ahistaa..epäilen miehen pettäneen, ja tunnen toisenki osapuolen mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja gh:
no... aika oudoltahan tuo kuulostaa. Ja jotenkin pisti silmään tuo facebookissa ohittaminenkin, en ole siellä ite mutta ymmärtääkseni ei tarvi mitään verivaloja tehdä jos siellä jonkun kaveriks hyväksyy...ja miksei se saisi "tietää sen elämästä mitään..." Siis saitko suoraa vastausta siihen miksi miehellä on sen naisen numero??

niin pisti minunki silmään heti että mitä sanoo asiasta..ja koko ajan tunnustelen joka sanaa että jos jotaki livahtais sieltä..enkä saanu mitään vastausta siihen miksi se numero oli sillä ees..joskus se kyllä toimii kuskina, mutta luulen että nyt on jotaki muutaki..

Miten sä alennut siihen ettet saa mitään vastausta???? Mä en ois jättäny asiaa siihen ennen kuin jonkinlainen selitys olis tullu. Tai viimeisinä sanoina olisin näyttäny ovea jos ei sen verran kunnioitusta omaa perhettä kohtaa ole että jättää asiat selvittämättä. Nyt kova kovaa vastaan! Muuten sä olet sen sylkykuppina lopun elämääs jos päästät kuin koiran veräjästä.

Jossun miehes on käyttäynyt noin kun se on , sulla on oikeus saada tietää mitä on tapahtunut, sulta kuuluu pyytää anteeksi .Niin kauan kun sulla on paha olo asian takia ,sulla todellakin on oikeus vaatia kunnon selitys . Sen jälkeen katotte onko teillä mahdollisuutta jatkaa eteenpäin, joskus jatketaan joskus ei , luottamus voidaan rakentaa uudelleen toki se vaatii molemmilta töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Noloa on mielestäni, jos siltä naiselta lähdet asiaa tivailemaan. Minä en lähtis ainakaan keltään ulkopuoliselta kyselemään meidän parisuhteen tilaa.

Oletko ap miettinyt, että voiko miehesi sanoa mitään jotta nuo epäilykset hälvenisivät mielestäsi? Jos olet jo vakuuttunut miehen epäilyttävistä hommista, niin eihän hän voi mitenkään vakuttaa sinua enää ettei olisi mitään tapahtunut. Epäilys itää loputtomiin ja syö sinun mielenrauhaasi. Luulen että vaikka se nainenkin sanoisi ettei olisi mitään tapahtunut, niin sitäkään et voisi uskoa.

Oliko tuo numero varmasti sen naisen, kokelitko? Oletko varma, että on kyse pettämisestä, mistä tiedät vaikka olisi ollut joku kaverien pelleily tai mikä tahansa muu selitys? Loppujen lopuksi on kyse siitä, että luotatko mieheesi? Et taida, koska olet hänen puhelintaan selaillut omin lupinesi ja tulkitset hänen pyykkejään.

En tiedä onko miehesi pettänyt vai ei, mutta jos aiot joskus saada mielenrauhan itsellesi niin on sinun tuo tilanne käsiteltävä. Epäilyt on ratkaistava johonkin suuntaan. Jos mies on pettänyt niin sitten joko annat anteeksi tai lähdet. Jos ei ole niin sinun on sitten hyväksyttävä se ja lakattava epäilemästä. Epäilykset ja luottamuksen puuttuminen parisuhteesta tappavat parhaankin suhteen lopulta.

oli naisen numero, tarkistin asian ja sama numero näky olevan facebookin tiedoissaki..
mielenrauhan haluaisinki, mutta empä sitä voi saada ennenku tiedän totuuden varmasti.
enkä ole "kyylännyt" niitä pyykkejä mutta pisti silmään kun paita oli siinä pyykkikorissa just niin että huomasin sen.. ja puhelimen tutkiminen ei ole oikein, mutta siihen pitää joskus turvautua..
enkä oikeen keksi mitään muuta kuin se naiselta kysyminen, jos meinaan asiaan jonku selvyyden saada.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jossun miehes on käyttäynyt noin kun se on , sulla on oikeus saada tietää mitä on tapahtunut, sulta kuuluu pyytää anteeksi .Niin kauan kun sulla on paha olo asian takia ,sulla todellakin on oikeus vaatia kunnon selitys . Sen jälkeen katotte onko teillä mahdollisuutta jatkaa eteenpäin, joskus jatketaan joskus ei , luottamus voidaan rakentaa uudelleen toki se vaatii molemmilta töitä.[/quo
tajuaispa mieski tuon..

eikö kukaan ole sitä mieltä että voisin tältä naikkoselta totuuden kaivaa jotenki..? mieheltä en sitä kuitenkaan tule saamaan. se ei koskaan tunnusta.
joku vinkki miten vois fiksusti asiasta puhua naisen kans..

