Päivitystä tähän...Oli ihana äitienpäivä, kerroin miehelle, että olen yllätysraskaana, niin se...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a r i e l
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaisiko ap:
Että onko sitä kondomia käytetty joka ikisessä yhdynnässä alusta loppuun asti? Epäilen vahvasti mitään "ylläriä".

On kyllä. Selvitin tuossa juuri, että kondomin varmuus on kuulemma 90% luokkaa...
Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...

kortsu on 100% varma,jos ei mene rikki. Rikkimenon huomaa,kai? No,epäolennaista,ku vahinko jo tapahtunut. Voimia! Asiat järjestyy! Lapsen pidät ja mies mukana,jos asiaan sopeutuu,helppoa.

Näin. Kortsu on OIKEIN käytettynä 97-98% luotettava.
Turha tässä tosiaan on huudella, mutta jos lapsi ei oikeasti ole tervetullut, kannattaa ehkäisyä käyttää oikein. Ei vain vähän sinne päin.

Ihan vain siis lapsen parasta ajatellen.

Teillähän on ihan "sairas" suhde; miten kestät väitteet ettei lapsi ole miehesi tms.?? Kyllä laittaisin ukon jäähylle tai lähtisin itse joksikin aikaa miettimään elämän perusasioita.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Teillähän on ihan "sairas" suhde; miten kestät väitteet ettei lapsi ole miehesi tms.?? Kyllä laittaisin ukon jäähylle tai lähtisin itse joksikin aikaa miettimään elämän perusasioita.

Jep.
Lähdinkin siskon luo yöksi eilen.

Yhteistyössä