Pakko ilmoitta, olen saanut ensimmaisen rokoten, nimi on Mel-2, eika MEL-1:), omg miten pelkasin, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis puhutko sä nyt mulle? Oot aika outo ihminen. Mä en oo missään vaiheessa haukkunut, nimitellyt sua, mut sä sen sijaan haukut paskan jauhajaksi kun mä oletin asiasta jotain mihin itse uskoisin.

Porukka aina nimittelee sua ja osa ihmettelee mistä tämä on peräisin kun olet niin ihana ihminen. Olisiko siitä että sä hyökkäät ihmisten kimppuun teksteilläsi et osaa niihin vastata asiallisesti.

Kyllä sä jauhat paska. Se on vaan niin. ÄLÄ luule vaan ensiks ota asiasta tai asioista selvä, ennen kun aloitat jauhata paskan mitä vain pelkästään luulet....:) ok?

Niin ja vielä pakko vielä asian sanoa:D. Kun sä haukut kuuluisa tutkija huppahappa...pla pla plaksi.... Niin mitkä ovat sitten suomalsiet lääkärit? Kun he sanoivat mulle ettei missään maailmassa Hpv.een ei ole hoitoa. Mutta kun mä sain tietä että hoitoa on olemassa jo. Niin he olivat ihan melkein naama punaisena, että no joo, on kyllä hoitoa, mutta ei Suomessa vielä.... arghhh... miks oli pakko valehdella, kun mä myös puhuin heille että haluan tästä päästä eroon ja ihan sama missä hoitoa on, ei oo edes rahasta kysee. Mulle vaan kävi tuuri tai jotain, kun uskaltanut mun tutulle avautua, kun muistin sillä oli joku gynekologinen ongelma ja se avautui mulle mitä se teki... sitten aloitin googlata, soita joka paikaan, kysyä vinkkejä Suomestakin, kaikista lääkäreistä. en ole kuullut kenestä kun vaan positiivista vaan kyseisestä rokotesta=)

Tässä myös todella aikuismaista käytöstä. En ole ketään haukkunut! Minulla on ennakkoluuloja tuntemattomia kohtaan. Varsinkin jos kyseessä on esim. ulkomaalainen lääkäri. Koskaan ennen en tästä sinunkaan kertomasta hlö:stä ole kuullut..maailma kun on pullollaan kaiken maailman valelääkäreitä. Ruiskutetaan sementtiä peffaan yms.

Kyllä sä jauhat paska. Se on vaan niin. ÄLÄ luule vaan ensiks ota asiasta tai asioista selvä, ennen kun aloitat jauhata paskan mitä vain pelkästään luulet....:) ok?

ööh...minkäs ikäinen sä olitkaan?

No mä oon tässä lukenut tän koko keskustelun ja oletin sen perusteella EN jauhanut paskaa edelleenkään. Sä vaan satut olemaan ihminen joka ottaa kaiken henkilökohtaisesti ja haluaa haastaa riitaa kaikkien kanssa kenen teksti ei silmää miellytä etkä näin ollen osaa vastata nätisti kenellekään.

Tässä myös todella aikuismaista käytöstä. En ole ketään haukkunut! Minulla on ennakkoluuloja tuntemattomia kohtaan. Varsinkin jos kyseessä on esim. ulkomaalainen lääkäri. Koskaan ennen en tästä sinunkaan kertomasta hlö:stä ole kuullut..maailma kun on pullollaan kaiken maailman valelääkäreitä. Ruiskutetaan sementtiä peffaan yms.
ja taas, taas sä luulet. Ymmärrä että paskan puhumisesta joku muu vois kärsiä, avaa vaikka googlen tai ota asiasta selvä, niin paljon kun mä otin 6-7kk aikana. Koska halusin olla 101% varma....

Kyllä vaalelääkäreitä löytyy ympäri maailma, samalla tavalla ihanassa Suomessakin, jos luit iltalehti juttuja ja myös kaikki puhelinlääkäreitä Suomessakin on kelle ei jokaisella saa luota

ja taas, taas sä luulet. Ymmärrä että paskan puhumisesta joku muu vois kärsiä, avaa vaikka googlen tai ota asiasta selvä, niin paljon kun mä otin 6-7kk aikana. Koska halusin olla 101% varma....

