paha olla näin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaaneiriitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaaneiriitä

Vieras
Hei! kysyisin teiltä ns. "nyxiltä", mitä olette mieltä...Eli mieheni löysi toisen (itselleni yllätys, luulin että meillä oli parisuhde kunnossa..jne).Heillä ei ole lapsia, miehelläni ja minulla on.He asuvat nykyisin yhdessä.Mies ei kuitenkaan osaa luopua minustakaan..Sanoo haluavansa olla ystävä jne. (minä en välttämättä hänen kanssaan, en tiedä..), käyttäytyy kyllä "enemmän" kuin ystävä, viestittelee jne... On tosi mustasukkainen. En tiedä mitä sepittää "uudelleen"???Katsoisitteko te moista, eli jos mies ITSE pitää ex.ään yhteyttä,käy kylässä(vaikka lapsilla "omat tapaamisajat" miehen luona, viestittelee (ei tod. lasten asioista!), VAI VALEHTELEEKO mies kumpaankin suuntaan??? olen aivan loppu, koska en tiedä mitä itse tunnen miestä kohtaan enään, toisaalta hän käyttäytyy molempia "naisiaan" kohtaan todella törkeästi! Itselle kävisi sekin vaihtoehto että mies jättääisi "rauhaan", ja antaisi minun jatkaa ja elää omaa elämää, kuten minä hänen.Olen joskus hänen uudelleen kertonut tilannetta, mutta luulen ettei hän minua usko. (ja toisaalta en jaksa välittääkään..) Mies "haukkuu" minulle nykyistä, toisinaan on kovasti jättämässä ja haluamassa takaisin...Hulluksi tulen!!

Kuullostaa niin tutulta....oma exäni oli ja on kai edelleen samanlainen. Aina oli parempi olla muualla kuin nykyisen naisensa luona. Eli jos senhetkisen naisen kanssa tuli riitaa, niin johan soi exillä puhelimet ja yritystä riitti, että olisi muuttunut ja katunut tekojaan ym. Suosittelen, älä luota tuollaiseen ihmiseen.... Itse luotin, liian monta kertaa, ja aina sain pettyä. Enää en häneen haksahda, vaikka kuinka vinkuu takaisin, koska hänellä aina joku toinen nainen odottamassa "vuoroaan". Mutta itse sinä sen ihmisen tunnet ja itse teet päätökset, mutta kerroin vain kuinka omalla kohdallani kävi.

Jaksamisia!! :flower:

Mahtaakohan tuo nykyinen kumppani näistä ex-miehesi puuhista tietää, tuskin sulattaisi, jos tietäisi. Mies on ilmeisesti hyvä salaamaan ja valehtelemaan, kun kerran sinäkin luulit aikoinaan kaiken olevan kunnossa. Enpä voi suositella tuollaista tyyppiä takaisin ottamaan (vaan itsehän tietysti päätöksesi teet). Oletko yrittänyt sanoa selvästi, että jättää sinut rauhaan? Että olette tästä lähtien tekemisissä vain lapsiin liittyen.
Minun mieheni ex-vaimo yritti aikoinaan uskotella minulle, että mieheni käyttäytyy juuri noin kuin sinä kirjoitit miehen oikeasti käyttäytyvän. Että mieheni muka haukkui minua hänelle ja halusi hänet takaisin. Että mieheni kävi jatkuvasti hänen luonaan tekemässä vaikka mitä (ja varsinkin sitä) jne. Tiesin 100% varmasti, että kaikki oli valhetta, yritys rikkoa välimme, mutta jos olisin muuta epäillyt, mieheni olisi saanut luvan lähteä kälppimään. En olisi todellakaan moista sulattanut.

tiedän itsekin että on katkaistava välit ystävälliseti mutta päättäväisesti.Mielestäni ex.n kanssa ei tarvitse olla "ystävä".Ja kyllähän käytös jo osoittaa että mikä on miehiään...onhan tuo mies kuulema ehdotellut tässä välillä tuttavallenikin kaikenlaista...Uskon että jos exvaimo yrittää vain pilata välejä valehtelemalla kaikenlaista sen kyllä huomaa..kiitos vastauksista, eilen oli tosi paha olla...nyt taas jo parempi