Päivitystä tähän...Oli ihana äitienpäivä, kerroin miehelle, että olen yllätysraskaana, niin se...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a r i e l
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja aaa:
Ihan by the way, missäpäin asutte?
Miehesi käyttäytyy kyllä kuin idiootti kaikella tapaa. Sairaana toki se sairauskin tekee osansa mutta silti. Mitä järkeä olisi tehdä abortti kun kuitenkin asiat pohjimmiltaan teillä pielessä.
Mikä lääkäri sanoi ettei hormooni sovi ja miksi?

En mä viitsi kertoa, sori. =)

Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:
Miehesi käyttäytyy kyllä kuin idiootti kaikella tapaa. Sairaana toki se sairauskin tekee osansa mutta silti. Mitä järkeä olisi tehdä abortti kun kuitenkin asiat pohjimmiltaan teillä pielessä.

Eiku joo sillä on tytär eli ei ole eräs sairas mental-tapaus tuttavapiiristäni joka on vaarallinen ja hänellä juuri tuon tyyppinen sairaus. Hän esittää ihan normaalia ja manipuloi, uusi nainen kierrossa.
Mutta vastaatko noihin muihin kysymyksiin?

Itse viime viikolla huomasin että menkat myöhässä.Ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä,kun pillerit mies on kieltänyt,kun menee mulla nuppi sekaisin niistä.

Sanoin miehelle että saatan olla raskaana niin alkoi huutamaan ja vittuilemaan,kun en käytä ehkäisyä ja en ole kortsuja ostanu,mies kun ei voi niitä itse ostaa ja huolehtia.
Mikä minä olen ainoastaan huolehtimaan ehkäisystä,kai se toinenkin voisi huolehtia jos kerran mieli tekee puuhailla.

No menkat alkoi ja mulla pitäisi kortsut ostaa miehelle joka kieltää pillerien syönnin,siinäpähän miettiköön mistä ilkeää ostaa jos mielii saada.

Eiku joo sillä on tytär eli ei ole eräs sairas mental-tapaus tuttavapiiristäni joka on vaarallinen ja hänellä juuri tuon tyyppinen sairaus. Hän esittää ihan normaalia ja manipuloi, uusi nainen kierrossa.

Tromboosia suvussa, ei suositella minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä.
Ihan mielenkiinnosta, missä tämä sinun tapauksesi asuu ja montako lasta hänellä on`?

Alkuperäinen kirjoittaja aivan joo:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jaa teillä jo yksi ylläri.. et sitten vahingosta viisastuneena osannut ehkäistä paremmin.

jaa, että se on niinkun naisen velvollisuus ehkäistä jos mies ei halua lapsia? munat vittuun semmoselta äijältä joka ei kykene ees kantamaan vastuutaan. jos niitä lapsia ei mies halua niin hankkii sterilisaation niin ei tuu ylläreitä. ja jos tulee niin sittenhän voi aina erota koska vaimo on käyny vieraissa.

vituttaa se, että naista syyllistetään aina tämmösessä tapauksessa vaikkei tiedetä taustoista hevon paskaakaan! :kieh:
Noin niin kuin ronskisti ilmaistuna niin sinnehän ne munat män, kun raskaaksi kerran tuli vaimoke.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse viime viikolla huomasin että menkat myöhässä.Ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä,kun pillerit mies on kieltänyt,kun menee mulla nuppi sekaisin niistä.

Sanoin miehelle että saatan olla raskaana niin alkoi huutamaan ja vittuilemaan,kun en käytä ehkäisyä ja en ole kortsuja ostanu,mies kun ei voi niitä itse ostaa ja huolehtia.
Mikä minä olen ainoastaan huolehtimaan ehkäisystä,kai se toinenkin voisi huolehtia jos kerran mieli tekee puuhailla.

No menkat alkoi ja mulla pitäisi kortsut ostaa miehelle joka kieltää pillerien syönnin,siinäpähän miettiköön mistä ilkeää ostaa jos mielii saada.

