Päiväkodissa oksutautia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paniikki

Vieras
Muksun ryhmässä alkanut viime Maanantaina jylläämään ykätauti. Keskiviikkona alko kaks oksentamaan. Poika oli To&Pepoissa päikkäristä. Huomenna pitäis taas mennä. Muo ahdistaa ihan sairasti. Inhoan sitä tautia N I I N paljon. Pojalla oli viime vuonna rajuna tauti.

Meidän perheessä oli Tammikuussa ykätauti jo kerran, poika ei sitä saanu, koko muu perhe sai.
Mä tulen hulluksi ajatuksesta, että poika sairastuu...
 
Pienetpä on murheet... mahatauti menee sentään ohi muutamassa päivässä, nehän voi viettää vaikka kylppärissä. Joidenkin lapsilla on parantumattomia sairauksia, ja silti pitää jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pienetpä on murheet... mahatauti menee sentään ohi muutamassa päivässä, nehän voi viettää vaikka kylppärissä. Joidenkin lapsilla on parantumattomia sairauksia, ja silti pitää jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen!

No haista p. Kato ei sitä elämää voi elää niin, että ajattelee noin. Ymmärrän ap:n ajatuksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Paniikki:
Muksun ryhmässä alkanut viime Maanantaina jylläämään ykätauti. Keskiviikkona alko kaks oksentamaan. Poika oli To&Pepoissa päikkäristä. Huomenna pitäis taas mennä. Muo ahdistaa ihan sairasti. Inhoan sitä tautia N I I N paljon. Pojalla oli viime vuonna rajuna tauti.

Meidän perheessä oli Tammikuussa ykätauti jo kerran, poika ei sitä saanu, koko muu perhe sai.
Mä tulen hulluksi ajatuksesta, että poika sairastuu...

Mä ymmärrän sua hyvin, mutta onneksi se kuitenkin kestää yleensä vain pari päivää jos sitäkään. arvaa kävinkö kuumana, kun kerhoon tuotiin toipilas oksutautilapsi ja meidän neiti alkoi oksentamaan seuraavana yönä. No etelänmatka odotti samaisella viikolla. Päästiin onneksi matkalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piupali:
sen taudin voi saada vaik kaupasta,,,itsekkin aina kauhulla ootan mahatautia mutta onneksi yleensä menee nopeasti ohi,,,
Tiedän, että sen voi saada vaikka mistä. Mulle iskee kauhee paniikki vaan sillon, kun tiedän että sitä jossain sairastetaan, ja se voi tulla meille.

Onneksi mulla ei vielä mene niin huonosti, että pelkäisin oven kahvojakin. Ihan hyvällä tämän sanon, koska tiedän, että on sellasiakin ihmisiä jotka sitä pelkää.
 

Similar threads

N
Viestiä
3
Luettu
284
A
O
Viestiä
27
Luettu
14K
Aihe vapaa
Foobikko :(
F

Yhteistyössä