Päivitystä tähän...Oli ihana äitienpäivä, kerroin miehelle, että olen yllätysraskaana, niin se...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a r i e l
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

a r i e l

Jäsen
07.05.2010
47
0
6
..järkytyksestä sulkeutui sanaakaan sanomatta makuuhuoneesen, mistä lähti sitten myöhemmin äitinsä luo äitienpäiväksi tyttärensä (ei minun lapseni) kanssa.

Oli kyllä tehnyt mulle ihanan äitienpäiväaamiaisen, mutta aloin itkemään kun näin että aamiaisena oli mätiä ja graavilohta, ja tajusin että mun täytyy kertoa miehelle olevani raskaana koska en voi niitä syödä. No kerroin sitten ja näin kävi.

Taustaa sen verran, että meillä on ennestään yksi lapsi joka oli myöskin ylläri.
Raskausaikana silloin mies yritti tukea parhaansa mukaan minua, ei kuitenkaan kertaakaan halunnut koskea vatsaani ja tuntea lapsensa liikkeitä.
Olikin sitten rakastelussa puolentoista vuoden tauko raskauden puolivälistä eteenpäin.

Huokaus! Mua pelottaa mitä tämä tekee suhteellemme...

Lisäyksesis vielä, että mieheni on kroonisesti sairas ja hänellä on jatkuvasti kovia kipuja ja koki esikoisemme vauva-ajan äärimmäisen raskaaksi; hoidinkin sitten käytännössä yksin vauvan vuoden ikään asti. Nyt lapsi 2,5v.

Teinkin muutama päivä sitten jo aiiheesta aloituksen, jos joku muistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
miehesi tarvitsee tukea. Miksi seksitöntä aikaa 1½ vuotta? Tietenkin hän käyttäytyy noin, jos raskautesi saa aikaan noin pitkän kuivan kauden.

Ei ollut minusta johtuvaa tuo seksittömyys, vaan hän ei halunnut minua raskausaikana ja kun lapsi oli vauva.

Enkä todellakaan lihonut muodottomaksi möykyksi, vaan pysyin aivan ennallaan ulkoisesti, mitä nyt vauva kasvoi vatsassa...

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Jaa teillä jo yksi ylläri.. et sitten vahingosta viisastuneena osannut ehkäistä paremmin.

jaa, että se on niinkun naisen velvollisuus ehkäistä jos mies ei halua lapsia? munat vittuun semmoselta äijältä joka ei kykene ees kantamaan vastuutaan. jos niitä lapsia ei mies halua niin hankkii sterilisaation niin ei tuu ylläreitä. ja jos tulee niin sittenhän voi aina erota koska vaimo on käyny vieraissa.

vituttaa se, että naista syyllistetään aina tämmösessä tapauksessa vaikkei tiedetä taustoista hevon paskaakaan! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja aivan joo:
Jaa teillä jo yksi ylläri.. et sitten vahingosta viisastuneena osannut ehkäistä paremmin.

jaa, että se on niinkun naisen velvollisuus ehkäistä jos mies ei halua lapsia? munat vittuun semmoselta äijältä joka ei kykene ees kantamaan vastuutaan. jos niitä lapsia ei mies halua niin hankkii sterilisaation niin ei tuu ylläreitä. ja jos tulee niin sittenhän voi aina erota koska vaimo on käyny vieraissa.

vituttaa se, että naista syyllistetään aina tämmösessä tapauksessa vaikkei tiedetä taustoista hevon paskaakaan! :kieh:

Rauhotu nyt hyvä ihminen! Älä takerru epäolennaiseen. Tarkoitin, että aika tumpelo saa olla, oli se mies tai nainen, jos sössii vielä toisenkin kerran ehkäisyn kanssa niin, että tulee raskaaksi. Jossain mättää.

Alkuperäinen kirjoittaja aivan joo:

Rauhotu nyt hyvä ihminen! Älä takerru epäolennaiseen. Tarkoitin, että aika tumpelo saa olla, oli se mies tai nainen, jos sössii vielä toisenkin kerran ehkäisyn kanssa niin, että tulee raskaaksi. Jossain mättää.

Ei ole tumpeloinnista kiinni, vaan miehen tapauksessa huonosta tuurista...

Yhteistyössä