V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="elissa";28200335]Lapseni ollut samassa päiväkodissa 1 vuotiaasta lähtien, toiset lapset ja aikuiset ovat tuttuja... Hoitaja kertoi tse että lastani potkittu, myös lapseni sanoi että että potkivat kylkeen ja repivät vaatteita ja sanoi ettei meinannut saada huudettua apua kun kaikki makasivat päällä... lapseni kysyi että äiti, miksi toiset kiusaa vaikka olen kaikkien kaveri??? Niin, mitä sanon siihen,,, itkin salaa autossa lasta hakiessa, lapsella itkusta turvonneet silmät ja pieniä veripurkaumia silmien alla! kovasta itkemisestä...[/QUOTE]
No HUH! MInä ottaisin yhteyttä kaikkien näiden lasten vanhempiin ja järjestäisin palaverin päiväkodilla. Tuollaista VÄKIVALTAA ei kuulu sietää! Ja kuuluu niiden lasten vanhempien tietää mitä heidän pikku mussukkansa on tehnyt. Ja sitten lapset palaveriin mukaan pyytämään anteeksi sinun lapseltasi. Jos päiväkodin henkilökunta ei tue tämän asian selvittämistä, nostaisin SELLAISEN HALOON, että koko kylä kuulisi
No HUH! MInä ottaisin yhteyttä kaikkien näiden lasten vanhempiin ja järjestäisin palaverin päiväkodilla. Tuollaista VÄKIVALTAA ei kuulu sietää! Ja kuuluu niiden lasten vanhempien tietää mitä heidän pikku mussukkansa on tehnyt. Ja sitten lapset palaveriin mukaan pyytämään anteeksi sinun lapseltasi. Jos päiväkodin henkilökunta ei tue tämän asian selvittämistä, nostaisin SELLAISEN HALOON, että koko kylä kuulisi