ahistaa..epäilen miehen pettäneen, ja tunnen toisenki osapuolen mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voisithan sä ehkä siltä naiselta suoraan kysellä. Vielä parempi idea olisi kysyä joltain yhteiseltä tutultanne. Monesti sellaiset varattuihin sekaantujat haluavat kertoa jollekin valloituksestaan. Kannattaa ilman muuta selvittää toi juttu juurta jaksaen.

Alkuperäinen kirjoittaja MK:
Voisithan sä ehkä siltä naiselta suoraan kysellä. Vielä parempi idea olisi kysyä joltain yhteiseltä tutultanne. Monesti sellaiset varattuihin sekaantujat haluavat kertoa jollekin valloituksestaan. Kannattaa ilman muuta selvittää toi juttu juurta jaksaen.

näin teen. ainaki kysyn siltä naiselta suoraan asiasta, koska muuten en saa tietää koskaan ehkä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

näin teen. ainaki kysyn siltä naiselta suoraan asiasta, koska muuten en saa tietää koskaan ehkä..

On se varmasti aika hankala kysyä naiselta asiasta.. Entäs jos mitään ei olekkaan tapahtunut? Jos olisin samassa tilanteessa niin sanoisin miehelle että jos hän ei halua asiasta enempää puhua ja selittää, joudun pakkaamaan kamat ja lähteä. Vaikka mitään ei olisi tapahtunut miehen käytös sai aikaan niin suuren luottamuspulan että minkäänlainen parisuhde ei tule enää onnistumaan.

Siis anteeks jos sanon suoraan mutta musta tulee tämmöisestä käytöksestä mieleen jotkut yläaste ajat... Siis ootko sä nuollu mun poikakaverin kanssa... Mitä jos niillä ei oo ollu mitään, ainaki kysymällä siitä osoitat sille naiselle että sun avioliitto ei ole hyvissä kantamissa kun pitää kylillä kysellä käykö mies vieraissa, ja yleensäkin se että sä edes epäilet sitä..

Mä en ite missään nimessä alentuis siltä naiselta mitään kyselemään, en ystävälliseen sävyyn enkä muutenkaan. Miehen edessä voin olla "lyötynä", mutta en sellaisen naisen edessä, jonka kans mieheni olisi mahdollisesti muhinoinut! Jotain itsekunnioitusta kehiin!!!
Pistä se ukkos puhumaan, kyllä siihen tavat löytyy kun yrittää. Itselläni ollut lähestulkoon just vastaavanlainen tilanne kaiken kaikkiaan, ja ukko ei paljon oo välittäny mun pahasta olostani tai puhunu totta tai suostunu ylipäätään selvittämään tekosiaan, mutta kylläpä sain hänet sinnikkyydellä puhumaan (vaikka tulihan siinä "pahaakin jälkeä" henkisesti, huutoa ja haukkumista sekä kaikkea typerää suutuspäissään sanottua), ja nyt on asiat hyvin.

Ja luojan kiitos tajusin olla puhumatta sille toiselle naiselle mitään!!!

Alkuperäinen kirjoittaja No huh huh:

Siis anteeks jos sanon suoraan mutta musta tulee tämmöisestä käytöksestä mieleen jotkut yläaste ajat... Siis ootko sä nuollu mun poikakaverin kanssa... Mitä jos niillä ei oo ollu mitään, ainaki kysymällä siitä osoitat sille naiselle että sun avioliitto ei ole hyvissä kantamissa kun pitää kylillä kysellä käykö mies vieraissa, ja yleensäkin se että sä edes epäilet sitä..

Hiljaako pitäisi olla asiasta?
Ja miksi pitäisi pitää jotain ihme kulisseja yllä jos kerran parisuhde ei oikeasti ole ihan täysissä voimissaan?
Ja onko sillä mitään merkitystä mitä jonkun kylän yleinen jakorasia ajattelee toisten ihmisten parisuhteista?

Alkuperäinen kirjoittaja pinpin:
Alkuperäinen kirjoittaja No huh huh:

Hiljaako pitäisi olla asiasta?
Ja miksi pitäisi pitää jotain ihme kulisseja yllä jos kerran parisuhde ei oikeasti ole ihan täysissä voimissaan?
Ja onko sillä mitään merkitystä mitä jonkun kylän yleinen jakorasia ajattelee toisten ihmisten parisuhteista?