Kyllä vaalelääkäreitä löytyy ympäri maailma, samalla tavalla ihanassa Suomessakin, jos luit iltalehti juttuja ja myös kaikki puhelinlääkäreitä Suomessakin on kelle ei jokaisella saa luota

Jatka toki :) Ottaako aivoon? :) Huono aamu? :))

Eikös tällä palstalla luuleminen ole kato parempi kuin tietäminen :) Tietämiseen tulee aina valituksia että aina on kuitenkin väärässä joten aina kannattaa luulla ja olettaa ^^

Eikös tällä palstalla luuleminen ole kato parempi kuin tietäminen :) Tietämiseen tulee aina valituksia että aina on kuitenkin väärässä joten aina kannattaa luulla ja olettaa ^^

se on just pahaa se luuleminen, kun tästä voi aiheuttaa vahinkoa toiselle, kun ei asiasta tietä mitään ja jauha paska:)

ok mut nyt meijän pakko mennää, nauttimaan toiselle kaupungille:P

se on just pahaa se luuleminen, kun tästä voi aiheuttaa vahinkoa toiselle, kun ei asiasta tietä mitään ja jauha paska:)

ok mut nyt meijän pakko mennää, nauttimaan toiselle kaupungille:P

Sori nyt vaan, mutta sä et tiedä mistään mitään vaikka googlettelisit 7 vuotta kaikenmaailman pusikkotohtoreita.
Noi rokotukset voi aiheuttaa vaikka syöpää, kukaan ei ole niitä tutkinut. Nyt olet koekaniinina itse. Että siinä sulle googlea loppuiäksi kun odottelet jälkiseuraamuksia.

Naura sä kuule itselle jos olet tyhmä. Kyllä mä uskon sille lääkärille ja tutkijalle. Siks kun mulla ystävä kellä oli Cin3 ja rokoten jälkeen Hpv hävisi ja Cin3, hänen kaverilla oli Carsinooma in situ sekin meni pois 6ssa kuukaudessa kun se sai ne rokoteet:). Mitäs sä tähän sanot? Mitä myös sanot kun monet nyt tulevat Usa:sta hoitoon, kun jopa omat lääkärit heitä lähetä Meksikoon:)

Sä hyppäät varmaan sillalta pää edellä sementtiin, jos vaan joku hyppää ensin.

Se ja se on ottanut, joo, samanlaisia tyhmiä ihmisiä kuin sinä, löytyy ihan joka puolelta. So?

[QUOTE="vieras";26312135]Sori nyt vaan, mutta sä et tiedä mistään mitään vaikka googlettelisit 7 vuotta kaikenmaailman pusikkotohtoreita.
Noi rokotukset voi aiheuttaa vaikka syöpää, kukaan ei ole niitä tutkinut. Nyt olet koekaniinina itse. Että siinä sulle googlea loppuiäksi kun odottelet jälkiseuraamuksia.[/QUOTE]
tiedoksi sinulle että se just syöpään vastaan ja tappa kaikki pahat solut mitä Hpv olis voinnut aiheuttaa:). Vai luuletko että mulle tulee nyt pahaa olo ja itku mitä menin tekemään? No voi harmi sitten, jos joku halua kantaa tautia joka tuhoa ihmis soluja pikkuhiljaa niin olehyvää vaan, mulle on helpompi olla ilman ja saada TURVALLISEN rokoten:)

[QUOTE="vieras";26312154]Sä hyppäät varmaan sillalta pää edellä sementtiin, jos vaan joku hyppää ensin.

