Päätin olla kattomatta ja nyt vaan asia pyörii mielessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kertoisitko itse täällä tuommoisia?

no täällä kerrotaan vaikka mitä asioita. ei tää oo varmaan kauheimmasta päästä tai pahimmasta??

Mut, jos sä oot osallisena tähän tapahtuneeseen jollain tapaa, niin miksi ei voi käyttää puhelinta tän selvittelyyn? Siis puhelimellakin voi pyytää lenkille ;)

niin voi mut se maksaa :D ja siks ollaan menos lenkille kun en tiiä asiasta mitään.. lenkillä voi puhuu asioita ja selvittää ja purkaa fiilistä...

no täällä kerrotaan vaikka mitä asioita. ei tää oo varmaan kauheimmasta päästä tai pahimmasta??

Mut, jos sä oot osallisena tähän tapahtuneeseen jollain tapaa, niin miksi ei voi käyttää puhelinta tän selvittelyyn? Siis puhelimellakin voi pyytää lenkille ;)

Ehkä joillekin palsta on elämää suurempi ja palstalla on selvitettävä kaikki?
Minäkin voi aloittaa,voi hitto kun melkein puristin miehen kaveria perseestä tänään,pitäisikö kertoa miehelle vai ei????
Lähteekö joku lenkille tai kahville tänään? Osoitteeni on XXX ja kuvani näette galleriassa nimimerkillä XXX.

Jatkoa:

Voi vittu,työkaveri vainoaa minua palstalla ja tietää elämästäni kaiken!

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttua?:

Ehkä joillekin palsta on elämää suurempi ja palstalla on selvitettävä kaikki?
Minäkin voi aloittaa,voi hitto kun melkein puristin miehen kaveria perseestä tänään,pitäisikö kertoa miehelle vai ei????
Lähteekö joku lenkille tai kahville tänään? Osoitteeni on XXX ja kuvani näette galleriassa nimimerkillä XXX.

Jatkoa:

Voi vittu,työkaveri vainoaa minua palstalla ja tietää elämästäni kaiken!

häiritseekö noin paljon??
:o

Pieni vinkki viitonen tähän kohtaan: Miehet lueskelee tätä palstaa myös, nyt kun olet kirjoittanut tämän asian tänne palstalle niin se on julkista riistaa!

no niin..voin kertoa ettei mitään ollu tapahtunu. olin sammunu ja kuva oli hieman epäilyttävän näköinen. kuvat on poistettu mun pyynnöstä. en oo nhny niitä, enkä haluu.

se joka väittää että tuntee mut niin tuu ite kertoo tänne meille kuka olet. saatan EHKÄ keittää sulle kahvii. :hug:

Kiva juttu :) Sanoinhan ettei sen tarvitse olla mitään kamalaa.

no juu..mutta kun oli vintti pimeenä niin kauan niin aloin ite meittiä voinko olla niin paska ihminen että olisin tehny jotain. :ashamed:

onneks en. ei taida alkoholi maistua pitkään aikaan tän jälkeen. pelottavaa... :o

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

no juu..mutta kun oli vintti pimeenä niin kauan niin aloin ite meittiä voinko olla niin paska ihminen että olisin tehny jotain. :ashamed:

onneks en. ei taida alkoholi maistua pitkään aikaan tän jälkeen. pelottavaa... :o

no minköäs helevetin takia se siun "kaveris" sitte valehteli siulle että muka ois miehes häät perunu jos ois nähny???

vittu mie en tajua tuommosia daijuja! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

no minköäs helevetin takia se siun "kaveris" sitte valehteli siulle että muka ois miehes häät perunu jos ois nähny???

vittu mie en tajua tuommosia daijuja! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

oli kai vitsi. :o

jos jotain kuvia alkais esitteleen miehelles, mietin vaan mikä taka-ajatus kaverillasi olisi jos hän päätyisi kuvista kertoamaan, tai asiasta miehellesi puhumaan, hänhän on kuitenkin sinun kaverisi?? outoo musta...

mutta hyvä ku asia on selvä..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

oli kai vitsi. :o

Aika huono sellanen. Mut onneks asia selvis

Siis täytyy sanoa, että ei paljon lamput syttyneet MySelenen kavereilla jos saatana sammumisesta tuollaisen haloon nostivat :o Voi helevetti! Kamalaa, oih MySelen sammu, oih mies varmaan peruu häät, jos saisi tietää oih oih ja voih! Tyhjää vaan toisen mieltä pahoittivat tuollaisella mitättömällä asialla!

Tai jostain tanssimisesta?? Siis onko tosiaan niin, että tanssiminenkin rinnastetaan johonkin niin kamalaan, että sen takia erotaan tai jätetään vihkimiset väliin??

Olisihan se tietysti (ehkä) voinut jotain muutakin olla mutta onneksi ei ollut :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja cherries:
Siis täytyy sanoa, että ei paljon lamput syttyneet MySelenen kavereilla jos saatana sammumisesta tuollaisen haloon nostivat :o Voi helevetti! Kamalaa, oih MySelen sammu, oih mies varmaan peruu häät, jos saisi tietää oih oih ja voih! Tyhjää vaan toisen mieltä pahoittivat tuollaisella mitättömällä asialla!

Tai jostain tanssimisesta?? Siis onko tosiaan niin, että tanssiminenkin rinnastetaan johonkin niin kamalaan, että sen takia erotaan tai jätetään vihkimiset väliin??

peesi!

Mun omissa polttareissa kävi juuri noin-kaaso juotti (luulin pullossa olevan miedompaa, mutta olikin ihan kirkasta lantattuna, ja olen aina juonut tosi vähän) minut ihan tukkihumalaan... Mua itseäni harmitti, nolotti ja suututti niin, että itkin vaan ne 2vkoa ennen häitä, ja meni ihan maku koko hommasta. Kaverit olivat tosi pahoillaan ja lohduttivat, muta kaasoa vaan nauratti-oli hänestä oikein hyvä vitsi että kerrankin minäkin olen ihan tolkuton... Ja muisti meni, juu...

Itse kaasona ollessani olen tämän kyllä muistanut ja yrittänyt järjestää polttarit, jossa morsiamella ja muillakin on mukavaa. Ja huono juomaan olen edelleen :(

Yhteistyössä