Mun mielestä tämmöiset asiat kuuluu selvittää omassa parisuhteessa eikä lähteä kyselemään kylän yleiseltä jakorasialta että pettääkö mun mies mua kun se suostu puhumaan mulle... Naurettavaks ittesä tekee siinä ja pahempaan jamaan saa sen parisuhteensa... Tietenkin pitää ite eka miettiä mitä haluaa parisuhteeltaan..

Jos et voi luottaa miehes sanaa siitä onko pettäny vai eikö, niin turhaan sä muualta kyselet. Ota ero. Siinä vaiheessa kun luottamus on menetetty etkä voi luottaa miehes sanaa siitä mitä on tehny, niin on aivan täysin samantekevää pettääkö sua vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Jos et voi luottaa miehes sanaa siitä onko pettäny vai eikö, niin turhaan sä muualta kyselet. Ota ero. Siinä vaiheessa kun luottamus on menetetty etkä voi luottaa miehes sanaa siitä mitä on tehny, niin on aivan täysin samantekevää pettääkö sua vai ei.

Hieman sanot tuon kuin pitäisi vain sinisilmäisesti toiseen luottaa, vaikka on ihan selkeesti tiedossa, että mies vaan yksinkertaisesti valehtelee vähintäänkin yhteydenpidossa.

Luottamuksenkin voi saada takaisin, mutta siihen vaaditaan kyllä vähintäänkin miehen työtä, jotta on taas luottamuksen arvoinen.

No ei kai ole hyvissä kantimissa muutenkaan, kun ukko tuollalailla salailee ja on salamyhkäinen...miks helvetissä pitäis esittää kaikille, että menee hyvin kun oikeasti toinen on hermoraunio epätietoisuutensa kanssa!

...ja kyllä sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja vanhemmillekkin ihmisille, eikä vain teineille =)

´[/quote]
Mitä jos niillä ei oo ollu mitään, ainaki kysymällä siitä osoitat sille naiselle että sun avioliitto ei ole hyvissä kantamissa kun pitää kylillä kysellä käykö mies vieraissa, ja yleensäkin se että sä edes epäilet sitä.. [/quote]

Voimia, ap! Ehdottomasti SOITA sille naiselle, ei mitään viestejä jotta sillä ei ole aikaa miettiä vastauksia, vaan yllätät puhelimella niin vastaa spontaanisti. Minä tein niin, enkä kadu. En kyllä tajua vieläkään miten pysyin coolina ja ystävällisenä.

Itse olin siis tuossa tilanteessa. Mies ei myöntänyt mitään, huutoa tuli kun vain kysyin naisen numerosta puhelimessa. Eli erään naisen nro ja puheluita puhelimessa yön jälkeen, jolloin oli muka "kaverilla" yötä. Alennuin soittamaan naiselle, ja sain juuri mitä halusin. Ehdottomasti OLE YSTÄVÄLLINEN, älä syytä tätä naista mistään vaan mukamas pyydä apua!

Minä soitin naiselle, esittelin itseni ja sanoin, että "Eihän sulla tietenkään ole mitään velvollisuutta mulle mitään kertoa, mutta tiedän että teillä jotain peliä on ollut ja olette soitelleet ja haluaisin sulta kuulla että haluatko jotain enemmän tästä jutusta kuin mitä teillä oli?"

Enhän siis tiennyt että mitään oli ollut, epäilin vain. Nainen olis voinut sanoa että mitä hemmettiä mä horisen, ettei hän tiedä mistä puhun... Mutta nainen vastasi että ei halua mitään enää, että se oli vain se känninen PARIN PÄIVÄN juttu. Menin ihan sanattomaksi, mutta sain pokan pidettyä. En edelleenkään tiennyt olivatko naineet (ja jälkeen päin ajatellen mitä ihmeen väliä sillä enää oli), joten kysyin että oliko mulla syytä huoleen, että onko hän varma ettei ole sukupuolitauteja. Tähän nainen olis voinut vastata vaikka haukkumalla mut lyttyyn, jos eivät olis naineet. Mutta vastas, että hänellä ei mitään tauteja ole ja ystävällisesti tiedusteli onko MUN MIEHELLÄ tauteja. Eli tuosta tuli viimeistään selväksi. Sitten kertoi että luuli meidän eroavan (??) ja että mies on kuulemma muuttamassa pois meiltä. Eipä ollut mies mulle tuollaisista mitään kertonut, eli valehdellut ukkomiehille tyypilliseen tapaan ällöttävää vonkaustarinaa.

