Päätin olla kattomatta ja nyt vaan asia pyörii mielessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytyy kyllä suoraan sanoa,että jos mulla ois jostain illasta pimeitä kohtia,niin yrittäisin jo heti seuraavana päivänä ottaa selvää mitä tapahtunut.
Miks ne sun kaverit ei ole kertonut jos kerta oot jotain toilaillut,mitä kavereita ne tollasseet on,jotka vaan vihjailee ikävästi?

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
joko mun pitää kysyä kavereilta mitä tapahtui ja kärsiä tai vaan teeskenellä ettei mitään tapahtunu. |O apua.....oon kuses. en halua tietää mutta pelottaa että koko juttu tulee takas ja puree mua persuksiin. :ashamed: :(

Minä kyllä kysyisin ja selvittäisin mistä kyse.Ja jos kuva/kuvat poistettu niin mistä sitä tietää vaikka vaan kiusaisi sua?Jos toinen kaveri sanoo ettei mitään kuvaa ole.

no kuvaa/kuvia oli mutta toinen kaveri sanoi ettei ne niin pahoja ollu. en vaan tiiä kumpi niistä puhuu totta. se joilla oli niitä kuvia vai se toinen...yritti se vaan piristää kun huomas että oon ihan paniikissa.

Inhottavaa kyllä.Mutta kannattaa kysyä mitä kuvat on koskenut.Ei sen tarvitse mitään kamalaa silti olla. :hug:

joko mun pitää kysyä kavereilta mitä tapahtui ja kärsiä tai vaan teeskenellä ettei mitään tapahtunu. |O apua.....oon kuses. en halua tietää mutta pelottaa että koko juttu tulee takas ja puree mua persuksiin. :ashamed: :(

Minä kyllä kysyisin ja selvittäisin mistä kyse.Ja jos kuva/kuvat poistettu niin mistä sitä tietää vaikka vaan kiusaisi sua?Jos toinen kaveri sanoo ettei mitään kuvaa ole.

no kuvaa/kuvia oli mutta toinen kaveri sanoi ettei ne niin pahoja ollu. en vaan tiiä kumpi niistä puhuu totta. se joilla oli niitä kuvia vai se toinen...yritti se vaan piristää kun huomas että oon ihan paniikissa.

Inhottavaa kyllä.Mutta kannattaa kysyä mitä kuvat on koskenut.Ei sen tarvitse mitään kamalaa silti olla. :hug:

uskaltaisitko ottaa riskin? jos onkin jotain pahaa..

uskaltaisitko ottaa riskin? jos onkin jotain pahaa..

Uskaltaisin.Olisi pakko.Muuten asia mietityttäis.Ja voi tietty olla että senkin jälkeen mietityttäis kun kuulis mitä kuvat koskee (jos jotain pahaa) mutta silti selvittäisin.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
no mistään tanssista ei oo.. sorry vaan.. :(

mennäänkö lenkille. :| :snotty:

Taitaa ap olla ylpeä sekoilustaan,jännää kun tapahtuu jotain..

:headwall: :headwall: :headwall:

Ap, Älä välitä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Kertoisitko itse täällä tuommoisia?

no täällä kerrotaan vaikka mitä asioita. ei tää oo varmaan kauheimmasta päästä tai pahimmasta??

Mut, jos sä oot osallisena tähän tapahtuneeseen jollain tapaa, niin miksi ei voi käyttää puhelinta tän selvittelyyn? Siis puhelimellakin voi pyytää lenkille ;)

Mulle tulee lähinnä pari asiaa mieleen...

Miks pitää juoda ittensä siihen kuntoon, ettei tajua mistään mitään?

Millainen on kaveri, joka vihjailee, muttei kerro asiasta?

Millainen on kaveri, joka melkein uhkailee?

Yhteistyössä