Kyllä mä oon sitä mieltä että tää on sun ja sun miehen välinen asia. Ittes teet naurun alaiseks jos alat siltä naiselta asiaa tinkaamaan. Luultavasti se nainen kertois sun miehelle ja sitte se vasta sut haukkuiski.

Alkuperäinen kirjoittaja No ei:
Kyllä mä oon sitä mieltä että tää on sun ja sun miehen välinen asia. Ittes teet naurun alaiseks jos alat siltä naiselta asiaa tinkaamaan. Luultavasti se nainen kertois sun miehelle ja sitte se vasta sut haukkuiski.

no niin...sitä minäki vähän pelkään että se kertois, mutta ei sillä kyllä ole miehen uutta nroa eikä mitään yhteyttä missä vois kertoa..paitsi joskus jos sattuvat taas näkemään.. :/
täytyy kai sitten vaan kestää sitä mykkäkoulua ja kaivella asia pinnalle miehen kans..vaikka siitä en varmasti mitään hyödy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no niin...sitä minäki vähän pelkään että se kertois, mutta ei sillä kyllä ole miehen uutta nroa eikä mitään yhteyttä missä vois kertoa..paitsi joskus jos sattuvat taas näkemään.. :/
täytyy kai sitten vaan kestää sitä mykkäkoulua ja kaivella asia pinnalle miehen kans..vaikka siitä en varmasti mitään hyödy.

Mistäs sitä tiiät, vaikka oiskin jo uusi numero? Mieheshän on jo valehdellut sulle, niin mistä tiiät vaikka olisi vähän fiksummin laittanut nyt kännykkään sen nimen tai vaikka päntännyt numeron ulkoo...?

Oikeasti tekee pahaa, että jotkut antaa sotkea itseään kaikenmaailman sikojen kanssa, kun eivät edes vaadi kunnon keskustelua aiheesta vaan antaa toisen jäädä mykkäkoulu tasolle. Menkää parisuhdeneuvontaan tai jonnekin. Mykkäkoulu on yksi vallan käyttömuoto!

Alkuperäinen kirjoittaja PSI:

Mistäs sitä tiiät, vaikka oiskin jo uusi numero? Mieheshän on jo valehdellut sulle, niin mistä tiiät vaikka olisi vähän fiksummin laittanut nyt kännykkään sen nimen tai vaikka päntännyt numeron ulkoo...?

Oikeasti tekee pahaa, että jotkut antaa sotkea itseään kaikenmaailman sikojen kanssa, kun eivät edes vaadi kunnon keskustelua aiheesta vaan antaa toisen jäädä mykkäkoulu tasolle. Menkää parisuhdeneuvontaan tai jonnekin. Mykkäkoulu on yksi vallan käyttömuoto!

no enhän kyllä voikkaan olla 100% varma etteikö olis uutta nroa..no otanko minä ittiä sitten illalla niskasta kiini ja vaadin mieheltä selvitystä asiaan vaikka asiasta on jo niin pitkä aika??? ku mies tulee kotia ni sitten voisin taas yrittää.inhottavaa vaan ku lapset on aina lähellä ettei oikeen rauhassa saa riieltyä asiasta.
siksikkään en ole nyt jaksanu asiaa nostaa enää pinnalle, kun meiän kireähköt välit vaikuttaus varmaan jo ainaki vanhempaan lapseen. toinen on vielä aika vauva..7kk.
joo, yleisin vastaus kaikkeen mitä kysyn on jaa. mieheltä. jos sanon että mulla on paha olla tämän takia ni se sanoo vaan jaa. ei mitään muuta..kauan on jo tuntunu että ehkä se ei rakasta minua enää oikiasti, vaikka niin sanooki. mutta taas yleensä se on ollu ihan mukava ja huumorintajunen ihminen..