Se ja se on ottanut, joo, samanlaisia tyhmiä ihmisiä kuin sinä, löytyy ihan joka puolelta. So?[/QUOTE]

Miks sä mua kutsut tyhmäksi? Millä tavalla mä olen tyhmä? Siks kun ei sun kanssa ole saman mieltä? Tai siksi koska sulla ei riitä tietoa kysesisestä rokotesta? Avaa googlen ja laita sinne Mva-e2, löydät paljon luotettavia tutkimuksia, luotettavilta lääkäreiden sivuilta. Myös suosittelen varamaan ajaan niin kuin tein mä ja käydä gynekologin luona Suomessa ja kysyä mitä tarkoitta terapeuttinen rokote ja mainitsea Mva-e2, mutta mä kävin varma ja kysyin neuvoja yli 10lta lääkäriltä.... sitten suosittelen kerämään kokemuksia rokotesta, niin kuin mä tein, nähdä myös ihmisiä jotka tekivät sen. Ja tiedoksi vaan, kun joku sanoi että kyseinen rokote voi aiheuttaa vaikka syövän. Suosittelen tutustua tutkimuksiin joka oli tehty 20v sitten ja kukaan ei vielä ole kuollut rokoteen eikä syöpään, päinvastoin.... sekä kyseinen rokote ei ole sama asia kuin rokote vaan terapia, se ei edes elimistössä säily kuin niin kuin geeni.... tai hmm... en muista miten se tarkaan menee, mutta joku viisampi osaisi selittää, ehkä mun tosissaan pakko pyytä mun ystävä että kirjoittais tänne, kun se tiedä paljon enemmän kuin mä

Hullu päivää....

Tänään menin aamulla hakemaan rokoten 3s rokoten sain jo, jeee... ja samalla hakemaan hpv analyysi mun suusta ja tekemään tähistys, kun halusin olla varma ettei tarvi hpv rokotetta laita suuhuun. ONNEKS ei ollut siellä hpv:ta, lääkäri oli oikeassa turhaan mä sen teen... mutta samalla kun täällä kerrankin olen pakko hoita kaiken. Mä kysyin sillä lääkärillä sitten poistuko mun virus koko vartalosta ja se sanoi EI:O, mä melkein kuolin shokkiin. Aloitin soittaa mun lääkärille ja se oli varattu... sitten soitin kaverille että tulkaa äkkiä ja mennään parhaan gynekologin luo. Okei mentiin sinne ja aloitin kysyä rokotesta, se sanoi että kyllä virus poistu ja hyvää kun otit sen hmmm, eli joku gunekologi isosta sairaalasta sen sanoi mulle....okej, sittens sen jälkeen samalla mun lääkäri vastanut, mä kerroin miks se suu tohtori sanoi mulle ettei virus poistu koko elimistöstä, mun lääkäri kans meni shokkiin, miks se puhuu mulle niin ja kun hän kuitenkin tekee yhteistyö heidän kansa ja pistää suuhuun hpv rokote.... Lääkäri sanoi että se soita sille kuka on keksinyt sen rokoten, kuulema hän oli aika vihainen. Mutta vast iltapäivällä sain kaiken selville, miks se tohtori sanoi mulle ettei virus poistu koko elimistöstä, Siks kun jos on suussakin hpv+kasvain, joka on vast alussa, sinne pakko laita erikseen Hpv rokoten, mutta se rokote ei poista koko elimistöstä virusta. Vaan se rokote mitä mä teen nyt poista viruksen elimistöstä, joka mulle laitetaan sekä käsiin että kohdunkaulaan..... Voi että miten helpotti.... puhuin jopa taas tänään sen tutkijan kanssa joka keksinyt rokoten, se sanoi että älä enää panikkoi vaan soita mulle.... mulla oli taas 1000kysymystä. Se kertoi myös että hän aloiti tutkia sen vuonna 1996 eli 16v sitten, hän keräsi silloin noin 4000 naista. Ne naiset vieläkin ilman Hpv:ta, eikä ikinä enää mitään ongelmia on ollut... kun mä sanoin sille että mua pelottaa, kun väärin ymmärys oli aamulla lääkärin kanssa... se myös kertoi että kyseinen rokote antaa suojaan loppu elämäksi kaikien virusten vastaan jopa matalaan riskiin. Ennen he eivät tienneet kuinka kauan kyseinen rokote voi toimia ja nyt tietävät paljon enemmän, kun naiset olivat 16v tutkimuksen alla, myös se jotain puhui että tästä voi jo päätä 2-3ssa vuodessa.... tai hmmm... en osaa nyt selittää.....