Mitä hoota sä teet tollaen miehen kaa???? :o

Ariel taitaa nyt kuitenkin olla ihan vain provonikki. Jos ei, niin sitten vähintäänkin jonkin verran yksinkertainen ihminen, joka tarvitsee apua ja sterilisaation, samoin kuin miehensä.

Alkuperäinen kirjoittaja loistavaa:
Ariel taitaa nyt kuitenkin olla ihan vain provonikki. Jos ei, niin sitten vähintäänkin jonkin verran yksinkertainen ihminen, joka tarvitsee apua ja sterilisaation, samoin kuin miehensä.

Painupa huutelmaan provojasi muualle, tai jätä ketju väliin, kiitos.
Mulle henk koht ei ole ongelma että lapsi on tulossa, vaikka meille se sitä onkin.
hormonaalinen ehkäisy ei mulle sovi ja mies ei halua sterilisaatiota.

Tromboosia suvussa, ei suositella minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä.
Ihan mielenkiinnosta, missä tämä sinun tapauksesi asuu ja montako lasta hänellä on`?

Valitettavasti mä taas en uskalla sanoa sillä pelkään että sen ex-naisystävä joutuu ongelmiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vastaisiko ap:
Että onko sitä kondomia käytetty joka ikisessä yhdynnässä alusta loppuun asti? Epäilen vahvasti mitään "ylläriä".

On kyllä. Selvitin tuossa juuri, että kondomin varmuus on kuulemma 90% luokkaa...
Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...

kortsu on 100% varma,jos ei mene rikki. Rikkimenon huomaa,kai? No,epäolennaista,ku vahinko jo tapahtunut. Voimia! Asiat järjestyy! Lapsen pidät ja mies mukana,jos asiaan sopeutuu,helppoa.

eilen se todettiin ketjussa jo monta kertaa. Tää ketjun aloitus on siis ihan eka kirjoitus tällä nikillään. Oli kyllä "hieman runsaasti" niitä porvoolaisäippäpäiväaloituksia eilen...

Aina ollaan aborttia huutamassa, jossain välissä. Ei elävän tappaminen ole niin yksinkertainen juttu. Toivon ap, että ratkaisu löytyy. Onnea odotukseen ja sinä pärjäät, vaikka ilman miestäkin.

onko miehesi kanssasi rakkaudesta vai olemisen tarpeesta? selvitä ensin suhteesi mieheen ja tee sen jälkeen päätöksiä muista. ei tuo kuitenkaan rakkaudelta tunnu, koska et sä sityä lasta yksin oo alkuun laittanu. vaikka sä sitä kannat ni miehelläs on yhtä suuri vatsuu lapseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
onko miehesi kanssasi rakkaudesta vai olemisen tarpeesta? selvitä ensin suhteesi mieheen ja tee sen jälkeen päätöksiä muista. ei tuo kuitenkaan rakkaudelta tunnu, koska et sä sityä lasta yksin oo alkuun laittanu. vaikka sä sitä kannat ni miehelläs on yhtä suuri vatsuu lapseen.

Eipä taida rakkaudesta ainakaan olla, se näyttää varmistuvan tämän myötä...

Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Ei kyllä oikein ole fiksua käytöstä mieheltäsi!!
Pitäishän sitä jo aikuisen miehen tietää että mikään ehkäisy ei ole 100% ja osata käyttäytyä!!
Se että painuu oman äitin tykö mököttään on pahinta mitä voi tehdä!! Ois ennemmin vaik raivonnu.. ni sillon ois ainaki tienny että jotain tunteita siinä herätti

Ei kun se oli menossa äitinsä luo muutenkin.
Olisi varmasti halunnut raivota, mutta ei tehnyt niin koska tietää että vihaan raivoamista. Eli tavallaan ajatteli myöskin mun tunteinani kun sillä on noita itsehillintävaikeuksia välillä ollut...