Mies tuli kotiin, olin jo pakannut sen kamat, vaadin avaimet, ja sanoin että kuulin "Sannalta" että olet muuttamassa pois kun meillä on erokin tulossa. Parkui ja katui ja parkui, mutta anteeksi en antanut. Onneksi. Nyt ihana mies jonka tekemisiä ei tarvitse agenttina selvitellä. Onneks soitin sen puhelun ja pääsin kuspäästä eroon.

Ihana tarina, kun tässä oli onnellinen loppu!

Olet voimakas nainen ja hyvä, että kannustat ap:tä tekemään myös samoin...saapahan sielunrauhan, mikäli se nainen vaan on rehellinen...ja miksi ei olisi eihän sillä ole mitään menetettävää!

Alkuperäinen kirjoittaja SOITA JO!:
Voimia, ap! Ehdottomasti SOITA sille naiselle, ei mitään viestejä jotta sillä ei ole aikaa miettiä vastauksia, vaan yllätät puhelimella niin vastaa spontaanisti. Minä tein niin, enkä kadu. En kyllä tajua vieläkään miten pysyin coolina ja ystävällisenä.

Itse olin siis tuossa tilanteessa. Mies ei myöntänyt mitään, huutoa tuli kun vain kysyin naisen numerosta puhelimessa. Eli erään naisen nro ja puheluita puhelimessa yön jälkeen, jolloin oli muka "kaverilla" yötä. Alennuin soittamaan naiselle, ja sain juuri mitä halusin. Ehdottomasti OLE YSTÄVÄLLINEN, älä syytä tätä naista mistään vaan mukamas pyydä apua!

Minä soitin naiselle, esittelin itseni ja sanoin, että "Eihän sulla tietenkään ole mitään velvollisuutta mulle mitään kertoa, mutta tiedän että teillä jotain peliä on ollut ja olette soitelleet ja haluaisin sulta kuulla että haluatko jotain enemmän tästä jutusta kuin mitä teillä oli?"

Enhän siis tiennyt että mitään oli ollut, epäilin vain. Nainen olis voinut sanoa että mitä hemmettiä mä horisen, ettei hän tiedä mistä puhun... Mutta nainen vastasi että ei halua mitään enää, että se oli vain se känninen PARIN PÄIVÄN juttu. Menin ihan sanattomaksi, mutta sain pokan pidettyä. En edelleenkään tiennyt olivatko naineet (ja jälkeen päin ajatellen mitä ihmeen väliä sillä enää oli), joten kysyin että oliko mulla syytä huoleen, että onko hän varma ettei ole sukupuolitauteja. Tähän nainen olis voinut vastata vaikka haukkumalla mut lyttyyn, jos eivät olis naineet. Mutta vastas, että hänellä ei mitään tauteja ole ja ystävällisesti tiedusteli onko MUN MIEHELLÄ tauteja. Eli tuosta tuli viimeistään selväksi. Sitten kertoi että luuli meidän eroavan (??) ja että mies on kuulemma muuttamassa pois meiltä. Eipä ollut mies mulle tuollaisista mitään kertonut, eli valehdellut ukkomiehille tyypilliseen tapaan ällöttävää vonkaustarinaa.

