Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
Mä en usko että sulla on välttämättä heikko itsetunto..oletko ollut kauvankin miehesi kanssa...? Jos mieheltä ei saa samaa huomiota ja/tai kehuja kun joltakin muulta niin näin voi käydä. Ahdistus kyllä menee ohi mutta ei hetkessä vuosikin on lyhyt aika kun avioliittoa parannellaan ja yritetään....
Minä olen ollut 15 vuotta jo mieheni kanssa, nuorena siis jo mennyt kimppaan. Ja tästä sai nyt kuvan etten rakastais miestäni yhtään, ei se niin ole, rakastanhan minä. Kirjoitin vain, että tiedän mieheni rakastavan mua enemmän ja se on ollut mulle melkoisen kova paikka ymmärtää, että näin on. Olin ollut ikuisuuden mieheni kanssa enkä koskaan luottanut siihen, että se rakastaa mua. Jokin on mun elämässä jossain kohtaa mennyt pieleen kun en osannut antaa rakastaa itseäni. Ja nyt siis koene, että mun pitäis opetalla tuo ja sitten kuitenkin haluan olla se oma itseni jota joskus olin ja sitten ajaudun tilanteeseen jossa mulla on kainalossa melkein kymmenen vuotta nuorempi uros ja alan miettiä, että pitäiskö mun sittenkin olla jossain muualla kuin parisuhteessani, vaikka toisaalta haluan olla siinä. Että ei tämä nyt niin yksinkertaista suinkaan ole.
Uskoppa vaan käsitän tilaanteesi paremmin kun voit kuvitella...en missään nimessä usko että et rakastaisi miestäsi, rakastat vaan eri tavalla kuin hän.
Ymmärrän myös tuon että haluat olla oma itsesi koska saatat käsittää että et tunne edes itseäsi, olethan ollut liki puolet elämästäsi miehesi kanssa kyllä sitä ihminen muuttuu ja "kasvaa" tuossa ajassa!
Nämä asiat ei koskaan ole helppoja eikä mene helpolla ohi, tietääkö miehesi kaikki "asiat"...?
:hug:
Mieheni ei tiedä kaikkia asioita enkä todllakaan koskaan haluakaan että joku tietäisi kaikki asiani. En ole edes kovin halukas keskustelemaan asioista, vaikka olenkin nainen, minua ei parisuhteen analysointi oikeen innosta. Mieheni on mulle antanut aiemmin anteeksi tällaisen kaltaisen jutun, mutta silloin itsekin olin halukas jäämään ja rakastamaan. Nyt olotilani on tyynempi kylläkin, mutta mietin, että jos sitten kuitenkin elämässä olisikin jotain parempaa mulle tarjolla. Pystyn kyllä myöntämään, että olin tyhmä kun halusin kaikkea niin nuorena, parisuhteen ja avioliiton ja perheen. Ja joskus tuntuu, että olin ylipäätään tyhmä kun halusin perheen. Äitinä en ole mikään loistoyksilö. Olen ollut energinen ja iloinen ihminen, temperamenttinenkin enkä halua, että mut imetään kuiviin. Aina vaan otetaan ja otetaan eikä koskaan anneta. Mä haluan elää! Ja mua kauhistuttaa ajatus, että tässäpä tämä ja nyt sit voi rauhassa vanheta, kun minä en koe millään muotoa olevani vanha!