K
kukaaneiriitä
Vieras
Hei! kysyisin teiltä ns. "nyxiltä", mitä olette mieltä...Eli mieheni löysi toisen (itselleni yllätys, luulin että meillä oli parisuhde kunnossa..jne).Heillä ei ole lapsia, miehelläni ja minulla on.He asuvat nykyisin yhdessä.Mies ei kuitenkaan osaa luopua minustakaan..Sanoo haluavansa olla ystävä jne. (minä en välttämättä hänen kanssaan, en tiedä..), käyttäytyy kyllä "enemmän" kuin ystävä, viestittelee jne... On tosi mustasukkainen. En tiedä mitä sepittää "uudelleen"???Katsoisitteko te moista, eli jos mies ITSE pitää ex.ään yhteyttä,käy kylässä(vaikka lapsilla "omat tapaamisajat" miehen luona, viestittelee (ei tod. lasten asioista!), VAI VALEHTELEEKO mies kumpaankin suuntaan??? olen aivan loppu, koska en tiedä mitä itse tunnen miestä kohtaan enään, toisaalta hän käyttäytyy molempia "naisiaan" kohtaan todella törkeästi! Itselle kävisi sekin vaihtoehto että mies jättääisi "rauhaan", ja antaisi minun jatkaa ja elää omaa elämää, kuten minä hänen.Olen joskus hänen uudelleen kertonut tilannetta, mutta luulen ettei hän minua usko. (ja toisaalta en jaksa välittääkään..) Mies "haukkuu" minulle nykyistä, toisinaan on kovasti jättämässä ja haluamassa takaisin...Hulluksi tulen!!