Mies tuli kotiin, olin jo pakannut sen kamat, vaadin avaimet, ja sanoin että kuulin "Sannalta" että olet muuttamassa pois kun meillä on erokin tulossa. Parkui ja katui ja parkui, mutta anteeksi en antanut. Onneksi. Nyt ihana mies jonka tekemisiä ei tarvitse agenttina selvitellä. Onneks soitin sen puhelun ja pääsin kuspäästä eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja ihij:
En mäkään hyväksyisi kaveriksi sellasta, jonka kanssa olisin pettänyt puolisonai. Siinä on aina riskinsä. Toinen eukko voi olla takertuvaa sorttia ja miehesi pelkää, että eukko voi suutuspäissään möläyttää jotakin FB:ssa. Pane äijäs selkä seinää vasten!

ajattelinki just tätä, et jos sen takia ei hyväksyny sitä. mies on jotenki aina sitä "inhonnu" niin ihmettelen miksi sitten on pettänyt minua sen kans, siis jos on pettänyt.
se naikkonen on vähän semmonen lutkahtava, vaikka näin en yleensä sanoiskaan. tiiän vaan monia juttuja mitä se on tehny, ja on ennenki vehannu yhden perheellisen miehen kans jonka tiedän. miksipä ei siis vois rikkoa meidänki avioliittoa? :/
pitäis vaan suunnitella sanat jo valmiiksi mitä sanon sille, ettei jää luu kurkkuun niin sanotusti.tai etten ole yhtäkkiä se anteeksipyytelevä osapuoli.

Sano miehellesi rauhallisesti, että soitit tälle naiselle ja hän kertoi kaiken. Sitten sanot, että haluat kuulla miehesi version asiasta ja jos hän valehtelee vielä kerrankin niin et voi enää ikinä luottaa häneen.

On tosi selvää, että jotain on tapahtunut. Itse olen samanlaisessa tilanteessa ollut ja samalla tavalla valehdellut. Miehen reagoinnista sain selville, että oli pettänyt, vaikka oikeasti en naiselle ikinä soittanutkaan.

Ostat prepaid liittymän ja lähetät siitä miehellesi viestin tämän naisen nimissä. Kirjoitat, että vaihdoin numeroa ja tästä lähin minut saa parhaiten kiinni tästä nrosta. T: XXXX Kyselet samalla mitä kuuluu yms.. Katsot mitä mies vastaa, viestin luonteesta saat kyllä selville paljon...

Ja huom! et tarvitse uutta puhelinta, käytät vain välillä prepaid simkorttia puhelimessasi..

Mä kehotan soittamaan, siinä kuulee heti äänestä totuuden. Jos viestität, naisella on aikaa pohtia mitä vastaa ja voi vain vastailla vastakysymyksillä tai kierrellen. Suorassa keskustelussa voi lipsautella asioita joita myöhemmin katuu, kuten totuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Ihana tarina, kun tässä oli onnellinen loppu!

Olet voimakas nainen ja hyvä, että kannustat ap:tä tekemään myös samoin...saapahan sielunrauhan, mikäli se nainen vaan on rehellinen...ja miksi ei olisi eihän sillä ole mitään menetettävää!

Alkuperäinen kirjoittaja SOITA JO!:

Hih, ihan käsitys onnellisesta lopusta että mies käryää pettämisestä ja väittää että ollaan eroamassa... Juu, tiedän että tarkoitit nykytilannettani. Olen tosiaan oikeasti onnellinen että petti ja soitin, koska muuten en olisi tässä tasa-arvoisessa ja toista kunnioittavassa suhteessa. En tajua miten kestin sitä epäilyä ja päin naamaa valehtelua niin kauan. Tuollaisessa suhteessa ei ole hyvää eikä onnellista. Toista pitää kuunnella ja arvostaa.

Toivottavasti oot saanu selvän misä mennää!!

Muutama vuos sit yksis juhannusbileis: emännän ystävä tuli kans (oma liittonsa oli vähä hakuses; mies oli pettäny), me (minä, avo ja lapset ja muita perhetuttuja) oltiin viettämäs juhannusta tän emännän ja isännän luona.

Minä lasten kans ajois nukkuun, avo ja tää emännän tuttu alko pitää heti "peliä", heräsin joskus aamupuolel et ei oo tullu avo viereen, oli tän muijan kaa hiplailemas*; ei ehtiny muuta ku tulin paikalle kyseleen et jokos tuut nukkuun.
(tuttavaperheen äiti oli tullu mun jälkeen nukkuun joskus pari tuntii myöhemmin, ei oikein pystyny nukkuun ku sitä arvelutti tää touhu; oli jo kattellu sitä siitä asti ku mä menin nukkuun).