Mutta hullu äivää oli vain siks kun se KIELI, eli espanja + huono englantti = väärä ymmärys.... täällä kukaan ei osaa kunnolla puhua englanttia, onneks tutkija puhuu hyvin ja nyt mulla jopa jo hänen kännykkänumero jos jotain:D.... mä joka paikassa nostan kaikkia pystyyn jos jotain menee väärin.... hullu nainen

Mutta enää 3 rokotetta jäljeellä.... kysyin muuten taas tänään verokokeista, kun jostain syystä silti halusin tietä minkä virus tyyppejä mulla on tai virus tyyppi, kun ehkä muutkin saavat kokemusta... Niin se ei enää edes saa tutkia, kun kuulema nyt tuloksia voivat olla vaikka mitä, kun sain jo 3 rokotetta.. kun elimistö nyt kovalla vauhdilla yrittää poista kaikki pahat solut koko elimistöstä jos on + papilloomavirus

ai niin tuli perutettua lentomatkaa tänään sen takia Cancuniin... mutta nyt kaikki kunnossa huomenna todenäköisesti lennetään:D

Hullu päivää....

Tänään menin aamulla hakemaan rokoten 3s rokoten sain jo, jeee... ja samalla hakemaan hpv analyysi mun suusta ja tekemään tähistys, kun halusin olla varma ettei tarvi hpv rokotetta laita suuhuun. ONNEKS ei ollut siellä hpv:ta, lääkäri oli oikeassa turhaan mä sen teen... mutta samalla kun täällä kerrankin olen pakko hoita kaiken. Mä kysyin sillä lääkärillä sitten poistuko mun virus koko vartalosta ja se sanoi EI:O, mä melkein kuolin shokkiin. Aloitin soittaa mun lääkärille ja se oli varattu... sitten soitin kaverille että tulkaa äkkiä ja mennään parhaan gynekologin luo. Okei mentiin sinne ja aloitin kysyä rokotesta, se sanoi että kyllä virus poistu ja hyvää kun otit sen hmmm, eli joku gunekologi isosta sairaalasta sen sanoi mulle....okej, sittens sen jälkeen samalla mun lääkäri vastanut, mä kerroin miks se suu tohtori sanoi mulle ettei virus poistu koko elimistöstä, mun lääkäri kans meni shokkiin, miks se puhuu mulle niin ja kun hän kuitenkin tekee yhteistyö heidän kansa ja pistää suuhuun hpv rokote.... Lääkäri sanoi että se soita sille kuka on keksinyt sen rokoten, kuulema hän oli aika vihainen. Mutta vast iltapäivällä sain kaiken selville, miks se tohtori sanoi mulle ettei virus poistu koko elimistöstä, Siks kun jos on suussakin hpv+kasvain, joka on vast alussa, sinne pakko laita erikseen Hpv rokoten, mutta se rokote ei poista koko elimistöstä virusta. Vaan se rokote mitä mä teen nyt poista viruksen elimistöstä, joka mulle laitetaan sekä käsiin että kohdunkaulaan..... Voi että miten helpotti.... puhuin jopa taas tänään sen tutkijan kanssa joka keksinyt rokoten, se sanoi että älä enää panikkoi vaan soita mulle.... mulla oli taas 1000kysymystä. Se kertoi myös että hän aloiti tutkia sen vuonna 1996 eli 16v sitten, hän keräsi silloin noin 4000 naista. Ne naiset vieläkin ilman Hpv:ta, eikä ikinä enää mitään ongelmia on ollut... kun mä sanoin sille että mua pelottaa, kun väärin ymmärys oli aamulla lääkärin kanssa... se myös kertoi että kyseinen rokote antaa suojaan loppu elämäksi kaikien virusten vastaan jopa matalaan riskiin. Ennen he eivät tienneet kuinka kauan kyseinen rokote voi toimia ja nyt tietävät paljon enemmän, kun naiset olivat 16v tutkimuksen alla, myös se jotain puhui että tästä voi jo päätä 2-3ssa vuodessa.... tai hmmm... en osaa nyt selittää.....

