E
Ellotus
Vieras
Moi vaan!
Onko kenelläkään tietoa/kokemusta pahoinvoinnista näin loppu puoliskolla raskautta? Itsellä nyt menossa rv30+6, ja pari päivää on ollut tosi kuvottava olo. Mulla ei alkuaikoinakaan ollut mitään suurta pahoinvointia, mut välillä just tällaista samanlaista ellotusta ja ällötystä :-/ Vatsatautiakaan ei oo mun mielestä...
Mistä voisi johtua? Alkoi jo pelottaa, ettei ole mitään ennenaikaiseen synnytykseen viittaavaa, kun vatsakin on ollut aika kipeä ja supistuksiakin jonkun verran...!!!!
Onko kenelläkään tietoa/kokemusta pahoinvoinnista näin loppu puoliskolla raskautta? Itsellä nyt menossa rv30+6, ja pari päivää on ollut tosi kuvottava olo. Mulla ei alkuaikoinakaan ollut mitään suurta pahoinvointia, mut välillä just tällaista samanlaista ellotusta ja ällötystä :-/ Vatsatautiakaan ei oo mun mielestä...
Mistä voisi johtua? Alkoi jo pelottaa, ettei ole mitään ennenaikaiseen synnytykseen viittaavaa, kun vatsakin on ollut aika kipeä ja supistuksiakin jonkun verran...!!!!