella asiasta hänelle, ja päätätte yhdessä katsotteko vai ette ?

en ikinä voi kertoa sille....en ikinä... :|

Unohda koko juttu. Jos jotain on tapahtunut, niin et voi sitä muuksi enää muuttaa, ja turha stressata sellaisen asian takia jota ei edes muista.
Ja kaveri, jos on reilu, voisi samantien poistaa kaikki arveluttavat kuvat kamerastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

en ikinä voi kertoa sille....en ikinä... :|

Sit älä katso. muista, että asiayhteydestä irrotettuna kuvakin voi näyttää pahemmalta kuin onkaan.

Ystäväsi on aika ilkeä ihminen, saattaa sinut siihen tilaan, ottaa vielä kuvan, ja sitten "kiristää" sillä..

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Unohda koko juttu. Jos jotain on tapahtunut, niin et voi sitä muuksi enää muuttaa, ja turha stressata sellaisen asian takia jota ei edes muista.
Ja kaveri, jos on reilu, voisi samantien poistaa kaikki arveluttavat kuvat kamerastaan.

se poisti ne myöhemmin mutta sinä vaiheessa mun hääpäivä oli jo osiks pilattu. |O

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

se poisti ne myöhemmin mutta sinä vaiheessa mun hääpäivä oli jo osiks pilattu. |O

Kurja kaveri. Olisi ollut ihan hiljaa vaan :/

sen tiiän vaan että jos ollaan samassa paikassa juhlimassa niin en ihmettelis yhtään jos tää kaveri kertois mun miehelle. siks mietin että jotain on pakko tehä. en tiiä haluunko saada selville mitä sillon tapahtuis mutta en voi elää näin että pelottaa että olen loukannu miestäni. |O

Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Jos sua todella vaivaa, niin sano et näyttää kuvat. Ja onks miten hyvä kaveri, ku tolleen asian esitti? Ja sit ku toinen viel sanoo, et mitään kuvia oo :/

jotain kuvia oli mutta en tiiä miten pahoja. oon vissin tanssinu jonkun kaa. siitä on ehkä kyse. en tiiä oonko tehny muutakin. :'(

Yhteistyössä