Paikalla ketään kellä on TATUOITUNA LASTEN NIMET/syntymäajat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tatuointi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tatuointi

Vieras
Jotain ton tyylistä tatuointia miettinyt, laittakaas kuvia omistanne tai linkkejä...

Tai sitten joku tribaali jos en keksi noista lasten nimistä/nimikirjaimista mitään kivaa.

Miulla on. Siinä on Pojan nimikirjaimet yläpuolella, alapuolella synt.aika ja keskellä kuva pojasta. Se kuva on piirretty tämmöisestä nukesta:
il_570xN.307368369.jpg

Pojalla oli pikkuisena ihan samanmoinen tukka ja isot räpsyripsisilmät. Ilme vaan on semmonen hauska kauhistunu, missä kaks nököä alahammasta (ne silloin ainoat) näkyy :D Nii ja siinä on päässä semmonen hiano kruunu :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: vartooja
mulla vanha kirje joka on kiertynyt silleen rullalle päistä ja siinä syntymä järjestyksessä nimet ja synt. vuosi, kaverilla on merirosvojen aarrekartta jossa lasten nimet saarien niminä, äh vaikea selittää ilman kuvaa mutta hieno on, onhan noita ideoita vaikka mitä, tribaalit on aika out etsi googlella ideoita? Yhdellä tuttavalla hääpäivämäärä ja nimet tatuoitu hienolla fontilla vasempaan käsivarteen aika rohkeaa...

[QUOTE="vieras";25785010]mulla vanha kirje joka on kiertynyt silleen rullalle päistä ja siinä syntymä järjestyksessä nimet ja synt. vuosi, kaverilla on merirosvojen aarrekartta jossa lasten nimet saarien niminä, äh vaikea selittää ilman kuvaa mutta hieno on, onhan noita ideoita vaikka mitä, tribaalit on aika out etsi googlella ideoita? Yhdellä tuttavalla hääpäivämäärä ja nimet tatuoitu hienolla fontilla vasempaan käsivarteen aika rohkeaa...[/QUOTE]

In tai out, tatuointia miettiessä ei pitäisi miettä mikä on muodin mukaista ja mikä taas ei. Tatuoinnin pitää miellyttää kantajaansa, ei muuta kansaa.

Mulle on tulossa sellanen lehdellä istuva peikkopoika, ja siihen vierelle pojan nimi ja syntymäaika. Ilman kuvaa tämä nyt ei kuulosta kyllä yhtään miltään, mutta kommentoinpa silti :D

• Tykkää
Reactions: vartooja
[QUOTE="vieras";25785010]mulla vanha kirje joka on kiertynyt silleen rullalle päistä ja siinä syntymä järjestyksessä nimet ja synt. vuosi, kaverilla on merirosvojen aarrekartta jossa lasten nimet saarien niminä, äh vaikea selittää ilman kuvaa mutta hieno on, onhan noita ideoita vaikka mitä, tribaalit on aika out etsi googlella ideoita? Yhdellä tuttavalla hääpäivämäärä ja nimet tatuoitu hienolla fontilla vasempaan käsivarteen aika rohkeaa...[/QUOTE]

Minä en halua mitään kamalan isoa, enkä "monimutkaista" juttua, jonkun simppelin...

[QUOTE="aapee";25785418]Tällänenkin on kiva!

Googlella olen joskus etsinyt mutten oikein löytänyt.

Tatuoijalla on kyllä sitten kuvia ja varmaan suunnittelee sitten itse mulle sopivan "kuvan" mutta ois kiva kun ois jotain suuntaa mistä lähetään.[/QUOTE]

On kyllä hyvä olla edes jonkinmoinen pieni runko valmiina mitä sitten voi tatuoija alkaa muokkaamaan juuri sinulle sopivaksi :)
Mie esmes vein kaksi posliinienkeliä malliksi ja hän niistä sitten sunnitteli mun tatskan...

Yhteistyössä