S
sattuu <3
Vieras
"Jos uhraa oman onnensa toisen tarpeille, joutuu helposti hyväksikäytetyksi - ja siitä tulee jossain vaiheessa paha olo."
Tämä pätkä on kaksplussan parisuhde-osiosta (http://kaksplus.fi/aidit-ja-isat/parisuhde/pieni-selviytymisopas-parisuhteeseen).
Tunnistin itseni, mitä voin enää tehdä? Olen täynnä katkeruutta.
Ei ole oikein enää päivää ilman riitaa.
Tämä pätkä on kaksplussan parisuhde-osiosta (http://kaksplus.fi/aidit-ja-isat/parisuhde/pieni-selviytymisopas-parisuhteeseen).
Tunnistin itseni, mitä voin enää tehdä? Olen täynnä katkeruutta.