no enhän kyllä voikkaan olla 100% varma etteikö olis uutta nroa..no otanko minä ittiä sitten illalla niskasta kiini ja vaadin mieheltä selvitystä asiaan vaikka asiasta on jo niin pitkä aika??? ku mies tulee kotia ni sitten voisin taas yrittää.inhottavaa vaan ku lapset on aina lähellä ettei oikeen rauhassa saa riieltyä asiasta.
siksikkään en ole nyt jaksanu asiaa nostaa enää pinnalle, kun meiän kireähköt välit vaikuttaus varmaan jo ainaki vanhempaan lapseen. toinen on vielä aika vauva..7kk.
joo, yleisin vastaus kaikkeen mitä kysyn on jaa. mieheltä. jos sanon että mulla on paha olla tämän takia ni se sanoo vaan jaa. ei mitään muuta..kauan on jo tuntunu että ehkä se ei rakasta minua enää oikiasti, vaikka niin sanooki. mutta taas yleensä se on ollu ihan mukava ja huumorintajunen ihminen..

Voit itse päättää mitä haluat tehdä elämässäsi. Tosi on, ettei mies ainakaan tekstin perusteella paljoakaan välitä sun mielipiteistäsi tai edes pahasta olosta tai sitten mies ei vaan kykene/vaivaannu sitä näyttämään mitenkään. Mitä kaeummin annat tuollaisen käytöksen vain olla, niin sitä kauemmin sitä tulet myös itsellesi saamaan. Tiedä, vaikka jossain vaiheessa sulle tulee isompikin kriisi esim. syöpä tjms. ja mies sitten vaan kohauttaa olkapäällä, että "jaa".

Itse en vaan sietäisi tuollaista käytöstä. Kunnioitus toista kohtaan pitäisi olla ja edes hieman ajatusta, että voisi tehdä toisen eteen jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja PSI:

Voit itse päättää mitä haluat tehdä elämässäsi. Tosi on, ettei mies ainakaan tekstin perusteella paljoakaan välitä sun mielipiteistäsi tai edes pahasta olosta tai sitten mies ei vaan kykene/vaivaannu sitä näyttämään mitenkään. Mitä kaeummin annat tuollaisen käytöksen vain olla, niin sitä kauemmin sitä tulet myös itsellesi saamaan. Tiedä, vaikka jossain vaiheessa sulle tulee isompikin kriisi esim. syöpä tjms. ja mies sitten vaan kohauttaa olkapäällä, että "jaa".

Itse en vaan sietäisi tuollaista käytöstä. Kunnioitus toista kohtaan pitäisi olla ja edes hieman ajatusta, että voisi tehdä toisen eteen jotain.
Kiitos kannustavista sanoista! toivottavasti saan asialle tehtyä jotaki ennenku menetän järkeni..

Kiitos kannustavista sanoista! toivottavasti saan asialle tehtyä jotaki ennenku menetän järkeni..

Tee se ihmeessä! Ei kannata vaan alistua kaikkeen mahdolliseen sontaan vain siksi, että kulissit pysyy kasassa, jos sun oma mielessä on kaikki muu kuin ok:sti asiat.

VOimia ja tsemppiä ja tule ilmoittamaan miten kävi!

En mäkään hyväksyisi kaveriksi sellasta, jonka kanssa olisin pettänyt puolisonai. Siinä on aina riskinsä. Toinen eukko voi olla takertuvaa sorttia ja miehesi pelkää, että eukko voi suutuspäissään möläyttää jotakin FB:ssa. Pane äijäs selkä seinää vasten!

Alkuperäinen kirjoittaja ihij:
En mäkään hyväksyisi kaveriksi sellasta, jonka kanssa olisin pettänyt puolisonai. Siinä on aina riskinsä. Toinen eukko voi olla takertuvaa sorttia ja miehesi pelkää, että eukko voi suutuspäissään möläyttää jotakin FB:ssa. Pane äijäs selkä seinää vasten!

