Pakko jakaa tämä(kin) kanssanne, vaikka pidätte mua varmasti hulluna :D (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet hirmu fiksu ja ihailen sinua. ja ajattelukykyäsi.

Itse en ajatellut ollenkaan vaan tein. Siis suutelin kun teki mieli. Juurikin pari olutta juoneena.

Mutta mutta... olisivatpa lapseni yhtä viattomia ja fiksuja kuin sinä sitten isona.

Kiitos :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Itelle kyllä tuli mieleen ensimmäisenä, että näinkö niitä tulevaisuuden vanhoja piikoja sikiää? Ei sillä että se vanhapiika jotenkin huono juttu olis jos sitä tahtoo ;)

En usko, että musta vanhaa piikaa tulee enkä sellaiseksi haluakaan :whistle:

heitän lusikkani soppaan tuumaamalla että jokaisella saa olla ne periaatteet kuin mitkä hyväksi näkee. Kuitenkin itse jo "kypsempänä naishenkilönä" voin sanoa että joskus ne erilaiset kokemukset elämässä ovat mukava muisto vanhuudenpäiviä varten! Ja suuteluhan on kivaa... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja plaah:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
:saint: :hug:

Mitä tarkoitat noilla hymiöillä? :D

Tän ketjun tarkoitus tytsillä oli taas ja vain saada pönkitystä sille miten kypsä ja fiksu ja viaton jne jne hän on.

Just joo :xmas: Tiesin kuule jo valmiiksi, että suurin osa ihmettelee tätä asiaa..en olisi tehnyt aloitusta ollenkaan, jos muiden kommentit häiritsisivät :whistle:

Mä sain ensisuudelmani kundilta, johon olin tosi tosi tosi ihastunut =). Olin 14 v tuolloin. Ja aikaisemminkin oli tullut tilaisuuksia suudella, mutten halunnut, koska ne kundit eivät mua kiinnostaneet.
Eli joo, ymmärrän Tytsiä tässä asiassa.
Mä en koskaan seurustellut sen nuoren miehen kanssa, jolta ensisuudelmani sain, mutta olin erittäin ihastunut, ja siitä jäi tosi kaunis muisto.
Myöhemmässä vaiheessa sain sitten kaikenlaisia kokemuksia sellaistenkin kanssa, joihin en ollut vähimmässäkään määrin ihastunut. Eli on silti jotain, mitä muistella mammana keinutuolissa :xmas: .

Tän ketjun tarkoitus tytsillä oli taas ja vain saada pönkitystä sille miten kypsä ja fiksu ja viaton jne jne hän on.

Just joo :xmas: Tiesin kuule jo valmiiksi, että suurin osa ihmettelee tätä asiaa..en olisi tehnyt aloitusta ollenkaan, jos muiden kommentit häiritsisivät :whistle:

niin tiesit valmiiksi, että nyt toimintaasi taas ihaillaan ja saat kehuja. Siksihän sinä tämän aloituksen teit.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

niin tiesit valmiiksi, että nyt toimintaasi taas ihaillaan ja saat kehuja. Siksihän sinä tämän aloituksen teit.

Ja sinä tuskin maltat odottaa tällaisia aloituksia, jotta pääsisit nimettömänä mollaamaan muita :snotty: :whistle:

Siis olitko sä oikeasti abiristeilyllä vai viidesluokkalaisten discossa?

peesi!

voi elämän kevät...oikeesti...

Olette tainneet ymmärtää täysin väärin koko ketjun idean :whistle: Kyse ei ole siitä ettenkö uskaltaisi "pusutella" vaan kyse on nyt siitä, kenen kanssa sitä haluan tehdä :saint: Toivon mukaan viidesluokkalaisten discossa ei ole ryyppäämistä :whistle: Olemme varmaan käyneet hyvin erilaisissa discoissa 11-vuotiaina...kun itse olin discossa 11v:nä, siellä jännitettiin ketä uskaltaa hakea poikia tanssimaan hitaita enkä kyllä nähnyt kenenkään pusuttelevan :D