Mutta hullu äivää oli vain siks kun se KIELI, eli espanja + huono englantti = väärä ymmärys.... täällä kukaan ei osaa kunnolla puhua englanttia, onneks tutkija puhuu hyvin ja nyt mulla jopa jo hänen kännykkänumero jos jotain:D.... mä joka paikassa nostan kaikkia pystyyn jos jotain menee väärin.... hullu nainen

Mutta enää 3 rokotetta jäljeellä.... kysyin muuten taas tänään verokokeista, kun jostain syystä silti halusin tietä minkä virus tyyppejä mulla on tai virus tyyppi, kun ehkä muutkin saavat kokemusta... Niin se ei enää edes saa tutkia, kun kuulema nyt tuloksia voivat olla vaikka mitä, kun sain jo 3 rokotetta.. kun elimistö nyt kovalla vauhdilla yrittää poista kaikki pahat solut koko elimistöstä jos on + papilloomavirus

ai niin tuli perutettua lentomatkaa tänään sen takia Cancuniin... mutta nyt kaikki kunnossa huomenna todenäköisesti lennetään:D

No niin, nythän se alkaa pikkuhiljaa seljetä se sua hoitavan lääkärin asiantuntevuus ja alkaakin nuo jutut, että ei poistukaan kokonaan elimistöstä. Eipä ollut yllätys, että Meksikossa ei voi luottaa oikein keneenkään, kaikki ajavat vain omaa etuaan... kuten noissa latinomaissa yleensä. Mistä vetoa, että ihan huuhaaksi paljastuu vielä tuo koko rokotusrumba... Tuon tutkijankin "asiantuntevuuteen" suhtautuisin varauksella :D

Hullu päivää....

Mä kysyin sillä lääkärillä sitten poistuko mun virus koko vartalosta ja se sanoi EI:O, mä melkein kuolin shokkiin.

Welcome to real world, Neo! Nyt ehkä alat vähitellen herätä todellisuuteen.
Mä luin muutamia tutkimuksia tuosta rokotteesta, ja niiden mukaan se ei todellakaan poista virusta 100% pois kehosta.

Jos sulla on huono englanti ja ymmärryksesi taso on mitä on, niin miksi edes yrität väittää vastaan.

Furthermore, 50% of patients showed no evidence of papillomavirus after treatment with MVA E2, while the remaining 50% showed persistence of HPV DNA, but at approximately only 10% of the original viral load.
Lähde:
Therapeutic vaccination with MVA E2 can elimin... [Hum Gene Ther. 2004] - PubMed - NCBI

Eli olen jo kirjoittnut aikaisemmin sulle,et sulla on 50/50 chanssit.

Ei voi kuin nauraa :laugh:

Oli täysin odotettavissa että panikointi jatkuu ja olet puutteellisen englannninkielen taidon vuoksi ymmärtänyt väärin asioita. No toivottavasti lääkärit osaavat selittää asiat sinulle parhain päin (vaikka se ei täysi totuus olisikaan) jotta meidän ei tarvitse joka viikko lukea sun panikointia alapääasioista täällä.

omg.gif

[QUOTE="hmm";26343300]Oliko nama rokotukset Venakon Meksikon matkan suurin syy? Mulle on jaanyt hirman epaselvaksi kun en ole ihan kaikkea lukenut.[/QUOTE]

Kyllä, nimenomaan rokotukset olivat se syy.

Hei Venakko, mites se koira-asia? Sain kuulla asiantuntijalta vahvistuksen, että tuollaisista eläinkaupoista ei todellakaan pidä ostaa hauveleita. Sitä paitsi matkasi loppunee jo USA:ssa :)

Yhteistyössä