ajattelinki just tätä, et jos sen takia ei hyväksyny sitä. mies on jotenki aina sitä "inhonnu" niin ihmettelen miksi sitten on pettänyt minua sen kans, siis jos on pettänyt.
se naikkonen on vähän semmonen lutkahtava, vaikka näin en yleensä sanoiskaan. tiiän vaan monia juttuja mitä se on tehny, ja on ennenki vehannu yhden perheellisen miehen kans jonka tiedän. miksipä ei siis vois rikkoa meidänki avioliittoa? :/
pitäis vaan suunnitella sanat jo valmiiksi mitä sanon sille, ettei jää luu kurkkuun niin sanotusti.tai etten ole yhtäkkiä se anteeksipyytelevä osapuoli.

ajattelinki just tätä, et jos sen takia ei hyväksyny sitä. mies on jotenki aina sitä "inhonnu" niin ihmettelen miksi sitten on pettänyt minua sen kans, siis jos on pettänyt.
se naikkonen on vähän semmonen lutkahtava, vaikka näin en yleensä sanoiskaan. tiiän vaan monia juttuja mitä se on tehny, ja on ennenki vehannu yhden perheellisen miehen kans jonka tiedän. miksipä ei siis vois rikkoa meidänki avioliittoa? :/
pitäis vaan suunnitella sanat jo valmiiksi mitä sanon sille, ettei jää luu kurkkuun niin sanotusti.tai etten ole yhtäkkiä se anteeksipyytelevä osapuoli.[/quote]

Meilläkin mies aikoinaan osoitti halveksuntansa yhtä tuttavaani kohtaan ja oikeasti kuvittelin, että mieheni kyseistä naista inhosi.

Sitten tulikin kova isku vasten kasvoja, kun selvisi, että miehelläni on suhde kyseiseen naiseen.
Oliko tuo "inhoaminen" jonkinlainen salailukeino sitten...

Ja jos pettämistä todellakin epäilet ja haluat ottaa yhteyttä tähän naiseen, niin ota asia esille ystävälliseen sävyyn.
Sano että toivot hänen kertovan totuuden.
Voit kenties vähän valehdellakin ja sanoa, että olet harkinnut miehestäsi eroa, joten jos heillä on ollut suhde, nainen auttaa sinua pääsemään miehestä helpommin eroon.
Esität "bestistä" ja kerrot, että miehesi on syyttävään sävyyn puhunut tästä oletetusta sivusuhteen naisesta.
Voit myös sanoa olevasi huojentunut jos tämä asia ratkeaisi nyt.
Älä missään nimessä syytä tätä toista naista mistään. Mutta älä syytä miestäkään suoraan.

Jos miehesi sinulle avautuu siitä että olit yhteydessä tähän naiseen, niin eikö se kerro sitten kaiken? Jos miehesi ei kerran naista voi "sietää", eikä edes kaverikseen ole fb:ssä hyväksynyt, niin miksi he ovat jutelleet näin henkilökohtaisesta asiasta keskenään?

Mieti nyt kuitenkin ensin, että miten tämä pettäminen sitten muuttaisikaan elämäänne?
Jos et kuitenkaan miehestä eroaisi, niin miksi asia pitäisi saada selville?
Jos taasen olisit valmis eroamaan joka tapauksessa, niin sitten vasta suosittelen ottamaan kyseiseen naiseen yhteyttä ja selvittämään tämän sotkun.

Voimia kuitenkin tulevaan, sitä tarvitset :)

mä tekisin niin että kun mies on kotona puhelimen vieressä ja itse koneella,nii laittasin viestiä onlinessa tälle tytsylle ja sanoisin että mies kerto pettäneensä sun kanssa ja lähti just jonnekki.ihan varmaa tää tytsy soittas heti miehelle..siitä olis hyvä alkaa!

mä tekisin niin että kun mies on kotona puhelimen vieressä ja itse koneella,nii laittasin viestiä onlinessa tälle tytsylle ja sanoisin että mies kerto pettäneensä sun kanssa ja lähti just jonnekki.ihan varmaa tää tytsy soittas heti miehelle..siitä olis hyvä alkaa!

Mutta jos pettämistä ei ole oikeasti tapahtunut, niin silloin ap on ainut, joka on valehdellut...

Alkuperäinen kirjoittaja veksi:

Mutta jos pettämistä ei ole oikeasti tapahtunut, niin silloin ap on ainut, joka on valehdellut...

mutta saapahan mielenrauhan =)

Alkuperäinen kirjoittaja pinpin:
pitäis vaan suunnitella sanat jo valmiiksi mitä sanon sille, ettei jää luu kurkkuun niin sanotusti.tai etten ole yhtäkkiä se anteeksipyytelevä osapuoli.