noh. meillä oli kyllä ihan yrityksellä aikaan saatu ylläri. oltiin jo luovuttu toivosta et luomuna tässä raskaudutaan joten ylläri se oli miehelle kun testi oli plussa. hän piiloutui tunniksi peiton alle josta kuului välillä vain eih ja voih. sit se aloitti olkkarin rempan ja joi pullon viiniä. viikon päästä oli jo paremmassa kuosissa ja nyt mennään viikolla 10+4 ja silittelee jo mahaa. et eiköhän se siitä.

ainut neuvo jonka voin antaa on anna aikaa ja kun haluaa jutella niin kuuntele kunnolla.

Päivitystä...
Mies on kiukkuinen minulle, väittää ettei lapsi ole hänen ja haluaa isyytestit kun lapsi syntyy.
Aikoo kadota ja hyljätä kaikki lapsensa. Sillä on todellisuudentaju nyt jossain ihan metsässä.
Huolestuttaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Vastaisiko ap:
Että onko sitä kondomia käytetty joka ikisessä yhdynnässä alusta loppuun asti? Epäilen vahvasti mitään "ylläriä".

On kyllä. Selvitin tuossa juuri, että kondomin varmuus on kuulemma 90% luokkaa...
Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...

kortsu on 100% varma,jos ei mene rikki. Rikkimenon huomaa,kai? No,epäolennaista,ku vahinko jo tapahtunut. Voimia! Asiat järjestyy! Lapsen pidät ja mies mukana,jos asiaan sopeutuu,helppoa.

Ihan vaan sivuhuomautuksena, että mulle on useampikin lääkääri todennut, että kondomi ei ole ehkäisykeino. Luotettavuus siis aika heikko. Itse olen tullut raskaaksi kolme kertaa kondomin "petettyä". Eikä huomattu rikkoutumista tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vimma:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Ei kyllä oikein ole fiksua käytöstä mieheltäsi!!
Pitäishän sitä jo aikuisen miehen tietää että mikään ehkäisy ei ole 100% ja osata käyttäytyä!!
Se että painuu oman äitin tykö mököttään on pahinta mitä voi tehdä!! Ois ennemmin vaik raivonnu.. ni sillon ois ainaki tienny että jotain tunteita siinä herätti

Ei kun se oli menossa äitinsä luo muutenkin.
Olisi varmasti halunnut raivota, mutta ei tehnyt niin koska tietää että vihaan raivoamista. Eli tavallaan ajatteli myöskin mun tunteinani kun sillä on noita itsehillintävaikeuksia välillä ollut...

noh. meillä oli kyllä ihan yrityksellä aikaan saatu ylläri. oltiin jo luovuttu toivosta et luomuna tässä raskaudutaan joten ylläri se oli miehelle kun testi oli plussa. hän piiloutui tunniksi peiton alle josta kuului välillä vain eih ja voih. sit se aloitti olkkarin rempan ja joi pullon viiniä. viikon päästä oli jo paremmassa kuosissa ja nyt mennään viikolla 10+4 ja silittelee jo mahaa. et eiköhän se siitä.

ainut neuvo jonka voin antaa on anna aikaa ja kun haluaa jutella niin kuuntele kunnolla.

Minkäs teet, kun toinen syyttää paskaksi juonittelijaksi, sanoo ettei tunne mitään enää, ei välitä mistään.

Voi mun äidin sydän meni palasiksi eilen, kun näin pojan ilmeen kun mies ei antanut iltasuukkoa pienelle vaikka toinen pyysi.
Tuli kyllä antamaan sitten kun pyysin häntä antamaan iltasuukon.

Poika oli aivan hämillään, että miksi isi ei halaa ja anna suukkoa. :'(

Mä olen niin rikki tuon miehen toimista, tainnut olla vuosikausia jo...

Yhteistyössä