E
eri näkökanta
Vieras
Ja kuka tässä on sitten se kärsijä? No se syntyvä lapsi joka on tulossa vallan omituiseen perhekuvioon... Miks ihmeessä hänen pitäs vanhempiensa "huolimattomuus" maksaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eri näkökanta:Ja kuka tässä on sitten se kärsijä? No se syntyvä lapsi joka on tulossa vallan omituiseen perhekuvioon... Miks ihmeessä hänen pitäs vanhempiensa "huolimattomuus" maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja fsda:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Päivitystä...
Mies on kiukkuinen minulle, väittää ettei lapsi ole hänen ja haluaa isyytestit kun lapsi syntyy.
Aikoo kadota ja hyljätä kaikki lapsensa. Sillä on todellisuudentaju nyt jossain ihan metsässä.
Huolestuttaa...
No ohhoh. Onko sun miehesi päästään ihan "terve"? Ja tuo ei ollut mitään v.ttuilua, vaan mietin, että onko miehelläsi myös psyykkisiä ongelmia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse viime viikolla huomasin että menkat myöhässä.Ollaan menty keskeytetyllä yhdynnällä,kun pillerit mies on kieltänyt,kun menee mulla nuppi sekaisin niistä.
Sanoin miehelle että saatan olla raskaana niin alkoi huutamaan ja vittuilemaan,kun en käytä ehkäisyä ja en ole kortsuja ostanu,mies kun ei voi niitä itse ostaa ja huolehtia.
Mikä minä olen ainoastaan huolehtimaan ehkäisystä,kai se toinenkin voisi huolehtia jos kerran mieli tekee puuhailla.
No menkat alkoi ja mulla pitäisi kortsut ostaa miehelle joka kieltää pillerien syönnin,siinäpähän miettiköön mistä ilkeää ostaa jos mielii saada.
Alkuperäinen kirjoittaja ketju nousee:mites ap, luin i h a n ko ko ke t j u n
eikä löytynyt tietoa - miten pitkällä tuo raskautesi on eli voiko vielä keskeyttää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Alkuperäinen kirjoittaja ketju nousee:mites ap, luin i h a n ko ko ke t j u n
eikä löytynyt tietoa - miten pitkällä tuo raskautesi on eli voiko vielä keskeyttää![]()
Menkkojen mukaan rv 7 alkoi juuri.
Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Alkuperäinen kirjoittaja fsda:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Sanotaan näin, että kovia elämässään kokenut.
Nyt kyllä todella taidetaan tarvita keskusteluapua, riippumatta siitä jatketaanko yhdessä tai erikseen...
Ok, se varmasti osaltaan selittää tuota reaktiota. Mielestäni sulla on ihanan rauhallinen ja järkevä asenne (ainakin se tuntuu siltä näin viestien perusteella). Keskusteluapu jonkun ulkopuolisen ammattilaisen kanssa varmaan antaisi perspektiiviä tilanteeseen ja ainakin siinä sitten saa selvitettyä omia ajatuksiaan. Toivottavasti miehesi suostuu tuon keskusteluavun hankkimiseen ja jos ei suostu, niin hanki sitä ehdottomasti ainakin itsellesi. Voimia kinkkiseen tilanteeseen! :hug:
Ei tässä muutakaan voi, kuin suhtautua rauhallisesti, kun toinen ei sitä ole.
Mulla ei ole miehenä turvallista järkähtämätöntä miestä. Mun tarvitsee olla sitä itse.
Alkuperäinen kirjoittaja Ajattelisit muutakin kuin itseäsi:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Alkuperäinen kirjoittaja fsda:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Sanotaan näin, että kovia elämässään kokenut.
Nyt kyllä todella taidetaan tarvita keskusteluapua, riippumatta siitä jatketaanko yhdessä tai erikseen...
Ok, se varmasti osaltaan selittää tuota reaktiota. Mielestäni sulla on ihanan rauhallinen ja järkevä asenne (ainakin se tuntuu siltä näin viestien perusteella). Keskusteluapu jonkun ulkopuolisen ammattilaisen kanssa varmaan antaisi perspektiiviä tilanteeseen ja ainakin siinä sitten saa selvitettyä omia ajatuksiaan. Toivottavasti miehesi suostuu tuon keskusteluavun hankkimiseen ja jos ei suostu, niin hanki sitä ehdottomasti ainakin itsellesi. Voimia kinkkiseen tilanteeseen! :hug:
Ei tässä muutakaan voi, kuin suhtautua rauhallisesti, kun toinen ei sitä ole.
Mulla ei ole miehenä turvallista järkähtämätöntä miestä. Mun tarvitsee olla sitä itse.
Sinä vaikutat aika itsekkäältä. Miehesi tässä tarvitsee tukea, etkä sinä. Suurin osa naisista saa lapsia, harvemmilla on tuon suuruusluokan sairauksia, että elinsiirto on edessä.
Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...
Hohho!
No joo, se yksi ainoa kerta oli kaksi viikkoa sitten, ja raskaudessa on nyt seitsemäs viikko menossa.
Mulla on kellontarkalleen tarkat menkat muutenkin, niin ei se ovulaatio tapahdu 2 pv ennen menkkoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...
Hohho!
No joo, se yksi ainoa kerta oli kaksi viikkoa sitten, ja raskaudessa on nyt seitsemäs viikko menossa.
Mulla on kellontarkalleen tarkat menkat muutenkin, niin ei se ovulaatio tapahdu 2 pv ennen menkkoja.![]()
Jaa sulla on tullu menkat raskaanakin?? oot seittemännellä viikolla ja kaks viikkoa sitten menkat?
Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Alkuperäinen kirjoittaja Vastaisiko ap:Että onko sitä kondomia käytetty joka ikisessä yhdynnässä alusta loppuun asti? Epäilen vahvasti mitään "ylläriä".
On kyllä. Selvitin tuossa juuri, että kondomin varmuus on kuulemma 90% luokkaa...
Tai no, ollaan oltu ilma kondomia 1-2 päivää ennen menkkoja, mutta siitä nyt ei raskaaksi tule...
Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä:Voo harmi sun tilannetta. Ja otan osaa että äitienpäivä meni mönkään. Surullista myös että täällä epäempaattiset ihmiset vain saa sun olon kurjemmaksi. Hyvä että etsit tukea, mutta tätä kautta et sitä saa, vaam joudut vaibn puolustautumaan. Olosi taitaa olla tosi kurja ilman näitä ilkeitä viestejäkin. Toivottavasti sulla on oikeita ystäviä tai sukulaisia joilta saat tukea.
Keksity nyt itseesi, lapseesi ja pieneen elämän alkuun kohdussasi. Kyllä kaikki järjestyy, tavalla tai toisella. Anna miehen ajatella (tai paeta) ajatuksia rauhassa. Sinä et voi hänen puolestaan päätöksiä tehdä. Minulla on muute samanlainen mies; minä joudun olemaan se vahva. Olisi ihanaa kun mies oli sellainen turvallinen ja henkisesti vahva, joka osaisi sanoa oiekat sanat kun tarvitsee lohdutusta. Tuollainen asioiden pakeneminen ei ole kypsää käytöstä. Siksi sanonkin, että keskity nyt itseesi. Päivä kerrallaan. Kyllä kaikki järjestyy.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja a r i e l:Alkuperäinen kirjoittaja vv:montas lasta sillä ukolla jo on?
Kolme
yks sun kaa kas toisen, vai vielä kahden muun?
en mäkään miehenäs haluis varmaan enää elätettäviä..