Pakko hehkuttaa vhh:ta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jee!

Vieras
Viikko sitten aloitin sovelletun vhh:n. Jätin pois pastan, riisin, perunan, leivän jne. Muuten en rajoita mitenkään syömisiä, en laske kaloreita, en mieti muuten syömisiäni, kunhan välttelen näitä itsestäänselviä hiilaripläjäyksiä. Ja paino on tippunut KAKSI KILOA! Joo, tiedetään, ne on nesteitä, mutta SILTI! Jee!!

Olin ikuinen jojolaihduttaja kunnes tajusin hyvien ja huonojen hiilareiden eron. Yli 30kg tippui todella helposti ja myös jojolaihduttaminen jäi, paino pysynyt yli kolme vuotta samassa (n. 60kg). En siis ollut millään atkinsilla eli syömäni ruoat olivat myös vähärasvaisia. Ja ovat edelleen.

Miäkii alotin niin että jätin pois perunan, pastan, riisin, leivän ja sokerin.
Rupes paino tippumaan vaiks veti kermaa ja voita...
Jonkuu aikaa sit olin tarkempi, laskin hiilarit ja pysy siel 20-30 paikkeilla ja ketoosi iski päälle, mut ketoosin aikana ei paino laskenu. Söin pizzan ja paino lähti taas laskuun.
11 viikossa lähti 10kg ja senttejä karissu huimasti :D

Nyt syön mitä ja mite sattuu, paino ei nouse eikä laske.

Joo, jojolaihduttaja (ja -lihoja) kuvaa hyvin myös minua. Mulla on aina se 2-3 kiloa pudotettavana. Nyt ajatuksena oli pudottaa elokuun alkuun mennessä 3 kiloa... En ajatellut, että paino laskisi näin nopeasti. En pistä pahakseni :D

Yhteistyössä