Olin siis abiristeilyllä perjantai-illasta lauantai-iltaan, oli muuten todella mahtava risteily! Tanssin yön aikana paljon ja koska laiva oli täynnä nuoria miehiä, sain paljon huomiota heiltä ;) Tuli tanssittua muutaman jätkän kanssa ja monet tulivat hienovaraisesti ehdottelemaan...eräs poika/mies pyysi mua lähtemään mukaansa, mutta en suostunut niin hän sanoi, että "yksi iso hali vielä" :D Tanssin eniten sellaisen erään 22-vuotiaan miehen kanssa, joka näytti ja vaikutti mukavalta =) Hän yritti yhdessä vaiheessa suudellakin, mutta käänsin vaivihkaa päätäni :whistle: Yritin esittää, etten huomannut hänen suuteluyritystään. Pian sen jälkeen menimme istumaan discon sohvalle, lähdin hetken päästä käymään vessassa...sen jälkeen en enää etsinyt kyseistä miestä vaan menin takaisin tanssilattialle.

Nyt pääsen siihen, miksi en suudellut tätä nuorta miestä ;) Kuten olen täälläkin kertonut, haluan ensisuudelmani sellaisen henkilön kanssa, johon olen oikeasti ihastunut. Olin siellä discossa aika humalassa ja kovasti olisi tehnyt mieli suudella sitä miestä eikä olisi edes jännittänyt vaan olisin helposti uskaltanut sen tehdä (toisin kuin selvinpäin..). Osa minusta kuitenkin muistutti, että olen humalassa ja aamulla saattaa kaduttaa, että olisin pantannut sitä ensisuudelmaa näinkin kauan ja sitten "menettänyt" sen humalassa jollekin satunnaiselle tyypille. Joten hillitsin itseni ja jätin suutelematta...tilannetta helpotti, että eksyin tästä tyypistä, en halua kuitenkaan ketään loukata ja torjua. Nyt olen ihan tyytyväinen, etten kokenut sitä ensisuudelmaani. Olen iloinen myös hyvästä itsehillinnästäni, sitä tulen vielä monessa asiassa tarvitsemaan ;)

Kertokaa ihan suoraan, olenko jotenkin outo? :xmas: :whistle: Löytyykö palstalta ketään muuta näin toivotonta romantikkoa ja pilvilinnojen rakentajaa? :D Tuntuu, että odotan vähän liikoja tässä suudelma-asiassakin =) Mulla on niiin ristiriitaiset ajatukset asiasta, kun tavallaan tekisi mieli suudella jotain miestä ja tavallaan ei :D Olenko jakautunut persoonallisuus? :saint: Tiedättekö ketään muuta, jolle se ensisuudelma on näin tärkeä? :whistle:

Olet tosi ihana =) :heart: Harvoin tällaisia ihmisiä "näkee" jotka ajattelevat noin. Kyllä mä uskon että löydät tytsi vielä jonkun nuoren miehen joka sun kanssa on samalla aaltopituudella. Mä en tiedä tai tunne kaltaisiasi ja itsekin olen ollut aivan toista maata mutta yhtä kaikki, ihanaa että sun kaltaisia romantikkoja on olemassa :)

Suutelin ensimmäisen kerran 17-vuotiaana ensimmäistä poikaystävääni, jota rakastin ihan tajuttoman paljon. Voi että sitä jännitystä! Se muisto elää ikuisesti. =)

Tytsi, et varmasti tule katumaan sitä, että suutelet ensimmäisenä sitä omaa kultaasi, jota rakastat yli kaiken!

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Suutelin ensimmäisen kerran 17-vuotiaana ensimmäistä poikaystävääni, jota rakastin ihan tajuttoman paljon. Voi että sitä jännitystä! Se muisto elää ikuisesti. =)

Tytsi, et varmasti tule katumaan sitä, että suutelet ensimmäisenä sitä omaa kultaasi, jota rakastat yli kaiken!

Ihana muisto sinulla :heart: kiitos, tämä rohkaisi pitämään kiinni tästä(kin) periaatteesta! =)

aikas jännä juttu et jollekkin joku viaton pussaus on näinkin suuri juttu.

musta oli ( ja on ) joskus ihanaa vaan heittäytyä hetken vietäväksi ja heittää aivot narikkaan.
se ei tarkoita sitä suinkaan että käyttäytyisi jotenkin tyhmästi tms.

kukin tavallaan!

Yhteistyössä