PÄIVÄN MOKA!! OMA! :D

Usvametsän neito

Aktiivinen jäsen
30.12.2005
1 343
0
36
Voi eiiiiih... :laugh: meillä on tulossa anopin 50v juhlat ja mietittiin että olis kiva jos joku piirtäis/maalais siitä kuvan. No mulla on serkku joka on ihan tolkuttoman hyvä taidemaalari ja piirtäjä joten luonnollisesti ajattelin sitä pyytää. Me ei olla kovin paljon tekemisissä keskenämme, mutta mulla oli kuitenkin sen puhelinnumero kännykässä (tai ainakin luulin niin).

No, laitoin siihen numeroon viestin että kun olet niin hyvä maalaamaan niin tilaisin sinulta työn ja plaa plaa plaa, kerroin kenelle jne. Lupasin vielä maksaa.

Vastausta ei kuulunut ja kysyin sitte äidiltä sen serkkuni numeron. No se antoi sen ja se oli eri numero mikä mun kännykässä oleva! Varsin enirosta tarkistin sen numeron (jälkiviisas) mikä mulla oli niin se meni jonnekki turkuun LÄÄNINHALLITUKSEEN jollekkin naiselle! Eikä!! :laugh: Se varmaan vastailee huomenna, jos se oli työnumero..... ku nyt illasta tekstasin... :D

Laitoin äsken siihen numeroon pahoittelut ja lisäsin että ei Teidän tarvitse meille mitään piirtää.. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 19:22 fjonga kirjoitti:
siis miten sulle se lääninhallituksen numero oli ja oliko saman niminen sit sun serkkus kans? :laugh:

EN TAJUA! :laugh: Sehän tässä hauskaa onkin... ei mitään käsitystä. Ei ollu samanniminen ja numerokin ihan eri. En tiiä ihan yhtään..

:laugh: Mä lähetin kerran paketin väärälle ihmiselle. Netissä tutustuin sit yhteen heppuun ja sille sit laitoin paketin, taskulamppu täynnä vadelmakarkkeja, (oikeesti oli noin :whistle: ) ja sit aattelin yllättää ja katoin tiedustelusta osotteen ja löyty vaan yks kyseiseltä paikkakunnalta ja sille sit lähetin ja samana iltana sit kysäsin sen hepun osotteen ja se oliki ihan eri osote ja se oli vissiin salainen tai jotain ku ei se mulle löytyny ku etsin. No sit vaan äkkiä tekstaria sille väärälle saman nimiselle. No mitään ei kuulunu aikoihin ja aateltiin ja naureskeltiin että se piti ite sen lampun ja karkit, kunnes tämän väärän hepun äiti soittaa mulle ja selittää että heppu armeijassa ja unohtanu koko paketin. Ei ollu edes avanneet sitä. Ja sit tää oikee heppu sopi tapaamisen tän väärän hepun äidin kans ja sai sit sen paketin. Mut opin tästä sen että tarkistan osotteen aina enneku mitään ylläreitä keksin lähetellä. Kyllä me naurettiin että jos se väärä heppu olis avannu paketin niin olis voinu ihmetellä hiukan että mikä saa ihmisen lähettämään toiselle taskulampun joka on täytetty vadelmakarkeilla. En kyllä ihan tarkkaan enää itekään muista syytä, mut jotenki se kai vitsinä lähti koko juttu. Ai niin mun piti valaista sitä heppua tms..... :whistle:

Yhteistyössä