P
Paniikki
Vieras
Muksun ryhmässä alkanut viime Maanantaina jylläämään ykätauti. Keskiviikkona alko kaks oksentamaan. Poika oli To&Pepoissa päikkäristä. Huomenna pitäis taas mennä. Muo ahdistaa ihan sairasti. Inhoan sitä tautia N I I N paljon. Pojalla oli viime vuonna rajuna tauti.
Meidän perheessä oli Tammikuussa ykätauti jo kerran, poika ei sitä saanu, koko muu perhe sai.
Mä tulen hulluksi ajatuksesta, että poika sairastuu...
Meidän perheessä oli Tammikuussa ykätauti jo kerran, poika ei sitä saanu, koko muu perhe sai.
Mä tulen hulluksi ajatuksesta, että poika sairastuu...