Yritti vie sit "salaa" (meinaan mies) siinä mun aikana hiplail, mut huomasin ja suutuin.
Et joko toi horatsu lähtee tai me mennää kotio.
(soitin jopa taksin tolle horatsulle, mut oli peruttava ku talon emäntä heräs kans ja sano et ei sitä ajeta pois).

No mä siihen et sit me lähetään, mies suuttu mulle siitä paikasta et mennää sit ku sä kerran mua tollasesta epäilet!!! (Ei tie mitä olis ehtiny tapahtua, jos en olis heränny; kysees kans pikkasen vieraisiin menevä muija).

Perhetuttu sit sai mut "järkiini" et älkää ny vie lähtekö: "anna muksujen nukkua rauhas".
No annoin lasten nukkua, mut äijälle vei autoon patjan "et tos on, ei tarvi tulla viereen"!

Päivällä mies sit ihmetteli ku heräili; "et mikä mul on ku ei muka muista mitä tapahtu.

Ps. Juttu päätty sit niin et horatsu lähti siinä päiväl hiukan ennen ku mun mies heräs ja me jäätiin vie toiseks päiväks (koska lapset tykkäs leikkiä toistensa kans).

Kotio ku päästiin otin asian puheeks; "et toi loukkas mua tosi paljon, et jos vie kerran jäät kiinni tollasista tempuista ni mä lähen lasten kans".

Ei tehny!

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Toivottavasti oot saanu selvän misä mennää!!

Muutama vuos sit yksis juhannusbileis: emännän ystävä tuli kans (oma liittonsa oli vähä hakuses; mies oli pettäny), me (minä, avo ja lapset ja muita perhetuttuja) oltiin viettämäs juhannusta tän emännän ja isännän luona.

Minä lasten kans ajois nukkuun, avo ja tää emännän tuttu alko pitää heti "peliä", heräsin joskus aamupuolel et ei oo tullu avo viereen, oli tän muijan kaa hiplailemas*; ei ehtiny muuta ku tulin paikalle kyseleen et jokos tuut nukkuun.
(tuttavaperheen äiti oli tullu mun jälkeen nukkuun joskus pari tuntii myöhemmin, ei oikein pystyny nukkuun ku sitä arvelutti tää touhu; oli jo kattellu sitä siitä asti ku mä menin nukkuun).

Yritti vie sit "salaa" (meinaan mies) siinä mun aikana hiplail, mut huomasin ja suutuin.
Et joko toi horatsu lähtee tai me mennää kotio.
(soitin jopa taksin tolle horatsulle, mut oli peruttava ku talon emäntä heräs kans ja sano et ei sitä ajeta pois).

No mä siihen et sit me lähetään, mies suuttu mulle siitä paikasta et mennää sit ku sä kerran mua tollasesta epäilet!!! (Ei tie mitä olis ehtiny tapahtua, jos en olis heränny; kysees kans pikkasen vieraisiin menevä muija).

Perhetuttu sit sai mut "järkiini" et älkää ny vie lähtekö: "anna muksujen nukkua rauhas".
No annoin lasten nukkua, mut äijälle vei autoon patjan "et tos on, ei tarvi tulla viereen"!

Päivällä mies sit ihmetteli ku heräili; "et mikä mul on ku ei muka muista mitä tapahtu.

Ps. Juttu päätty sit niin et horatsu lähti siinä päiväl hiukan ennen ku mun mies heräs ja me jäätiin vie toiseks päiväks (koska lapset tykkäs leikkiä toistensa kans).

Kotio ku päästiin otin asian puheeks; "et toi loukkas mua tosi paljon, et jos vie kerran jäät kiinni tollasista tempuista ni mä lähen lasten kans".

Ei tehny!

Aika surullinen ihminen olet. Uhkasit: "jos vie kerran jäät kiinni tollasista tempuista ni mä lähen lasten kans". ELI SAA TEHDÄ MITÄ VAIN KUNHAN EI JÄÄ KIINNI TUOLLAISESTA. Ei ole tehnyt sitä juu. Mutta ihan varmasti tekee sun selkäsi takana. Ei tuollaiset miehet muutu.