P
palstalle joskus kurkkaan
Vieras
Olen naimisissa ja äiti, olen myös yli kolmekymmentä, lisäksi olen työelämässä joten olen jo taloudellisesti riippumaton kenestäkään. Tiedän, että mieheni rakastaa minua enemmän kuin minä häntä, tämä vaan on tosiasia jonka huomasin viime kesänä kun meinasimme erota. Emme kuitenkaan eronneet. Kuitenkin nyt taas huomasin, että minä olen minä ja ahdistun suhteessani jos en saa olla oma itseni. Tapasin pari viikkoa sitten itseäni 7 vuotta nuoremman miehen joka vaikuttaa kaikin puolin mukavalta ihmiseltä ja joka hakee kaiketi pidempiaikaista suhdetta elämäänsä tällä hetkellä. Myönnettäköön, että tapaamisemme oli k-18-linjalla, mutta koska olen maailmaa nähnyt nainen niin itse ajattelin että kiitti ja moi ja kivaa oli. Mutta, mutta, eilen hämmästyksekseni sain sähköpostia tältä mieheltä. Nyt taisi mennä elämä sekaisin. Jos lähden tähän niin se tarkoittaa kaksoiselämän elämistä ainakin hetken aikaa, en voi tässä elämäntilanteessa suin päin syöksyä jonkun syliin. Ja vaikka pärjäisin omillanikin niin mun tilanteessa se tarkoittais paikkakunnan muuttoa vähintään ja kuitenkin työtilanne olis varmistettava toisellakin paikkakunnalla. Eikä pehettäkään ihan tältä seisomalta voi hylätä. Että ei se olekaan ihan niin helppoa toi ole suoraselkäinen ja jätä toinen ensin. Ei minusta ainakaan ole siihen, että tyrinkin sitten molemmat jutut ja käteen jää vain paska. Mutta toisaalta olen jo sen verran vanha, että miks jättää elämän tarjoama tilaisuus käyttämättä? Näinkö se nyt vaan sitten menee?