Meilläkin mies aikoinaan osoitti halveksuntansa yhtä tuttavaani kohtaan ja oikeasti kuvittelin, että mieheni kyseistä naista inhosi.

Sitten tulikin kova isku vasten kasvoja, kun selvisi, että miehelläni on suhde kyseiseen naiseen.
Oliko tuo "inhoaminen" jonkinlainen salailukeino sitten...

Ja jos pettämistä todellakin epäilet ja haluat ottaa yhteyttä tähän naiseen, niin ota asia esille ystävälliseen sävyyn.
Sano että toivot hänen kertovan totuuden.
Voit kenties vähän valehdellakin ja sanoa, että olet harkinnut miehestäsi eroa, joten jos heillä on ollut suhde, nainen auttaa sinua pääsemään miehestä helpommin eroon.
Esität "bestistä" ja kerrot, että miehesi on syyttävään sävyyn puhunut tästä oletetusta sivusuhteen naisesta.
Voit myös sanoa olevasi huojentunut jos tämä asia ratkeaisi nyt.
Älä missään nimessä syytä tätä toista naista mistään. Mutta älä syytä miestäkään suoraan.

Jos miehesi sinulle avautuu siitä että olit yhteydessä tähän naiseen, niin eikö se kerro sitten kaiken? Jos miehesi ei kerran naista voi "sietää", eikä edes kaverikseen ole fb:ssä hyväksynyt, niin miksi he ovat jutelleet näin henkilökohtaisesta asiasta keskenään?

Mieti nyt kuitenkin ensin, että miten tämä pettäminen sitten muuttaisikaan elämäänne?
Jos et kuitenkaan miehestä eroaisi, niin miksi asia pitäisi saada selville?
Jos taasen olisit valmis eroamaan joka tapauksessa, niin sitten vasta suosittelen ottamaan kyseiseen naiseen yhteyttä ja selvittämään tämän sotkun.

Voimia kuitenkin tulevaan, sitä tarvitset :)

juuri näin haluaisin sen tapahtuvan! sinä puit sanoiksi sen nyt. ja juolahti tuokin mieleen että jos alan keskustelemaan tämän naikkosen kans asiasta ja mies yhtäkkiä tietäiski sen, niin siinähän se vastaus jo oliski. sittempä tietäisin, että yhteydessä ovat.
en tiiä miten sen kestän jos totuus on että pettänyt on, mutta sen tiedän että ei tämäkään ole hyvä jos mietin jatkuvasti. olen jo melkeen asennoitunu siihen että se on todellaki pettäny, niin ei se ehkä niin kova järkytys olis, tai olis järkytys mutta olisin osannu jo oottaa sitä.
kuitenki luulen että nainen ehkä valehtelee myös kun ei uskalla myöntää tapahtunutta..tänäänki olis ollu hyvä sauma kun se oli aika kauan facebookissa, mutta ei rohkeus riittäny :/

[/quote]

Alkuperäinen kirjoittaja veksi:

en missään nimessä sillon halua keskustella naisen kans asiasta ( tai kirjotella ) ku mies on kotona. siitä ei tulis mitään. haluan oman rauhan siihen sanojen miettimiseen..

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Jos olet tämän väliajan kuitenkin jatkanut miehesi kanssa normaalisti niin oletko miettinyt mitä tapahtuu sitten kun saat totuuden selville? Jätätkö miehen? Tai siis haluatko todella tietää mitä on tapahtunut jos olet kuitenkin pystynyt tämän loppukesän elämään miehen kanssa normaalia arkea?

Tiedät jo nyt että miehesi on valehdellut sinulle ko. naista koskevassa asiassa, joten jotakin salattavaa hänellä varmasti on.

ö öö öv t,

Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Jos olet tämän väliajan kuitenkin jatkanut miehesi kanssa normaalisti niin oletko miettinyt mitä tapahtuu sitten kun saat totuuden selville? Jätätkö miehen? Tai siis haluatko todella tietää mitä on tapahtunut jos olet kuitenkin pystynyt tämän loppukesän elämään miehen kanssa normaalia arkea?

Tiedät jo nyt että miehesi on valehdellut sinulle ko. naista koskevassa asiassa, joten jotakin salattavaa hänellä varmasti on.

ö öö öv t,

????