Päätin olla kattomatta ja nyt vaan asia pyörii mielessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä minä sinuna kysyisin kaverilta mitä niissä kuvissa oli. Ja samalla keskustelisin hänen kanssaan siitä kannattaako hänen edes humalapäissään miehellesi asiasta puhua....ainakaan ei sitten voisi jälkeenpäin väittää ettei tiennyt että siitä ei saa puhua!

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Jos sua todella vaivaa, niin sano et näyttää kuvat. Ja onks miten hyvä kaveri, ku tolleen asian esitti? Ja sit ku toinen viel sanoo, et mitään kuvia oo :/

jotain kuvia oli mutta en tiiä miten pahoja. oon vissin tanssinu jonkun kaa. siitä on ehkä kyse. en tiiä oonko tehny muutakin. :'(

Et tiedä?? Miten paljon pitää juoda, että menee muisti noin totaalisesti? En oo koskaan ollu tuossa kunnossa, vaikka nuorena tuli otettua paljonkin.

Jos sua todella vaivaa, niin sano et näyttää kuvat. Ja onks miten hyvä kaveri, ku tolleen asian esitti? Ja sit ku toinen viel sanoo, et mitään kuvia oo :/

jotain kuvia oli mutta en tiiä miten pahoja. oon vissin tanssinu jonkun kaa. siitä on ehkä kyse. en tiiä oonko tehny muutakin. :'(

Mä kysysin kavereilta suoraan, mitä on tapahtunu!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Et tiedä?? Miten paljon pitää juoda, että menee muisti noin totaalisesti? En oo koskaan ollu tuossa kunnossa, vaikka nuorena tuli otettua paljonkin.

jos ei oo tottunu juomaan niin ei tarvii edes paljoo. okei..join ihan helvetisti. :ashamed:

Hei mut mitä jos kyseessä on joku tosi nolo juttu vaan? Siis että ei pettämistä vaan joku hölmö tempaus ja kaveri tyhmänä kuvittelee että miehes vois sen takia jättää?

Tuli vaan mieleen kun mun mies on tosi hillitty ja asiallinen yleensä ihmisten ilmoilla. Ja mun polttareissa mä mm. kusin keskelle kävelykatua, konttasin suojatiellä, tanssin keskellä katua miehen kanssa jolla oli myös polttarit (me oltiin molemmat amppareita) yms.

Eli siis sanalla sanoen käyttäydyin äärimmäisen nolosti ja typerästi varmasti monien mielestä...

Alkuperäinen kirjoittaja Blissss:
en tiiä oonko tehny muutakin. :'(

Miten niin et tiedä?

mulla on n. 4h pimeenä. en muista mitään. :ashamed:

Kuulostan kukkahattutädiltä, mutta sillä uhallakin...
Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata kontrolloida juomistaan niin että noin ei käy. Ja jos ei osaa, pitää kärsiä seuraukset.
Jos olet tehnyt jotain, parempi tietää asiasta heti ja tunnustaa, enemmän tippuu paskaa jos salailet ja asia paljastuu muuta kautta.

joko mun pitää kysyä kavereilta mitä tapahtui ja kärsiä tai vaan teeskenellä ettei mitään tapahtunu. |O apua.....oon kuses. en halua tietää mutta pelottaa että koko juttu tulee takas ja puree mua persuksiin. :ashamed: :(

joko mun pitää kysyä kavereilta mitä tapahtui ja kärsiä tai vaan teeskenellä ettei mitään tapahtunu. |O apua.....oon kuses. en halua tietää mutta pelottaa että koko juttu tulee takas ja puree mua persuksiin. :ashamed: :(

Ikävä kyllä sun on nyt itsesi kannalta pakko ottaa asiasta selko ja nostaa kissa pöydälle, kuten sanotaan. Olen satavarma, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, ennemmin tai myöhemmin. Se sun 'kaveri' saa muuten hyvän kiristyksen aiheen tuosta ja jossaa vaiheessa se tulee käyttämään sitä sinua vastaan, usko pois.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ummarra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ummarra:
Mulle tulee vain 1 kysymys mieleen: mikä se on olevinaan tollanen 'kaveri' joka tollee käyttäytyy? Silkkaa vittumaisuutta ilmassa, sanon minä.

Ja mitkä keverit edes antaa tollasta tapahtua ?!

Niimpä!

oon kyllä ite vastuussa asioista. ei se niitten vika ollu.

Toki, mutta jos olet siinä kunnossa, että et itse tiedä, mitä teet, on minusta kyllä kavereilla vastuu pitää huolta sinusta ja hakee pois sellasesta tilanteesta, joka "olis perunut koko häät".

Alkuperäinen kirjoittaja Järjen valo:

Ikävä kyllä sun on nyt itsesi kannalta pakko ottaa asiasta selko ja nostaa kissa pöydälle, kuten sanotaan. Olen satavarma, että minkä taakseen jättää, sen edestään löytää, ennemmin tai myöhemmin. Se sun 'kaveri' saa muuten hyvän kiristyksen aiheen tuosta ja jossaa vaiheessa se tulee käyttämään sitä sinua vastaan, usko pois.

emmä usko että se niin tekis. ja kaikki kuvathan on tuhottu. jos ymmärsin oikein niin oli joku videopätkä kun tanssin jonkun nörtin kaa. :o

Minä kyllä kysyisin ja selvittäisin mistä kyse.Ja jos kuva/kuvat poistettu niin mistä sitä tietää vaikka vaan kiusaisi sua?Jos toinen kaveri sanoo ettei mitään kuvaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Järjen valo:

emmä usko että se niin tekis. ja kaikki kuvathan on tuhottu. jos ymmärsin oikein niin oli joku videopätkä kun tanssin jonkun nörtin kaa. :o

Kyllähän sitä tanssia saa!Eihän siinä mitään pahaa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

Minä kyllä kysyisin ja selvittäisin mistä kyse.Ja jos kuva/kuvat poistettu niin mistä sitä tietää vaikka vaan kiusaisi sua?Jos toinen kaveri sanoo ettei mitään kuvaa ole.

no kuvaa/kuvia oli mutta toinen kaveri sanoi ettei ne niin pahoja ollu. en vaan tiiä kumpi niistä puhuu totta. se joilla oli niitä kuvia vai se toinen...yritti se vaan piristää kun huomas että oon ihan paniikissa.

Yhteistyössä