Voimia, ap! Ehdottomasti SOITA sille naiselle, ei mitään viestejä jotta sillä ei ole aikaa miettiä vastauksia, vaan yllätät puhelimella niin vastaa spontaanisti. Minä tein niin, enkä kadu. En kyllä tajua vieläkään miten pysyin coolina ja ystävällisenä.
Itse olin siis tuossa tilanteessa. Mies ei myöntänyt mitään, huutoa tuli kun vain kysyin naisen numerosta puhelimessa. Eli erään naisen nro ja puheluita puhelimessa yön jälkeen, jolloin oli muka "kaverilla" yötä. Alennuin soittamaan naiselle, ja sain juuri mitä halusin. Ehdottomasti OLE YSTÄVÄLLINEN, älä syytä tätä naista mistään vaan mukamas pyydä apua!
Minä soitin naiselle, esittelin itseni ja sanoin, että "Eihän sulla tietenkään ole mitään velvollisuutta mulle mitään kertoa, mutta tiedän että teillä jotain peliä on ollut ja olette soitelleet ja haluaisin sulta kuulla että haluatko jotain enemmän tästä jutusta kuin mitä teillä oli?"
Enhän siis tiennyt että mitään oli ollut, epäilin vain. Nainen olis voinut sanoa että mitä hemmettiä mä horisen, ettei hän tiedä mistä puhun... Mutta nainen vastasi että ei halua mitään enää, että se oli vain se känninen PARIN PÄIVÄN juttu. Menin ihan sanattomaksi, mutta sain pokan pidettyä. En edelleenkään tiennyt olivatko naineet (ja jälkeen päin ajatellen mitä ihmeen väliä sillä enää oli), joten kysyin että oliko mulla syytä huoleen, että onko hän varma ettei ole sukupuolitauteja. Tähän nainen olis voinut vastata vaikka haukkumalla mut lyttyyn, jos eivät olis naineet. Mutta vastas, että hänellä ei mitään tauteja ole ja ystävällisesti tiedusteli onko MUN MIEHELLÄ tauteja. Eli tuosta tuli viimeistään selväksi. Sitten kertoi että luuli meidän eroavan (??) ja että mies on kuulemma muuttamassa pois meiltä. Eipä ollut mies mulle tuollaisista mitään kertonut, eli valehdellut ukkomiehille tyypilliseen tapaan ällöttävää vonkaustarinaa.
Mies tuli kotiin, olin jo pakannut sen kamat, vaadin avaimet, ja sanoin että kuulin "Sannalta" että olet muuttamassa pois kun meillä on erokin tulossa. Parkui ja katui ja parkui, mutta anteeksi en antanut. Onneksi. Nyt ihana mies jonka tekemisiä ei tarvitse agenttina selvitellä. Onneks soitin sen puhelun ja pääsin kuspäästä eroon.